Apis Skrevet 17. februar 2021 #2541 Del Skrevet 17. februar 2021 Heier på Øde og Kine jeg, på samme måte som de er veldig forskjellige så er de meget like også, på en ikke A4 måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 17. februar 2021 #2542 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ser faktisk ikke likheten. Aune Sand er svulstig, pompøs og vugær, men snakker ellers ikke gammelt riksmaal slik Öde gjør. Felles for de begge er at de er svevende og eksentriske, men likhetene stopper også der. Det er tydelig at Öde er flasket opp på nasjonalromantisk og klassisk litteratur, og språket hans er formet deretter. Han har nok levd et ganske skjermet liv også. For meg minner Öde om en slags antihelt, en virkelighetens Don Quijote. Anonymkode: eb203...c0b Jeg ser heller ingen likheter mellom de to, annet enn at begge er kunstnere og litt spesielle. Aune er fin i små porsjoner, men jeg ender oftest opp sånn😳🙈 når jeg hører på han. Mens Øde derimot får meg stort sett bare til å 😂😂🥰 Kan ikke huske at jeg noen gang har endt opp slik 🙈 ved å høre på han. Stor forskjell altså🤪 Øde sa i et intervju at folk ville bli overraska over hvor mange rare meninger han har hørt fra folk i oppveksten sin😅 dvs fra forskjellige typer folk/kunstnere som har vært på besøk/bodd hos de opp gjennom årene. Så kanskje ikke så rart at han har blitt litt «prega» av det. Syns Øde virker som en kjempefin fyr jeg. Annerledes er absolutt ikke negativt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2543 Del Skrevet 17. februar 2021 Ikke overraskende, den distribusjonen av tilbakemeldingene som Kine fikk. Kvinnene som sender henne melding, har en liten fantasicrush på Øde. Og de er heroiske beskyttere av sin helt Mens mennene som sender henne melding, har en liten fantasicrush på henne 😜 Anonymkode: f4765...0a7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2544 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke overraskende, den distribusjonen av tilbakemeldingene som Kine fikk. Kvinnene som sender henne melding, har en liten fantasicrush på Øde. Og de er heroiske beskyttere av sin helt Mens mennene som sender henne melding, har en liten fantasicrush på henne 😜 Anonymkode: f4765...0a7 Det var din tolkning. Anonymkode: 77e1b...c95 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2545 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var din tolkning. Anonymkode: 77e1b...c95 Det har du aldeles rett i! Anonymkode: f4765...0a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2546 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg skjønner virkelig ikke at folk faktisk sender stygge meldinger til Kine eller noen av de andre pga hva de sier/gjør i farmen?? Herregud det er så pinlig, men det sier jo egentlig alt om hvor tullete folk oppfører seg...🙈 og så kritiserer de Kine?!? Hallo!!!! Anonymkode: 3503b...396 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2547 Del Skrevet 17. februar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke overraskende, den distribusjonen av tilbakemeldingene som Kine fikk. Kvinnene som sender henne melding, har en liten fantasicrush på Øde. Og de er heroiske beskyttere av sin helt Mens mennene som sender henne melding, har en liten fantasicrush på henne 😜 Anonymkode: f4765...0a7 Nei, det er nok slik det er. Det er veldig vanlig at kvinner hater på andre kvinner av sjalusi, dessverre. Et godt eksempel på det er Anne Brith Davidsen - en suksessfull norsk businessdame som har mottatt fryktelig mye hat. Så ille ble det at hun til slutt ga ut boken med den passende tittelen ''Kvinner som hater kvinner'' for å bekjempe nett-troll. Anonymkode: 0077a...f0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2548 Del Skrevet 17. februar 2021 Ok men hvorfor gidder folk å skrive stygge meldinger til dem 😭 Hvorfor gidder de? Jeg klarer ikke å bry meg nok til å i det hele tatt vurdere det 🙈 Anonymkode: 06a18...fa0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2549 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kine: – Det er nesten bare kvinner som sender meg de stygge meldingene, og nesten bare menn som sender de hyggelige meldingene. Er noen overrasket? Kvinner som hater kvinner, menn er utelukkende greie. Anonymkode: 0077a...f0e Er dessverre ikke overrasket, men jeg digger Kine og heier på henne. Hilsen heterofil kvinne☺️ Anonymkode: 27ee6...923 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 17. februar 2021 #2550 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke at folk faktisk sender stygge meldinger til Kine eller noen av de andre pga hva de sier/gjør i farmen?? Herregud det er så pinlig, men det sier jo egentlig alt om hvor tullete folk oppfører seg...🙈 og så kritiserer de Kine?!? Hallo!!!! Anonymkode: 3503b...396 Ja, det er fryktelig lavmål av dem som gjør det. Uansett hvilken deltager det gjelder! Man oppsøker ikke folk på denne måten for å lire av seg sin fabrikkerte elendighet. Hva i all verden får dem ut av det!? Dem skulle ha blitt fratatt internett i 1 år som straff. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2551 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, det er nok slik det er. Det er veldig vanlig at kvinner hater på andre kvinner av sjalusi, dessverre. Et godt eksempel på det er Anne Brith Davidsen - en suksessfull norsk businessdame som har mottatt fryktelig mye hat. Så ille ble det at hun til slutt ga ut boken med den passende tittelen ''Kvinner som hater kvinner'' for å bekjempe nett-troll. Anonymkode: 0077a...f0e Dette er jo off topic men ABD var nok ikke særlig suksessfull. Hun ønsket det men fikk det ikke helt til. (Bare å Google) Anonymkode: d169f...59b 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2552 Del Skrevet 17. februar 2021 Tror ikke jeg hadde dratt på fiskemiddag hos Tiril.. Ikke mye nøye på sløying hun Anonymkode: 0077a...f0e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 17. februar 2021 #2553 Del Skrevet 17. februar 2021 Fler som ikke får spilt av del 2 på sumo i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2554 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei, det er nok slik det er. Det er veldig vanlig at kvinner hater på andre kvinner av sjalusi, dessverre. Et godt eksempel på det er Anne Brith Davidsen - en suksessfull norsk businessdame som har mottatt fryktelig mye hat. Så ille ble det at hun til slutt ga ut boken med den passende tittelen ''Kvinner som hater kvinner'' for å bekjempe nett-troll. Anonymkode: 0077a...f0e Hahahaha! Anne Brith, det var virkelig riktig eksempel 😂 Hun måtte beklage noe av det som ble skrevet, forlaget saksøkt og ble boken trukket tro? Så begjærte hun seg konkurs igjen og har ikke gjort opp for seg til en rekke privatpersoner. Bare å Google Anonymkode: 77e1b...c95 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 17. februar 2021 #2555 Del Skrevet 17. februar 2021 Noen som kan fortelle hvordan Øde lever til hverdags? Hva lever han av? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2556 Del Skrevet 17. februar 2021 Khloe P.T skrev (14 minutter siden): Noen som kan fortelle hvordan Øde lever til hverdags? Hva lever han av? Tror de fire yngste (med samme mor) jobber mye for faren. Sto et sted at øde jobbet som kurator for faren - organiserer utstillinger og hvor bilder skal henge etc. I tillegg har vel han og broren laget dokumentar og satt opp forestilling(er) etc. Nå for tiden maler han også selv og er medlem i en gruppe med flere malere, alle lærlinger av faren tror jeg. Anonymkode: d169f...59b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 17. februar 2021 #2557 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror de fire yngste (med samme mor) jobber mye for faren. Sto et sted at øde jobbet som kurator for faren - organiserer utstillinger og hvor bilder skal henge etc. I tillegg har vel han og broren laget dokumentar og satt opp forestilling(er) etc. Nå for tiden maler han også selv og er medlem i en gruppe med flere malere, alle lærlinger av faren tror jeg. Anonymkode: d169f...59b Takk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 17. februar 2021 #2558 Del Skrevet 17. februar 2021 Kine (26) vet ikke hva å sløye fisk er. Tuller hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. februar 2021 #2559 Del Skrevet 17. februar 2021 Hvordan i alle dager blir Kine sine fisk godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2560 Del Skrevet 17. februar 2021 Se for dere Mads Hansen som dommer i sløyinga. Mannen elsker å pirke. Tiril godkjenner alt.. Anonymkode: 0077a...f0e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå