Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Kine er vel "usmakelig" fordi hennes reaksjoner er mot folkefavoritten Øde, etter at han dummet seg ut. 

Hadde det vært Espen eller Thomas som hadde gjort det mot Kine så hadde alle syntes at Kine reagerte både bra og fair, og Kine ville fått all sympati her inne, mens Espen og Thomas hadde blitt utskjelt. 

Skjønner ikke at det er vanskelig å forstå at hun ble voldsomt lei seg av en nedverdigende og uventet kommentar fra en uventet person i et usedvanlig viktig konkurranseøyeblikk. For meg er det greit skuring å forstå at hun reagerer sterkt på det i denne intime bobla dem lever i. 

Men hun var vel uheldig med at det var Øde som var den stygge ulven her. 

Nei, hadde faktisk ment akkurat det samme uansett hvem det var..  Som jeg har sagt før, helt greit å reagere såpass sterkt der og da, men å gå å gnage på det dagen etterpå (og tydeligvis mange flere dager), det syns jeg blir for barnslig. Jeg syns faktisk kommentaren hennes er ganske drøy, at hun sier han er verdens verste menneske. Alle kan vi gjøre feil og ingen er perfekte. Han har selv sagt at han skjønte det i det han sa det, at hun kom til å bli forbannet hvis hun bommet, men da var det jo allerede for seint.  Jeg er ganske sikker på at alle her inne også har gjort ett eller annet dumt opp igjennom, og sikkert kjent på følelsen av å drite seg ut eller å såre et annet menneske. Men da må man jo bare be om unnskyldning til den det gjelder. Noe særlig mer får man jo faktisk ikke gjort.  

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kine har selv sagt at hun overreagerte og var barnslig da, nå i ettertid, og at hun og Øde ble venner igjen på utsiden. Så litt selvinnsikt har hun.

Anonymkode: c3a92...7d3

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til og med Kine sier hun overreagerte noe fryktelig og angrer veldig på det i ettertid da...😉

Anonymkode: 3503b...396

Godt hun ser det selv nå i ettertid og at de har skværet opp! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns synd på både Kine og Øde. Øde kom med en kommentar som overhode ikke var ment sårende, men som tydeligvis traff dypt hos Kine. Ikke bare kan Kine ha følt på at han ønsket det skulle gå dårlig for henne, men det kan hende det såret ekstra nettopp fordi de var venner der inne. Og når følelser blir 10 ganger større der inne etter fem uker oppå hverandre, så er det ikke rart at man føler seg ekstra sviktet. Jeg ble også sjokkert over utsagnene, men sårede mennesker sier også ting de i ettertid angrer på.

Disse to er i dag venner og begge innrømmer sine feil. Kan vi ikke da gå videre og ikke kaste ut drit mot den ene eller den andre, for noe som ble 10 ganger verre inni den bobla? 

Anonymkode: 94e30...46d

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (Akkurat nå):

I alle dager da. Han sa «bom» et par ganger. Du tillegger det ordet voldsomt mye mening her. 

Hun sier han er det verste mennesket i verden. Dét synes jeg er en verre ting å si enn «bom»

Han sa "bom bom bom!" mens Kine står og konsentrerer seg for å ta et avgjørende kast. Tror du undervurderer hva det har å si for et menneske som skal prestere. Det preger deg mentalt. Det er utpsyking på enormt lavt nivå. 

Vel, hun reagerer mot det. Og som jeg sier så tror jeg at det er bunnet i noe mer enn dette også. For øvrig kommer det en overreaksjon fordi hun er svært skuffet over Øde. Øde har også lagt seg fullstendig flat for hans oppførsel, men det er likevel Kine som har gjort noe galt her? 

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Nei, hadde faktisk ment akkurat det samme uansett hvem det var..  Som jeg har sagt før, helt greit å reagere såpass sterkt der og da, men å gå å gnage på det dagen etterpå (og tydeligvis mange flere dager), det syns jeg blir for barnslig. Jeg syns faktisk kommentaren hennes er ganske drøy, at hun sier han er verdens verste menneske. Alle kan vi gjøre feil og ingen er perfekte. Han har selv sagt at han skjønte det i det han sa det, at hun kom til å bli forbannet hvis hun bommet, men da var det jo allerede for seint.  Jeg er ganske sikker på at alle her inne også har gjort ett eller annet dumt opp igjennom, og sikkert kjent på følelsen av å drite seg ut eller å såre et annet menneske. Men da må man jo bare be om unnskyldning til den det gjelder. Noe særlig mer får man jo faktisk ikke gjort.  

Kanskje du har det, men den store majoritet her inne ville skjelt ut både Thomas eller Espen. 

Jeg synes Kine må få reagere mot det som hun vil. Det er hun som er blitt tråkket på, ikke motsatt, slik man får inntrykk av her inne. Husk at dem lever i en svært intim boble, så at det da kommer en bevegelse av følelser og overreaksjoner får så være. Kine er konkurransemenneske, og det stakk nok dypere enn vi kan forstå fordi hun oppriktig trodde hun hadde kontroll på det. Og der og da, i denne intime boblen, så var ikke en rask unnskyldning godt nok. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella Moon skrev (12 timer siden):

Hvorfor ikke, vinneren er da atletisk bygd, har både fart og styrke i kroppen. 

Hun er 45 år, og ikke idrettsutøver. Jeg hadde faktisk forventet at særlig Kine klarte å slå Sølje. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kine altså 😂 Jeg er ikke konkurransemenneske selv, så klarer ikke helt å forstå hennes side, det må jeg innrømme. Og jeg forstår jo hun ble sint på Øde der og da for at han forstyrret henne akkurat når hun skulle kaste. Helt greit å være litt sur og følsom akkurat der og da. MEN at hun fremdeles var sur og barnslig dagen etterpå og videre er bare helt fjernt 😂 Hun hadde jo uansett ikke hatt sjans mot Terje og Thomas i den konkurransen, så det var jo ikke så avgjørende. 

Jeg er enig i at Øde dreit seg ut, men hun kunne bare ha skjelt han skikkelig ut en gang for alle med en gang og blitt ferdig med det.

Hinderløypa var jo så nervepirrende. Øde er heller ikke akkurat konkurransemenneske og det er så kleint når man da vinner over noen som virkelig har lyst å vinne at man nesten ikke føler man har lov til å være glad, også er den personen attpåtil pissesur på deg 🙈

Eli Kari må ha tapt med vilje i den kunnskapskonkurransen? Alle vet jo at bergmynte er oregano og 3,8 mill var jo alt for høyt gjetta? Hun er ihvertfall en grasiøs taper. 💪

Blir spennende dette! Heier på Terje av de som er igjen nå. Lasse er litt kjedelig, Anniken tror jeg ikke vil det nok og jeg er ikke noe fan av Sølje.  Øde kryper vel bare inn i skammehatten sin resten av oppholdet, mens Kine går rundt og skuler og stresser. 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Han sa "bom bom bom!" mens Kine står og konsentrerer seg for å ta et avgjørende kast. Tror du undervurderer hva det har å si for et menneske som skal prestere. Det preger deg mentalt. Det er utpsyking på enormt lavt nivå. 

Vel, hun reagerer mot det. Og som jeg sier så tror jeg at det er bunnet i noe mer enn dette også. For øvrig kommer det en overreaksjon fordi hun er svært skuffet over Øde. Øde har også lagt seg fullstendig flat for hans oppførsel, men det er likevel Kine som har gjort noe galt her? 

Kanskje du har det, men den store majoritet her inne ville skjelt ut både Thomas eller Espen. 

Jeg synes Kine må få reagere mot det som hun vil. Det er hun som er blitt tråkket på, ikke motsatt, slik man får inntrykk av her inne. Husk at dem lever i en svært intim boble, så at det da kommer en bevegelse av følelser og overreaksjoner får så være. Kine er konkurransemenneske, og det stakk nok dypere enn vi kan forstå fordi hun oppriktig trodde hun hadde kontroll på det. Og der og da, i denne intime boblen, så var ikke en rask unnskyldning godt nok. 

Ja, hun skal selvfølgelig få reagere akkurat som hun vil, men det må være lov å synes at måten hun reagerer på er litt too much. Det er jo ikke akkurat som at han har drept noen, liksom 🙈 Men det er jo klart, vi vet jo ikke hvordan det faktisk er å være inne i denne berømte "bobla". Dette er vel bare et bevis på at følelser forsterkes veldig der inne. 

Hadde det vært jeg som hadde vært i Kines sko på øksekastplassen, så tror jeg faktisk at jeg hadde tatt ned øksen igjen, bedt Öde om å være stille, rista litt løs og så gått inn i "sonen" igjen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eli Kari må ha tapt med vilje i den kunnskapskonkurransen? Alle vet jo at bergmynte er oregano og 3,8 mill var jo alt for høyt gjetta? Hun er ihvertfall en grasiøs taper. 💪

Jeg visste ikke at Bergmynte var oregano. Oregano var igrunn det eneste jeg var sikker på at det ikke var.

...men er ellers enig i at Eli kari tapte med vilje basert på innbyggertallspørsmålet. Hun er for smart til å svare et så høyt tall, og kjørte nok "safe" tilfelle Kine kom med et for høyt tall.

Anonymkode: a8e4d...010

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kristina S. said:

Når selv Espen skjønner at man ikke skal demotivere folk midt i en konkurranse (selv han heier på folk)...

Jeg synes Öde fortjente det tilsnakket, han trenger oppdragelse. For alt vi vet kan han ha vært slem flere ganger mot Kine og hun har tilgitt ham, men denne gangen trengte han å lære. 

Og dessuten, Kine klappet for Öde når han kjempet i hinderløypa, altså vi kunne se at hun unnet ham å gjøre det bra. Merkelig at dere forlanger at enkelte, som Kine, skal være perfekt, mens Öde skal få gå rundt og være negativ og ufordragelig og at dere fansen kommer med all slags unnskyldninger for å rettferdiggjøre ham. 

Hvilket tilsnakk? Helt enig i at han hadde fortjent det om hun hadde klikka på han da det skjedde og fortalt ham akkurat hvordan det føltes ut for henne. Det hadde vært fair og en fin utblåsning. Men hun bare ville ikke prate med ham i det hele tatt 🤷

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kine altså 😂 Jeg er ikke konkurransemenneske selv, så klarer ikke helt å forstå hennes side, det må jeg innrømme. Og jeg forstår jo hun ble sint på Øde der og da for at han forstyrret henne akkurat når hun skulle kaste. Helt greit å være litt sur og følsom akkurat der og da. MEN at hun fremdeles var sur og barnslig dagen etterpå og videre er bare helt fjernt 😂 Hun hadde jo uansett ikke hatt sjans mot Terje og Thomas i den konkurransen, så det var jo ikke så avgjørende. 

Jeg er enig i at Øde dreit seg ut, men hun kunne bare ha skjelt han skikkelig ut en gang for alle med en gang og blitt ferdig med det.

Hinderløypa var jo så nervepirrende. Øde er heller ikke akkurat konkurransemenneske og det er så kleint når man da vinner over noen som virkelig har lyst å vinne at man nesten ikke føler man har lov til å være glad, også er den personen attpåtil pissesur på deg 🙈

Blir spennende dette! Heier på Terje av de som er igjen nå. Lasse er litt kjedelig, Anniken tror jeg ikke vil det nok og jeg er ikke noe fan av Sølje.  Øde kryper vel bare inn i skammehatten sin resten av oppholdet, mens Kine går rundt og skuler og stresser. 

Haha, det er SÅ sant 😅 Følte skikkelig på det. Tror stemningen der egentlig var ganske klein når det ble klart at Öde vant over Kine med 9 sekunder og hun var driiiitsur på han i utgangspunktet 😂🙈 Jeg ble overraska sjæl over at Öde kom på 2.plass! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Ja, hun skal selvfølgelig få reagere akkurat som hun vil, men det må være lov å synes at måten hun reagerer på er litt too much. Det er jo ikke akkurat som at han har drept noen, liksom 🙈 Men det er jo klart, vi vet jo ikke hvordan det faktisk er å være inne i denne berømte "bobla". Dette er vel bare et bevis på at følelser forsterkes veldig der inne. 

Hadde det vært jeg som hadde vært i Kines sko på øksekastplassen, så tror jeg faktisk at jeg hadde tatt ned øksen igjen, bedt Öde om å være stille, rista litt løs og så gått inn i "sonen" igjen. 

Kine reagerte kanskje too much i denne intime bobla for oss. Men alle skjønner jo at "verdens verste person" ikke akkurat betyr noe historisk, slik det speiles her inne. Han var verdens verste person akkurat i det øyeblikket, og den konteksten tror jeg dere også kan forstå :) 

Jeg har tenkt tanken selv om hvordan jeg ville reagert. Og jeg landet på det samme som deg. Men problemet er at når man står i selve situasjonen så blir man tatt veldig på senga, og som man vet så eksisterer ikke etterpåklokskap i sanntid. Jeg aner derfor ikke selv hvordan jeg faktisk ville løst den situasjonen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Kine reagerte kanskje too much i denne intime bobla for oss. Men alle skjønner jo at "verdens verste person" ikke akkurat betyr noe historisk, slik det speiles her inne. Han var verdens verste person akkurat i det øyeblikket, og den konteksten tror jeg dere også kan forstå :) 

Jeg har tenkt tanken selv om hvordan jeg ville reagert. Og jeg landet på det samme som deg. Men problemet er at når man står i selve situasjonen så blir man tatt veldig på senga, og som man vet så eksisterer ikke etterpåklokskap i sanntid. Jeg aner derfor ikke selv hvordan jeg faktisk ville løst den situasjonen.

Joda, ser dine poenger også, altså.  Jeg lurer på hvor lenge de egentlig holdt på med den øksekastingen! Det virker som om det varte en goooood stund 😂 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke bare kjører med poeng. De som bommer må selvsagt gå å sette seg som vanlig, men at man teller poengene til de som treffer. Da vil man jo få kåret en vinner ganske mye tidligere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg visste ikke at Bergmynte var oregano. Oregano var igrunn det eneste jeg var sikker på at det ikke var.

Anonymkode: a8e4d...010

Mulig jeg bare kjøper urteplanter litt for ofte 🙈 Det norske navnet bergmynte står alltid på urteplantene ihvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt ening med deg.  Ser at folk henger seg opp i "verdens verste person". Men de glemmer å legge til "akkurat nå". For det var det Kine sa; "akkurat nå, er du verdens verste person". Noe som for meg viser at det er litt in the heat of the moment. 

Samtidig, synes jeg folk generelt må slutte å ta Øde i forsvar for alt. Han har sine ting han også, men det er liksom helt greit? Hadde det vært noen andre som slengte med kjeften når Øde skulle kaste, å herregud, da skulle man hørt! 

Heier på Kine, jeg!

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde Kine skulle vinne hinderløypa overlegent. Trodde hun som cheerleader ville ha mye bedre balanse.

Anonymkode: b3b24...87a

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg trodde Kine skulle vinne hinderløypa overlegent. Trodde hun som cheerleader ville ha mye bedre balanse.

Tror hun hadde en klar ulempe ved å være først. I tillegg var hun nok ganske gira og tapte litt på det ved å være uforsiktig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med alle disse avtalene om å trekke seg? Øde og ET skulle trekke seg. Hvorfor? Fordi de kjedet seg? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror hun hadde en klar ulempe ved å være først. I tillegg var hun nok ganske gira og tapte litt på det ved å være uforsiktig. 

Hvorfor er det ulempe å være først?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...