Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror hun hadde en klar ulempe ved å være først. I tillegg var hun nok ganske gira og tapte litt på det ved å være uforsiktig. 

Anonymkode: 13418...3cb

Jeg tror det er flaks hvem som vinner eller ikke. Det skal ikke mer til enn at du glir på en av stokkene så ligger du i vannet, og da taper du mange sekunder. Har ingenting å si om du er cheerleader eller kunster. En god porsjon flaks må til.

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det ulempe å være først?

Anonymkode: b3b24...87a

De andre kan feks ha snakket om at det lønner seg å gå i midten over tønnene osv for å forhindre at de havner i vannet eller andre taktikker etter å ha sett løypa.

Anonymkode: a63f4...d02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det ulempe å være først?

Anonymkode: b3b24...87a

Ingen som sitter og heier! Og vet ikke hvor mye de ser fra "skogen" men det er sikkert mulig å få et glimt eller hint om hva de andre gjorde som funka. 

Øde sin metode med å gå på stengene i stedet for tauet og å kaste sekken var jo veldig avgjørende for han. Hadde han ikke tryna så mye på vei tilbake hadde han nok vunnet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De andre kan feks ha snakket om at det lønner seg å gå i midten over tønnene osv for å forhindre at de havner i vannet eller andre taktikker etter å ha sett løypa.

Anonymkode: a63f4...d02

De får ikke se løypa, ingen sitter å ser på bortsett fra den som har vært utpå selv.

Anonymkode: f4120...e3b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De får ikke se løypa, ingen sitter å ser på bortsett fra den som har vært utpå selv.

Anonymkode: f4120...e3b

Men alle har jo sett løypa, så de kan jo stå og prate om hvordan løse det på ulike måter mens man venter :)

Men jeg tenkte altså nest på det at hvis man er først er det ingen andre deltakere der til å heie og komme med oppmuntrende tilrop :) Følte de siste fikk en ganske god heiagjeng. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tror hun hadde en klar ulempe ved å være først. I tillegg var hun nok ganske gira og tapte litt på det ved å være uforsiktig. 

Kine og Anniken var jo også de eneste som hadde feil på spm 2. Så hadde hun ikke måtte svømt strafferunden så hadde hun nok vunnet over Øde!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som hang meg opp i at Øde sier han var nærmest Espen og Thomas der inne? Jeg trodde det var Anniken og Eli Kari? Han sa jo selv som storbonde at han så tydelig at Thomas bare smisket med han?

Anonymkode: adf4d...981

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det bare jeg som hang meg opp i at Øde sier han var nærmest Espen og Thomas der inne? Jeg trodde det var Anniken og Eli Kari? Han sa jo selv som storbonde at han så tydelig at Thomas bare smisket med han?

Anonymkode: adf4d...981

Han så vel bort fra smiskingen da?

Han sa Espen, Thomas og Eli Kari, ja. 

Anonymkode: 77e1b...c95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde og Kine er gode venner i dag, og de følger hverandre på Instagram bl.a ;) 

Anonymkode: 8fb4e...3ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Eli Kari må ha tapt med vilje i den kunnskapskonkurransen? Alle vet jo at bergmynte er oregano og 3,8 mill var jo alt for høyt gjetta? Hun er ihvertfall en grasiøs taper. 💪

Ikke alle, nei  :rodme:

Anonymkode: caee9...cef

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stussa også litt over at Øde nevnte Thomas. Thomas har vel sjelden sagt noe positivt om Øde  (bortsett fra at han er fra Oslo🙈).

Men samtidig, det er jo absolutt Espen, Thomas og Eli Kari som var mest lik Øde - alle de er jo ganske laid-back, mens Lasse, Terje og Sølje er arbeidsmaur og Anniken og Kine flinke piker. Nå har han ingen likesinnede mer. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er innafor å reagere sterkt når du er inni farmen-bobla, men at folk i tråder som dette går helt ut av sitt gode skinn...vel, la oss si det slik; tydeligvis ikke bare Kine som overreagerer...😉🤪

Hvorfor er det egentlig så vanskelig å forstå og respektere at folk er forskjellige og har forskjellig syn? Noen er med i FK for opplevelsen (eks Øde) andre er med for konkurransen (eks Kine) og begge deler er da helt greit🤘🏻

Jeg tror Lasse eller Terje vinner...

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er helt ening med deg.  Ser at folk henger seg opp i "verdens verste person". Men de glemmer å legge til "akkurat nå". For det var det Kine sa; "akkurat nå, er du verdens verste person". Noe som for meg viser at det er litt in the heat of the moment. 

Samtidig, synes jeg folk generelt må slutte å ta Øde i forsvar for alt. Han har sine ting han også, men det er liksom helt greit? Hadde det vært noen andre som slengte med kjeften når Øde skulle kaste, å herregud, da skulle man hørt! 

Heier på Kine, jeg!

Anonymkode: 298c1...f77

Utifra det lille jeg har sett så fremstår Øde som en som vet nøyaktig hva han gjør der inne. Får venner og fans ved å fremstå som en fjern naiv tufs. Er ikke Øde-fan. Håper INGEN vinner. Og at Tv2 slutter med farmen for godt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ny side jeg ikke har sett av Kine idag, av den negative sorten. 

Kort oppsummert observerer jeg i dagens episode at Øde ikke er et konkurransemenneske, man sier ikke sånt rett før noen skal kaste. Forstår Kine sin reaksjon den dagen, men å være like sint over natten og si det hun sa er både barnslig og hakket verre. Det verste er den tilsynelatende utfrysningen av Øde. Greit nok hun har stort konkurranseinstinkt, men her burde hun obviously tatt en prat med Øde dagen derpå... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kine legger mye stolthet i konkurranse og å bue på noen i en slik setting er rett og slett ufyselig oppførsel. Jeg kjente kort etter, og hvis jeg hadde opplevd noe slikt, fra en person jeg trodde støttet meg, ville jeg vært ekstremt forbanna. Akkurat som Kine

ikke glem at Kine ikke er rik. Den premien teller mye for en student. Det er en bil ffs, og hun er ute etter å vinne den. Ikke alle er slike rike tufser fra Urra (i denne settingen var Øde en tufs)

Anonymkode: f4765...0a7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (43 minutter siden):

Kine og Anniken var jo også de eneste som hadde feil på spm 2. Så hadde hun ikke måtte svømt strafferunden så hadde hun nok vunnet over Øde!

Nei, Kine var faktisk den eneste som svarte feil på spørsmål 2 i hinderløypen.

Anonymkode: 8c08c...c40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Jeg skrev det i spoilertråden, men skriver det her også: 

Enig. Det var en svært respektløs, total unødvendig og ufin kommentar fra Øde mot Kine. Ikke passende i det hele tatt. Kine ble selvfølgelig veldig overrasket, og mentalt satt ut av det. Det må ha føltes nedverdigende at Øde sitter på den måten. Øde av alle, liksom, i et avgjørende konkurranseøyeblikk for Kine.

Øde fortjener hvert et ord fra Kine. Han var faktisk tidenes verste person i den situasjonen. Og Kine har voldsomt konkurranseinstinkt, og klarte ikke la det gå.
Jeg hadde blitt rasende og skuffet jeg også. 

Samtidig tror jeg at reaksjonen til Kine er bunnet i mer enn denne situasjonen. Øde har nok gått henne på nervene opptil flere ganger i løpet av oppholdet. Og det kan jeg fint skjønne at hun kanskje føler på. 

Du synser og føler mye. Har du mistet all CTRL? 😉

Fra spøk til revolver. Kommentaren til Øde var ubetenksom, og kom av høysmak i r**a. Å deretter kalle han for "der verste mennesket jeg har møtt", og å ikke dagen derpå godta nok en beklagelse er bare sært.

Kine er en søt og sprek jente. Men hun imponerte særs lite i hinderløypen. Det virker som hun har et litt skjevt inntrykk av egne evner.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at Espen trakk seg, Eli Kari svarte feil med vilje og at det var en intern plan. For å demonstrere at de ikke gidder å være med på «teit konkurranse» og kan føle seg moralsk overlegne. Hadde ikke forundret meg. 

Eli Kari virkelig hatet jo at man jobbet litt hardt for å få ferdig ukesoppdraget. Skulle virkelig sette inn tusen stikk mot alle som jobbet. Og så klart Espen er samme ulla.

Anonymkode: f4765...0a7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...