AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2501 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Öde har tapt seg fra den uka han var storbonde. Da ble han lat og overlegen, og ekkel i uttalelser. I tillegg til regelbrudd, som burde sendt han på hue og ræva ut. Men tviler på at han er god nok på praktiske oppgaver til å vinne noe. Heldigvis. Anonymkode: f310a...531 Synes har er en fryd for programmet jeg. Anonymkode: 1f673...e78 Endret 17. februar 2021 av Elaine Marley 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2502 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Synes har er en fryd for programmet jeg. Anonymkode: 1f673...e78 Så da syns du at det er ok med regelbrudd? Anonymkode: f310a...531 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2021 #2503 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Ctrl skrev (12 timer siden): Kine er vel "usmakelig" fordi hennes reaksjoner er mot folkefavoritten Øde, etter at han dummet seg ut. Hadde det vært Espen eller Thomas som hadde gjort det mot Kine så hadde alle syntes at Kine reagerte både bra og fair, og Kine ville fått all sympati her inne, mens Espen og Thomas hadde blitt utskjelt. Skjønner ikke at det er vanskelig å forstå at hun ble voldsomt lei seg av en nedverdigende og uventet kommentar fra en uventet person i et usedvanlig viktig konkurranseøyeblikk. For meg er det greit skuring å forstå at hun reagerer sterkt på det i denne intime bobla dem lever i. Men hun var vel uheldig med at det var Øde som var den stygge ulven her. Jeg tror du har 100% rett i dette. Kanskje også 110% ettersom dette er reality. "Øde var bare uheldig med kommentaren sin, han er jo litt rar, han tenkte seg ikke om..." eh..... jeg er ikke så sikker på det jeg!! Det jeg så var en mann som gikk etter én av deltakerne som var igjen. Han valgte å komme med kommentaren sin rett før en av deltakerne skulle kaste, ikke mellom to runder. Han kunne ventet til det ble ny runde i sagt høyt at "nu hadde det vært fint om en av dere bommet slik at jeg kom meg ned fra denne høyballen." Da hadde folk kanskje ledd litt av at denne mannen igjen bare tenkte på sin egen velvære og ikke klarte å glede seg eller være spent på andres vegne. Som han jo aldri klarer, for det er bare Øde som eksisterer i Ødes univers. Folk rundt han er bare statister i hans liv. Han kunne også sagt det så lavt at Kine ikke hørte det, hvis det faktisk var en spøk, men neida, det måtte sies høyt og tydelig. For det er det jeg ser i Øde, en mann som tenker mest på seg selv og som ikke egentlig gidder å hjelpe andre hvis det betyr at han selv må gi litt. Og det fliret han hadde om munnen da han sa "bom" er ikke tilfeldig. Han trodde oppriktig at han var morsom og bare morsom. Han klarte ikke sette seg inn i hvor utrolig sårende og upassende en slik kommentar er. Jeg tror du Ctrl stiller det riktige spørsmålet her, som jeg dog ikke vet om folk svarer helt ærlig på hvis de svarer deg, hadde de skjønt Kine bedre om kommentaren kom fra Espen eller Thomas? Det sagt, jeg er ingen langsint person selv og hadde ikke holdt på sinnet mitt etter at jeg kom videre i konkurransen. Så jeg er jo enig i at Kine overdrev litt, men når man er i Farmenboblen så betyr visst de relasjonene du har der og det som skjer der inne alt for deg. Så inne på Farmen kan jeg forstå at en langsint person ikke klarer å la det ligge timen eller dagen etter. Kine ble veldig såret, skuffet og forbannet. Hun følte seg nok også veldig sveket av Øde, det stakk veldig dypt. Hun har selv sagt at konkurransene betydde alt for henne og all glede over konkurransen ble ødelagt av Øde. Øde visste hvor mye det betydde for Kine og da er det forferdelig ufølsomt og slemt å komme med en slik kommentar. Kine trodde kanskje Øde var hennes venn, og venner ødelegger ikke for hverandre på den måten. Hvis hun trodde han var vennen hennes så føles det ganske vondt når man plutselig forstår at man tok så feil og vennen din i tillegg oppfører seg som din fiende. Der folk ser oppriktig anger ser jeg en mann som kanskje er mer redd for hvordan dette skal gå ut over hans eget rykte. Han ble jo forespeilet av produksjonen at han skulle være årets kjeledegge og bli godt likt av seerne. Og så er det en person som reagerer så meget på det han har sagt. Hva vil seerne av programmet synes om han nå? Da han skulle forklare hva som hadde skjedd så snakket han mest om seg selv og sin side av saken og ikke så mye om hva han kunne forstå av Kine sin reaksjon. For det tror jeg ikke han skjønte, "det var jo bare en sleivet kommentar". Så ja.., jeg tror folk her inne tilgir Øde fordi de liker han så godt fra før, men jeg er litt enig i at Kine burde tilgitt Øde etterhvert. Endret 17. februar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2504 Del Skrevet 17. februar 2021 Har ikke Kine fått nok tyn nå? Alle må få lov å ha sine egne favoritter, men det må da være måte på hvor mye stygt som skrives om Kine bare fordi hun reagerer på Ødes tåpelige oppførsel. Anonymkode: 298c1...f77 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 17. februar 2021 #2505 Del Skrevet 17. februar 2021 Ift det regelbruddet at Espen, EK og Øde rodde ut til Thomas, så viser det seg at de hadde sagt fra til kamerateamet kvelden før og til og med spurt om de ville være med.. De hadde ikke fått beskjed at det var ulovlig da, og hva tror dere at det betyr? Jo at tv2 ønsket at det skulle bli litt ‘rabalder’ for det er tv underholdning dette. Surprise😉🤪 Supert at folk er engasjerte i FK og det vi ser på tv tenker jeg, men trenger jo ikke miste helt fatningen og kalle deltagerne masse stygge ting fordi de ikke er helt deres «cup of tea».... Kine var der for konkurransen og ble veldig skuffa - og hun overreagerte stort (det sier hun jo selv i ettertid) mens Øde var der for opplevelsen og møte nye mennesker. Fair game begge deler. Leste at Øde ble så lei seg at han droppa St Hans feiringa sammen med de andre (den han hadde gleda seg så til..) fordi Kine ikke klarte å tilgi han. Så at han genuint og oppriktig ble lei seg er det jo ingen tvil om. Ingen grunn til å forbanne noen av de tenker jeg, de er fine folk begge to, med ulike personligheter og ulike grunner for å være med💕 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2506 Del Skrevet 17. februar 2021 loveli skrev (2 minutter siden): Jeg tror du har 100% rett i dette. Kanskje også 110% ettersom dette er reality. "Øde var bare uheldig med kommentaren sin, han er jo litt rar, han tenkte seg ikke om..." eh..... jeg er ikke så sikker på det jeg!! Det jeg så var en mann som gikk etter én av deltakerne som var igjen. Han valgte å komme med kommentaren sin rett før en av deltakerne skulle kaste, ikke mellom to runder. Han kunne ventet til det ble ny runde i sagt høyt at "nu hadde det vært fint om en av dere bommet slik at jeg kom meg ned fra denne høyballen." Da hadde folk kanskje ledd litt av at denne mannen igjen bare tenkte på sin egen velvære og ikke klarte å glede seg eller være spent på andres vegne. Som han jo aldri klarer, for det er bare Øde som eksisterer i Ødes univers. Folk rundt han er bare statister i hans liv. Han kunne også sagt det så lavt at Kine ikke hørte det, hvis det faktisk var en spøk, men neida, det måtte sies høyt og tydelig. For det er det jeg ser i Øde, en mann som tenker mest på seg selv og som ikke egentlig gidder å hjelpe andre hvis det betyr at han selv må gi litt. Og det fliret han hadde om munnen da han sa "bom" er ikke tilfeldig. Han trodde oppriktig at han var morsom og bare morsom. Han klarte ikke sette seg inn i hvor utrolig sårende og upassende en slik kommentar er. Jeg tror du Ctrl stiller det riktige spørsmålet her, som jeg dog ikke vet om folk svarer helt ærlig på hvis de svarer deg, hadde de skjønt Kine bedre om kommentaren kom fra Espen eller Thomas? Det sagt, jeg er ingen langsint person selv og hadde ikke holdt på sinnet mitt etter at jeg kom videre i konkurransen. Så jeg er jo enig i at Kine overdrev litt, men når man er i Farmenboblen så betyr visst de relasjonene du har der og det som skjer der inne alt for deg. Så inne på Farmen kan jeg forstå at en langsint person ikke klarer å la det ligge timen eller dagen etter. Kine ble veldig såret, skuffet og forbannet. Hun følte seg nok også veldig sveket av Øde, det stakk veldig dypt. Hun har selv sagt at konkurransene betydde alt for henne og all glede over konkurransen ble ødelagt av Øde. Øde visste hvor mye det betydde for Kine og da er det forferdelig ufølsomt og slemt å komme med en slik kommentar. Der folk ser oppriktig anger ser jeg en mann som kanskje er mer redd for hvordan dette skal gå ut over hans eget rykte. Han ble jo forespeilet av produksjonen at han skulle være årets kjeledegge og bli godt likt av seerne. Og så er det en person som reagerer så meget på det han har sagt. Hva vil seerne av programmet synes om han nå? Da han skulle forklare hva som hadde skjedd så snakket han mest om seg selv og sin side av saken og ikke så mye om hva han kunne forstå av Kine sin reaksjon. For det tror jeg ikke han skjønte, "det var jo bare en sleivet kommentar". Så ja.., jeg tror folk her inne tilgir Øde fordi de liker han så godt fra før, men jeg er litt enig i at Kine burde tilgitt Øde etterhvert. Enig! Folk må slutte å glorifisere Øde. Øde tenker kun på seg selv. Han ser kun på seg selv som en slave på Farmen, og det er egentlig under hans verdighet. Tror det meste av det som kommer utav kjeften hans er vel gjennomtenkt, dessverre. Anonymkode: 298c1...f77 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2021 #2507 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig! Folk må slutte å glorifisere Øde. Øde tenker kun på seg selv. Han ser kun på seg selv som en slave på Farmen, og det er egentlig under hans verdighet. Tror det meste av det som kommer utav kjeften hans er vel gjennomtenkt, dessverre. Anonymkode: 298c1...f77 Jeg synes det er så merkelig at jeg overhodet ikke ser det 'alle' andre ser når det kommer til Øde. Hva ér greia? Jeg skjønner det ikke litt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2508 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øde drukna nesten!! Tenk at Lasse svømte ut og redda han. Anonymkode: 240ed...39b Hva snakker du om? Anonymkode: 50ac2...603 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2021 #2509 Del Skrevet 17. februar 2021 Kristina S. skrev (11 timer siden): Når selv Espen skjønner at man ikke skal demotivere folk midt i en konkurranse (selv han heier på folk)... Jeg synes Öde fortjente det tilsnakket, han trenger oppdragelse. For alt vi vet kan han ha vært slem flere ganger mot Kine og hun har tilgitt ham, men denne gangen trengte han å lære. Og dessuten, Kine klappet for Öde når han kjempet i hinderløypa, altså vi kunne se at hun unnet ham å gjøre det bra. Merkelig at dere forlanger at enkelte, som Kine, skal være perfekt, mens Öde skal få gå rundt og være negativ og ufordragelig og at dere fansen kommer med all slags unnskyldninger for å rettferdiggjøre ham. 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2510 Del Skrevet 17. februar 2021 Vanskelig å være med i konkurranser, om man forventer de du konkurrerer mot skal heie på deg. Og om de ikke gjør det så feiler du, og da er det dems skyld🤷♀️ Anonymkode: f4120...e3b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caram Skrevet 17. februar 2021 #2511 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om at Espen ikke fikk komme til finalen fordi han trakk seg mens feks Thomas fikk lov? Anonymkode: a63f4...d02 Synes faktisk det er fair, siden Thomas trakk seg på det tidspunktet han gjorde. Var jo på en måte i gang med tvekampen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 17. februar 2021 #2512 Del Skrevet 17. februar 2021 Spoiler finalen: Spoiler 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 17. februar 2021 #2513 Del Skrevet 17. februar 2021 Tråden er ryddet for hetsende og krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 17. februar 2021 #2514 Del Skrevet 17. februar 2021 ElectricScum skrev (10 timer siden): Sannsynligheten for at sur-gubbene hadde kommet med en såpass genuin beklagelse og lagt seg flate slik Øde gjorde, er minimal. Man kunne se at Øde ble tomatrød i toppen og følte seg skikkelig dum. Han erkjenner tabben sin. Spiller ingen rolle om det er Øde eller noen andre, men når man legger seg så langflat i beklagelse, så ville iallfall jeg tint opp etter at den verste skuffelsen har lagt seg. Thomas og Espen, derimot, hadde garantert blåst det bort, gått rett i forsvar og harselert over hele situasjonen. Så ja, du har vel rett i spådommen din om at Kine ville trukket det lengste strået i akkurat det scenariet, men det sier fint lite. Ja, det er nemlig stor forskjell på hvordan folk takler å bli irettesatt eller få kritikk også. Espen og Thomas har vist en tendens til å gå rett i forsvarsposisjon og bli litt barnslige og kverrulerende. En oppriktig unnskyldning fra de to synes å sitte ganske langt inne, muligens fordi de føler at de taper ansikt da? Ikke vet jeg. Øde reagerer helt annerledes, han erkjenner at han gjør noe dumt. Han legger seg flat og ber om unnskyldning flere ganger og det er ingen tvil om at han er oppriktig lei seg. I diskusjoner ser vi at han alltid er respektfull og saklig, selv når han blir kalt både «dum» «idiot» og «verdens verste menneske» av motparten😉 Så folk må gjerne mislike Øde, men at han er respektfull og fin mot andre kan ingen ta fra han. Gode egenskaper jeg setter pris på hos folk ihvertfall😊 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2515 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg er blant de som liker øde. Tror ikke det finnes noe vondt i ham. Han har Tourette som sin far men har lært seg teknikker for å beherske det. Han ble også mobbet på skolen av de som han trodde var hans venner. Han er ikke en konkurranse person og tror bare kommentaren var uheldig. Han ble skikkelig lei seg, og etter utallige forsøk på å be om unnskyldning uten aksept, tilbrakte han st hans aften alene i huset mens de andre tente bål og spiste sjømat i vannkanten. Anonymkode: d169f...59b 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 17. februar 2021 #2516 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Øde drukna nesten!! Tenk at Lasse svømte ut og redda han. Anonymkode: 240ed...39b Var det ikke bikkja, Lasse redda? 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. februar 2021 #2517 Del Skrevet 17. februar 2021 Nå har jeg bare Øde igjen som verdig vinner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2518 Del Skrevet 17. februar 2021 Kine var jo helt ufyselig når hun ikke ville tilgi Øde. Hun fremsto som et bortskjemt enebarn. Jeg er ganske sikker på at hun er enebarn. Anonymkode: ee9c0...5f2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2519 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kine var jo helt ufyselig når hun ikke ville tilgi Øde. Hun fremsto som et bortskjemt enebarn. Jeg er ganske sikker på at hun er enebarn. Anonymkode: ee9c0...5f2 På lik linje med anikken så har hun voksne halvsøsken. Anonymkode: d169f...59b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2520 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På lik linje med anikken så har hun voksne halvsøsken. Anonymkode: d169f...59b Hvorfor dra Anniken inn i det? Apropos hinderløype, så hadde Kine en fordel med å være først. En tørr løype. Anonymkode: 7315c...4ad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå