Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. februar 2021 #2421 Del Skrevet 16. februar 2021 Yes. Espen trakk seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. februar 2021 #2422 Del Skrevet 16. februar 2021 Hæ? Trekker han seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2423 Del Skrevet 16. februar 2021 Kine fremstod for meg som et forvokst barn i kveldens episode. Øde kommer med en ufølsom og umusikalsk kommentar, men at hun ikke klarer å akseptere en åpenbart ektefølt unnskyldning viser en utrolig umodenhet. Selv dagen derpå, når du skulle tro at hun hadde sovet på det og fått litt perspektiv på tingene, uttaler hun at han er det verste mennesket hun noengang har møtt. Da er det bare å ønske lykke til i livet. Helt hjelpeløst. Anonymkode: 066b5...c38 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. februar 2021 #2424 Del Skrevet 16. februar 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Yes. Espen trakk seg. Ja, helt nydelig god avgjørelse. Kanskje det beste og mest underholdende han har gjort på Farmen i år Espen og Thomas ute. Nå er det bare for alle favorittene mine å spasere seg videre! Ser fram til finalene nå! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2425 Del Skrevet 16. februar 2021 Hvor er Lasse og Terje? Anonymkode: 35358...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2426 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor er Lasse og Terje? Anonymkode: 35358...144 På gården. De er allerede videre til gårdskonkurransene. Anonymkode: 298c1...f77 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2427 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor er Lasse og Terje? Anonymkode: 35358...144 De er videre til finalen og er sikkert på flasken Anonymkode: a74db...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2428 Del Skrevet 16. februar 2021 Hvem er igjen nå? Anonymkode: 258c1...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 16. februar 2021 #2429 Del Skrevet 16. februar 2021 Kine virker som et forvokst barn. Måten hun snakker på og oppfører seg minner meg om barn på rundt 14 år... Usmakelig! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 16. februar 2021 #2430 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg var først irritert på Øde for det han sa til Kine, men det har snudd fordi å bli så langsint blir for dumt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2431 Del Skrevet 16. februar 2021 Det at Espen trakk seg og se på TV2 er bare piss og ingenting. Godt at han trakk seg! Anonymkode: a74db...a02 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 16. februar 2021 #2432 Del Skrevet 16. februar 2021 Skrev dette først i spoilertråden, men kan ta det her også nå (har lagt til litt fra den Orginale teksten) Ja, det var ubetenksomt av Öde å si såpass høyt at hun skulle bomme. Jeg kan til dels forstå reaksjonen hennes der og da, men hallo, å kalle han for verdens verste menneske dagen etter, når han kommer for å be ordentlig om unnskyldning. Da kjente jeg faktisk at jeg fikk ganske vondt av han Hva mer enn det kunne han gjøre, liksom? "Skaden" var allerede skjedd. Jeg syns hun burde tatt i mot unnskyldningen og tenkt og livet går videre. Det er flere sjanser til å komme videre, liksom. Dessuten, for alt vi veit, kunne det hende at hun hadde bomma okke som, så blir teit å legge ALL skyld på Öde også.. Når det er sagt så trodde jeg at hun som toppidrettsutøver klarte å koble ut alt rundt seg for å holde fokus 100% på oppgaven. Mener hun til og med sa det under hinderløypa.. Nei, dum situasjon. Dumt av Öde og dumt av Kine som jeg vil si at overreagerte ganske kraftig. Igjen, greit der og da i kampens hete, men når ting hadde roet seg (og det burde ha kommet litt på avstand) dagen etter, så syns jeg det er drøyt å kalle han for verdens verste menneske. Altså hvis dét kvalifiserer som verdens verste menneske i hennes øyne, så burde hun utvide horisonten sin litt og lære seg litt historie Jeg kan jo f.eks nevne Hitler. DA kan vi begynne å snakke om hvem som kvalifiserer til å bli verdens verste menneske.. (selvom han er død, da) 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2433 Del Skrevet 16. februar 2021 Oppland skrev (Akkurat nå): Jeg var først irritert på Øde for det han sa til Kine, men det har snudd fordi å bli så langsint blir for dumt. Enig, så barnslig og uempatisk. Kaller seg idrettsutøver? Anonymkode: a74db...a02 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. februar 2021 #2434 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Kine er vel "usmakelig" fordi hennes reaksjoner er mot folkefavoritten Øde, etter at han dummet seg ut. Hadde det vært Espen eller Thomas som hadde gjort det mot Kine så hadde alle syntes at Kine reagerte både bra og fair, og Kine ville fått all sympati her inne, mens Espen og Thomas hadde blitt utskjelt. Skjønner ikke at det er vanskelig å forstå at hun ble voldsomt lei seg av en nedverdigende og uventet kommentar fra en uventet person i et usedvanlig viktig konkurranseøyeblikk. For meg er det greit skuring å forstå at hun reagerer sterkt på det i denne intime bobla dem lever i. Men hun var vel uheldig med at det var Øde som var den stygge ulven her. Endret 16. februar 2021 av Ctrl 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2435 Del Skrevet 16. februar 2021 Janzypants skrev (1 minutt siden): Skrev dette først i spoilertråden, men kan ta det her også nå (har lagt til litt fra den Orginale teksten) Ja, det var ubetenksomt av Öde å si såpass høyt at hun skulle bomme. Jeg kan til dels forstå reaksjonen hennes der og da, men hallo, å kalle han for verdens verste menneske dagen etter, når han kommer for å be ordentlig om unnskyldning. Da kjente jeg faktisk at jeg fikk ganske vondt av han Hva mer enn det kunne han gjøre, liksom? "Skaden" var allerede skjedd. Jeg syns hun burde tatt i mot unnskyldningen og tenkt og livet går videre. Det er flere sjanser til å komme videre, liksom. Dessuten, for alt vi veit, kunne det hende at hun hadde bomma okke som, så blir teit å legge ALL skyld på Öde også.. Når det er sagt så trodde jeg at hun som toppidrettsutøver klarte å koble ut alt rundt seg for å holde fokus 100% på oppgaven. Mener hun til og med sa det under hinderløypa.. Nei, dum situasjon. Dumt av Öde og dumt av Kine som jeg vil si at overreagerte ganske kraftig. Igjen, greit der og da i kampens hete, men når ting hadde roet seg (og det burde ha kommet litt på avstand) dagen etter, så syns jeg det er drøyt å kalle han for verdens verste menneske. Altså hvis dét kvalifiserer som verdens verste menneske i hennes øyne, så burde hun utvide horisonten sin litt og lære seg litt historie Jeg kan jo f.eks nevne Hitler. DA kan vi begynne å snakke om hvem som kvalifiserer til å bli verdens verste menneske.. (selvom han er død, da) Kunne ikke vært mer enig. Å kalle noen som er med i et ubetydelig spill for verdens verste menneske og mene det flere timer/ dager etterpå er lavmål. Kanskje hun burde begynne å studere historie ja Anonymkode: a74db...a02 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2436 Del Skrevet 16. februar 2021 Ctrl skrev (1 minutt siden): Kine er vel "usmakelig" fordi hennes reaksjoner er mot folkefavoritten Øde, etter at han dummet seg ut. Hadde det vært Espen eller Thomas som hadde gjort det mot Kine så hadde alle syntes at Kine reagerte både bra og fair, og Kine ville fått all sympati her inne. Skjønner ikke at det er vanskelig å forstå at hun ble voldsomt lei seg av en nedverdigende og uventet kommentar fra en uventet person i et usedvanlig viktig konkurranseøyeblikk. For meg er det greit skuring å forstå at hun reagerer sterkt på det i denne intime bobla dem lever i. Men hun var vel uheldig med at det var Øde som var den stygge ulven her. Bare tullprat, hadde syntes det om Kine uansett. Kaller ikke andre for verdens verste menneske! Anonymkode: a74db...a02 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. februar 2021 #2437 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare tullprat, hadde syntes det om Kine uansett. Kaller ikke andre for verdens verste menneske! Anonymkode: a74db...a02 Du roper ikke ut "bom bom bom!" heller midt i en konkurranse når noen skal ta det avgjørende utfallet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2438 Del Skrevet 16. februar 2021 Til og med Kine sier hun overreagerte noe fryktelig og angrer veldig på det i ettertid da...😉 Anonymkode: 3503b...396 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 16. februar 2021 #2439 Del Skrevet 16. februar 2021 Ctrl skrev (34 minutter siden): Uenig. Det er ikke Øde som fortjener sympatien her, selv om han står med hundeøyne og bedyrer sin uheldighet. Han får ta ansvar for sine kommentarer. Det er ikke fri flyt av ord og væremåte selv om man heter Øde og har en spesiell atferd. At hun er idrettsutøver og har voldsomt konkurranseinstinkt er jo nettopp derfor hun reagerer slik. Hun tapte, og mye pga han. Hadde hun ikke hatt konkurranseinstinkt så kan det hende alt bare hadde blitt flirt bort. Slik som alt annet rundt Øde. Men denne gang fortjente han det! I alle dager da. Han sa «bom» et par ganger. Du tillegger det ordet voldsomt mye mening her. Hun sier han er det verste mennesket i verden. Dét synes jeg er en verre ting å si enn «bom» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2440 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til og med Kine sier hun overreagerte noe fryktelig og angrer veldig på det i ettertid da...😉 Anonymkode: 3503b...396 Også... hun ga seg ho ikke der inne så... Anonymkode: 1f673...e78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå