Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (7 minutter siden):

De skal vel ha en matlagingskonkurranse i år også? Hvis så vinner jo Terje den og sikkert Sølje. Ser ikke for meg Lasse som kokk.

Da blir det Terje og Sølje i finalen og det blir sikkert åpent mtp kunnskap. Kanskje Sølje kan slå godt fra seg der siden hun har vært med på så mye der. Vi får vente og se. Håper matlaging står på menyen hvertfall og at Lasse ryker.

Lasse har jobbet som kokk før han ble yrkesoffiser😅

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trynefaktor
Lawyam skrev (7 minutter siden):

De skal vel ha en matlagingskonkurranse i år også? Hvis så vinner jo Terje den og sikkert Sølje. Ser ikke for meg Lasse som kokk.

Da blir det Terje og Sølje i finalen og det blir sikkert åpent mtp kunnskap. Kanskje Sølje kan slå godt fra seg der siden hun har vært med på så mye der. Vi får vente og se. Håper matlaging står på menyen hvertfall og at Lasse ryker.

Er ikke Lasse kokk da? Har jobbet som det, i alle fall 

https://forsvaretsforum.no/sjoforsvaret/han-er-dobbelt-sa-stor-som-forsvarsalliansen-nato/109988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (37 minutter siden):

Neida. Jeg hadde hørt om begge, og jeg er ikke veldig opptatt av kjendiser.

Kine var jo med på å vinne NM,EM og VM i cheerleading. Så ukjent kan hun ikke kalles, synes jeg. 

Det spørs vel hva man er opptatt av selv?

Lasse var ukjent for meg før Farmen😂

Jeg har aldri hørt om Øde, Lasse og Anniken før farmen kjendis. Ikke at det plager meg like mye som det plager deg da😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri hørt om Øde, Lasse og Anniken før farmen kjendis. Ikke at det plager meg like mye som det plager deg da😂

Plager det meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siterte feil @Trynefaktor

Den var ment til AB eca.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kine og Sølje, makan til å gå langt ut i alfabetet for å finne "kjendisser". Ingen har hørt om de før, at det går an. Kjedelig å se på , "farmen KJENDIS" men må google deltagerne for å vite hvorfor de er der. Fortsatt usikker på disse 2, kine noe mer cheerlleedin, noe som ikke gjøre i norge. og sølje har vært med i en varm veum film........

særr, kødder du med meg? kjendiser?
Funner ut her inne at kine er dattern til Drillo, men ffs! Er det grunnen? Kanskje de bær avvilke farmen kjendis

Anonymkode: e45e0...eca

Er jo ingen som tvinger deg til å se på da.. Hvis det er så mange ukjente for deg, så se heller på det som en kortere utgave av den vanlige versjonen da? 🙈 Ja, eller skift kanal for å se på noe annet 🤷‍♀️ Jeg hadde hørt om samtlige, og jeg er ikke engang spesielt opptatt av "kjendiser".

Kine var også med i Mesternes Mester på Nrk for et par år siden, hvor hun også ble sammen med skihopperen Tom Hilde. Så hun er ikke med fordi hun er datteren til Drillo. Hun har b.la 7 EM-gull og 1 VM-gull, fra sin karriere som cheerleader. I tillegg til å ha vunnet NM (finner ikke antallet her, bare at hun har vunnet NM.) 

Cheerleading gjøres jo i Norge, men det er ingen stor idrett her slik som det er i USA. I følge amerikanskeidretter.no, er det i dag totalt 54 cheerleading- og performance cheer klubber i Norge med rundt 5000 aktive. 

Trynefaktor skrev (1 time siden):

Kine var jo med på å vinne NM,EM og VM i cheerleading. Så ukjent kan hun ikke kalles, synes jeg. 

Enig med deg, bortsett fra at jeg visste hvem Lasse var også 🙈 Husker da IG-profilen hans ble kjent for noen år tilbake (jeg er ikke aktiv på IG selv, men alle landets aviser hadde jo artikler om denne norske vikingen 😂) I tillegg var han jo en del i media da han var med på den italienske versjonen av Skal Vi Danse i 2019. Der presterte han jo i tillegg å vinne hele konkurransen 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg visste hvem alle var i år. Lasse og Kine er vel de mest ukjente for folk flest. 

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kine og Sølje, makan til å gå langt ut i alfabetet for å finne "kjendisser". Ingen har hørt om de før, at det går an. Kjedelig å se på , "farmen KJENDIS" men må google deltagerne for å vite hvorfor de er der. Fortsatt usikker på disse 2, kine noe mer cheerlleedin, noe som ikke gjøre i norge. og sølje har vært med i en varm veum film........

særr, kødder du med meg? kjendiser?
Funner ut her inne at kine er dattern til Drillo, men ffs! Er det grunnen? Kanskje de bær avvilke farmen kjendis

Sølje spilte Ninni Krogstad i Hotel Cæsar i flere år, så helt ukjent er hun ikke. Kine og Lasse hadde jeg aldri hørt om, men nå bryr jeg meg ræv om cheerleading og folk som viser seg frem på insta. 

Anonymkode: eddf3...323

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje de bær avvilke farmen kjendis

Er enig med deg i at man skal litt ut i alfabetet for å finne kjendisene, A-kjendiser er de ikke, og det var jo flere heller ikke jeg visste hvem var på forhånd.

Men jeg liker Farmen-konseptet veldig godt, så jeg ønsker meg to runder med det også neste år, en vanlig farmen om høsten og farmen kjendis på vinteren. God TV-underholdning er bare fint synes jeg, så den delen jeg siterte av ditt innlegg er jeg sterkt uenig med deg i.

Håper begge går også neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy og spennende uke dette!! Er vel første gang de har hatt så mange og store oppgaver? Likte helt klart måten de har løst finaleuken i år!

Syns dog det var synd at alle de unge ble danket ut :( Har heiet på Anniken siden den dagen jeg hørte hun skulle bli med på Farmen kjendis. Hun har imponert sånn!! Litt redd for at hun skulle få angstanfall i uke 1 liksom, og dra hjem. Men her klarte hun neeesten å komme seg til semifinalen! Duste-kule!

Skuffet over at Øde stresset sånn under fiskekonkurransen. Falle ut av båten sånn.... kosten hadde han nok aldri en sjanse med, da han er så petimeter.

MEN jeg syns det er tre fine semi-finalister som står der. Jeg har ikke noe i mot noen av dem (ofte i Farmen har det kommet en jeg ikke liker til semi- og finale og det er skikkelig irriterende. Spesielt når den klarer å vinne. Men dette tenker jeg blir bra uansett! Men jeg heier absolutt på Terje som Vinner!!

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sølje er vel mest kjent for Hotel Cæsar tenker jeg.

Jeg hadde aldri hørt om Signy før Farmen her. Og så vidt Espen Thoresen. Det skjer vel aldri at ALLE vet hvem ALLE er, da man har forskjellige interessefelt. Vet ikke om det er mulig å få til uansett. Da må man ha en sabla god A-kjendisrekke, og det sier seg selv at disse ikke har tid og mulighet til å delta i realityshows.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt så glad i denne Farmen-gjengen at jeg gruer meg veldig, veldig til søndag kveld og det er over. Ikke mer Øde, Anniken, Terje, Lasse og alle de andre flotte folka. Huff og huff. Var en skikkelig bra cast i år, rett og slett.
Min favoritt er Lasse, men de to andre i semien er også helt herlige og jeg blir nok glad uansett hvem av dem som står igjen som vinner til slutt:) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (9 timer siden):

Kine har vært med i Mestrenes Mester. Så helt ukjent er hun jo ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sølje spilte Ninni Krogstad i Hotel Cæsar i flere år, så helt ukjent er hun ikke. Kine og Lasse hadde jeg aldri hørt om, men nå bryr jeg meg ræv om cheerleading og folk som viser seg frem på insta. 

Anonymkode: eddf3...323

What?? "kjente" ikke henne igjen. Men nå har ikke jeg sett hotel cæsar på sikkert 20 år. 

Anonymkode: a74db...a02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

What?? "kjente" ikke henne igjen. Men nå har ikke jeg sett hotel cæsar på sikkert 20 år. 

Ikke såå rart kanskje. Sølje spilte henne uansett bare i 2 1/2 år. Mange år etter at Henriette Lien hadde rollen (i 4 år).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (25 minutter siden):

Utrolig gøy og spennende uke dette!! Er vel første gang de har hatt så mange og store oppgaver? Likte helt klart måten de har løst finaleuken i år!

Syns dog det var synd at alle de unge ble danket ut :( Har heiet på Anniken siden den dagen jeg hørte hun skulle bli med på Farmen kjendis. Hun har imponert sånn!! Litt redd for at hun skulle få angstanfall i uke 1 liksom, og dra hjem. Men her klarte hun neeesten å komme seg til semifinalen! Duste-kule!

Skuffet over at Øde stresset sånn under fiskekonkurransen. Falle ut av båten sånn.... kosten hadde han nok aldri en sjanse med, da han er så petimeter.

MEN jeg syns det er tre fine semi-finalister som står der. Jeg har ikke noe i mot noen av dem (ofte i Farmen har det kommet en jeg ikke liker til semi- og finale og det er skikkelig irriterende. Spesielt når den klarer å vinne. Men dette tenker jeg blir bra uansett! Men jeg heier absolutt på Terje som Vinner!!

Sølje er vel mest kjent for Hotel Cæsar tenker jeg.

Jeg hadde aldri hørt om Signy før Farmen her. Og så vidt Espen Thoresen. Det skjer vel aldri at ALLE vet hvem ALLE er, da man har forskjellige interessefelt. Vet ikke om det er mulig å få til uansett. Da må man ha en sabla god A-kjendisrekke, og det sier seg selv at disse ikke har tid og mulighet til å delta i realityshows.

Jeg husker jeg hørte på Espen velbekommenogtakksladuha Thoresen som han kalte seg den gangen. Mye vås, men (lite nyttig) underholding som hotell cæsar. Signy husker som redaktør for elle som hadde et dårlig kvinnesyn. Sporsheim er jo Sporsheim, Rockeren har jeg bare sett i det talkshowprogrammet, men har aldri visst hvem han var utenom det. Ida Fladen gjennom p3. Anniken gjennom bloggerne på TV2 og for den idiotiske boken, men i Farmen har hun gjort en god figur. Kine har jeg såvidt hørt var datter av Drillo, men kunne ikke kjenne hun igjen nå. Lasse og Øde har jeg aldri hørt om.  Er umulig å få med seg alt. Jeg har sett på noen sesonger av MM, men ikke den Kine var med på og flere. Når et metningspunkt slik som hotel cæsar, med unntak av blodfans da. Rise visste jeg om fra fotballinteressen min. Så det handler litt om interesse også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (4 minutter siden):

Ikke såå rart kanskje. Sølje spilte henne uansett bare i 2 1/2 år. Mange år etter at Henriette Lien hadde rollen (i 4 år).

Google og ser at Sølje var ikke Ninni før etter 2015 og da hadde jeg sluttet å se hotel cæsar for mange år siden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjente semifinalister dette, ihvertfall når en tenker på hvem som har gjort mest arbeid og stått på hele veien. For meg spiller det ingen rolle egentlig hvem som vinner, men heier på Terje fordi han definitivt har vært mest underholdende av de 3 🤘🏻 (ja veit det er en konkurranse, men jeg hadde jo aldri sett på hvis det bare var typer som Lasse, Kine eller Thomas med..😅

Kommer virkelig til å savne Øde på skjermen, han har egentlig vært 80% grunnen til at jeg har sett på🤪 Synd han klussa det så til med båten for ellers kunne han hevda deg i toppen der, så skjønner godt at han mista mye av piffen etterpå som han sa selv. Og han er jo veldig petimeter når han skulle lage  den kosten og det nytter jo ikke i en konkurranse på tid😅 Men for en underholdning han har gitt oss hele veien😂 (at det finnes folk som misliker Øde fatter jeg bare ikke, men vi er jo forskjellige da☺️

Alt i alt vært en veldig morsom sesong og bra tv underholdning🤘🏻🤪

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha googlet Sølje så er jeg at hun er vaksinemotstandere og shamer folk som er går i arbeid. 

Hun glemmer at ikke alle kan leve på royalties og luksus. 

Ny fyjomei! 

Heier på Sporsheim, men om Lasse vinner er det også ok.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hun var "nye" Ninni 🙈

Anonymkode: 298c1...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...