ElectricScum Skrevet 16. februar 2021 #2481 Del Skrevet 16. februar 2021 Ctrl skrev (1 time siden): Kine er vel "usmakelig" fordi hennes reaksjoner er mot folkefavoritten Øde, etter at han dummet seg ut. Hadde det vært Espen eller Thomas som hadde gjort det mot Kine så hadde alle syntes at Kine reagerte både bra og fair, og Kine ville fått all sympati her inne, mens Espen og Thomas hadde blitt utskjelt. Skjønner ikke at det er vanskelig å forstå at hun ble voldsomt lei seg av en nedverdigende og uventet kommentar fra en uventet person i et usedvanlig viktig konkurranseøyeblikk. For meg er det greit skuring å forstå at hun reagerer sterkt på det i denne intime bobla dem lever i. Men hun var vel uheldig med at det var Øde som var den stygge ulven her. Sannsynligheten for at sur-gubbene hadde kommet med en såpass genuin beklagelse og lagt seg flate slik Øde gjorde, er minimal. Man kunne se at Øde ble tomatrød i toppen og følte seg skikkelig dum. Han erkjenner tabben sin. Spiller ingen rolle om det er Øde eller noen andre, men når man legger seg så langflat i beklagelse, så ville iallfall jeg tint opp etter at den verste skuffelsen har lagt seg. Thomas og Espen, derimot, hadde garantert blåst det bort, gått rett i forsvar og harselert over hele situasjonen. Så ja, du har vel rett i spådommen din om at Kine ville trukket det lengste strået i akkurat det scenariet, men det sier fint lite. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caram Skrevet 16. februar 2021 #2482 Del Skrevet 16. februar 2021 Hadde egentlig gledet meg til å se Lasse i hinderløypen🙈 Var spent på hvordan en så stor og tung muskelbunt ville kommet ut der😅 Ser for meg at Terje hadde showet litt i løypen, så han kunne det også blitt god underholdning av🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2483 Del Skrevet 17. februar 2021 Øde er en tulling,men hansatt faktisk ikke å sa "bom bom bom". Han sa først, i en fleipete tone i forbindelse med at andre også nettopp hadde kommentert at de var lei av å sitte på høyballer, noe ala "kom igjen nå, bom, bom". Men så rett etterpå sa han at det var tull og "treff, treff". Kine kastet ikke før etter det. Det var dumt Kine kun fikk med seg at han sa "bom", men hun kunne jo da ha stoppet opp, kjefta på han for å prate når hun skulle kaste og sikta på nytt. Jeg tror Kine er mest sur på seg selv denne episoden. Anonymkode: 13418...3cb 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 17. februar 2021 #2484 Del Skrevet 17. februar 2021 Meg, etter hun som har gått under radaren en hel sesong plutselig fikk skjermtid: 😳 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 17. februar 2021 #2485 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Ærlig talt Kine... hvis en slik kommentar vipper det av pinnen så er du ikke mye til idrettsutøver. Skulle tatt set ut om Tiril Echoff eller Mohammed Salah hadde bomma pga at noen hadde hviska noe forstyrrende fra sidelinja for så å gå rundt å surve og klage i lang tid etterpå. Såpass må hun tåle altså. Må da være måte på hvor mye man skal tilrettelegge for folk hele tiden. Tydelig bortskjemt. Er man med på leken så må man tåle steken. Og ikke legge skylda på andre at man tapte. Endret 17. februar 2021 av Sizz- 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2486 Del Skrevet 17. februar 2021 Fint å se at de har forbedret kvalifikasjonskonkurransen i finaleuken! At alle får flere sjanser før de ryker, og at flere grener er med. Men elendigheten var tilbake i vanlig Farmen som ble spilt inn senere det året dessverre, så ikke sikkert de har lært, altså, bare en pistrete kunnskapsquiz hvor de som feiler er helt ute! Er egentlig kjempeprovoserende! Kan ikke behandle deltakere som har strevd seg gjennom 10 uker sånn! Anonymkode: 87752...848 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2487 Del Skrevet 17. februar 2021 Kine overreagerte noe voldsomt, Øde sa det ikke med vilje for å såre henne. Han hadde bare fått nok av å sitte der i en evighet. Synd at hun ble sur så lenge! Anonymkode: 87752...848 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2488 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Idiotisk øksekonkurranse! Hvorfor i helvete regner de bare om de treffer eller ikke og ikke hvor mange poeng? Anonymkode: 87752...848 Ja, jeg skjønte ingrnting....gikk d3 videre om de bommet også?? Anonymkode: 94af8...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2489 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg var borte fra skjermen akkurat da Espen tydeligvis trakk seg. Orker ikke se på nytt, men hva var greia? Hvorfor og mår trakk han seg? Han var jo med både i øksekast og hinderløype? Anonymkode: f3bf8...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 17. februar 2021 #2490 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var borte fra skjermen akkurat da Espen tydeligvis trakk seg. Orker ikke se på nytt, men hva var greia? Hvorfor og mår trakk han seg? Han var jo med både i øksekast og hinderløype? Anonymkode: f3bf8...8f4 Han syntes bare han hadde kommet langt nok, sa han. Det var ikke noe dramatikk i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2491 Del Skrevet 17. februar 2021 Vampyrina skrev (2 minutter siden): Han syntes bare han hadde kommet langt nok, sa han. Det var ikke noe dramatikk i det. Men røk han ikke uansett pga poengene i øksekast og hinderløype? Anonymkode: f3bf8...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2492 Del Skrevet 17. februar 2021 Øde drukna nesten!! Tenk at Lasse svømte ut og redda han. Anonymkode: 240ed...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2493 Del Skrevet 17. februar 2021 Irriterende når folk trekker seg slik Espen gjorde! En ting er om dem er skadet, men begrunnelsen «jeg er kommet så langt allerede...»? Kunne du ikke trukket deg for lenge siden, og gitt plassen til noen som faktisk ville være der? Synes det ødelegger konkuransen. Anonymkode: f4120...e3b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2494 Del Skrevet 17. februar 2021 Kan det at de "trekker seg" være straffen for regelbruddet? At de rodde over til Thomas når han var i førstekjempehytta? Kan være Øde som ryker ut i neste konkurranse da. Anonymkode: 91233...105 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2495 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Irriterende når folk trekker seg slik Espen gjorde! En ting er om dem er skadet, men begrunnelsen «jeg er kommet så langt allerede...»? Kunne du ikke trukket deg for lenge siden, og gitt plassen til noen som faktisk ville være der? Synes det ødelegger konkuransen. Anonymkode: f4120...e3b De får sikkert betalt for hver uke de er der og bonus hvis de kommer til finaleuke som tilsvarer prisen på premien. Anonymkode: 27ee6...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2496 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De får sikkert betalt for hver uke de er der og bonus hvis de kommer til finaleuke som tilsvarer prisen på premien. Anonymkode: 27ee6...923 Hva tenker dere om at Espen ikke fikk komme til finalen fordi han trakk seg mens feks Thomas fikk lov? Anonymkode: a63f4...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2497 Del Skrevet 17. februar 2021 Haha, pga Espen trakk seg, fikk han ikke være tilstede under finalen! Tror ikke han hadde regnet med det 🙈 I tillegg litt "snurt" for at Thomas (som også trakk seg) fikk være der, men måten de trakk seg på var jo vidt forskjellig! Thomas hadde forsåvidt ikke noe valg (med mindre han ønsket å bli skada da 🙈), men Espen trakk seg før kunnskapskonkurransen. Han kunne jo bare ha vært med, og svart feil bevisst. Da hadde han sluppet å løpe sutrende til media og vi hadde sluppet å høre sutringen https://www.vg.no/rampelys/i/PRjjzz/vraket-fra-farmen-kjendis-finalen-forstaar-ikke-logikken?fbclid=IwAR2pYzusPALLdAx1H965a5NUbUmL1HL39S3fADWjJGykzMHlUJgIHC7GVtg Anonymkode: fed79...6b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2498 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere om at Espen ikke fikk komme til finalen fordi han trakk seg mens feks Thomas fikk lov? Anonymkode: a63f4...d02 Jeg syns det er helt greit. Han trakk seg og da har reglene vært slik at de ikke får stille opp på finalen. Thomas trakk seg fordi han mest sannsynlig hadde blitt jævlig skada under tvekampen 🙈 De trakk seg på to vidt forskjellige grunnlag, og jeg tenker at det er helt OK at Thomas fikk være med på finalen Anonymkode: fed79...6b9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2499 Del Skrevet 17. februar 2021 Kanskje det hadde noe å si at Thomas sa i fra til produksjonen på forhånd også 🤷♀️ Anonymkode: a63f4...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2500 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Öde har tapt seg fra den uka han var storbonde. Da ble han lat og overlegen, og ekkel i uttalelser. I tillegg til regelbrudd, som burde sendt han på hue og ræva ut. Men tviler på at han er god nok på praktiske oppgaver til å vinne noe. Heldigvis. Anonymkode: f310a...531 Endret 17. februar 2021 av Elaine Marley 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå