Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elaine Marley skrev (7 minutter siden):

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, personangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

TAKK!!!! 

Anonymkode: 25a8b...8bd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla25j skrev (14 timer siden):

Nå vet man jo ikke hva som skjer på søndag, men står respekt av at Anniken tar det opp. Kan ikke være lett når du er den yngste og ta opp en diskusjon med to mer voksen damer. Vet  at jeg fort hadde tatt til tårene selv om jeg var i samme situasjon.

(snakker da ut i fra reklamen som er sendt på tv, sånn at folk ikke tror jeg spoiler noe :)

Anniken har virkelig imponert meg i Farmen. Har ikke hatt noe i mot henne tidligere, men så ikke for meg at hun kanskje skulle klare seg så godt med gårdslivet. Virket uansett som som det har gjort henne godt og hun blomstrer skikkelig :) 

Hva mener du hun tar opp? 

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (3 timer siden):

Okei, den tok jeg ikke. For i år er det vel ingen som har valgt vinneren av tvekampen til storbonde. 😆 Men det har altså vært slik før, greit å vite. 

Vil ikke si at det er veldig vanlig, men det har skjedd en del ganger i Farmens historie. At når de to kjempene har delt et måltid sammen (det gjør de ikke her i år ser jeg) så blir de enige om at den av dem som ryker skal velge den andre som storbonde. Blir som en ekstra gulrot til den som vinner - vet at han blir storbonde da. Booortsett fra at det finnes drittsekker som slett ikke har tenkt å holde det som er lovet ;) Og har valgt en annen som storbonde når man tapte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg skjønner heller ikke hva som er galt med Lasse. Av han og EK, syns jeg EK er verst som storbonde.

Anonymkode: 27ee6...923

Enig. Skjønner at de irriterte seg over den kommanderende stilen hans da han var storbonde, men han er rett frem og ærlig. EK fremstår på skjermen som falsk. Tror det er imaget som en blid ja-jente som tynger henne ned. Hun burde tillate seg å vise irritasjonen og sinnet sitt, og ikke være så opptatt av å være godt likt av alle. 

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Lasse så syns jeg han klarte seg helt fint som storbonde, men merket jo også at han ikke hadde så lett for å ta til seg kritikk eller innspill fra andre. Tenker det kanskje har sammenheng med at han er vant med og gi og sikkert adlyde ordre☺️

Føler også at han blir litt lett irritert når ting ikke går helt som han ønsker - og i begge de ‘danse-koreografiene’ han var med på så var han litt småhissig under øvinga vil jeg si. Men i det store og hele så syns jeg han er ålreit. Han viser ihvertfall irritasjonen sin istedet for å holde det inni seg og smile påtatt på utsida slik som EK gjør🤪 Hun virker litt feig og tør ikke ta upopulære avgjørelser. Håper disse ‘kaklehønene’ ikke klarer å påvirke Markus...🤞🏻😇

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina S. skrev (4 timer siden):

Ikke meg du spør, men jeg mener hun tar opp at de favoriserer Markus i tvekampen mot

Skjul innhold

Øde. Tolker det som at Øde blir valgt som andrekjempe fordi hun blir så lei seg. Og at de gir Markus tips for at han skal vinne. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva mener du hun tar opp? 

Det Kristina S skrev :) Ser ut som hun tar opp dette med at de påvirker Markus ut i fra reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (40 minutter siden):

Det Kristina S skrev :) Ser ut som hun tar opp dette med at de påvirker Markus ut i fra reklamen.

Skjønner 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg tar heller Lasses «humørsvingninger» og irritasjoner, fremfor EKs påtatte happyface som holder alt inne og heller baksnakker. Lasse vet man hvor man har; man ser hva han føler og tenker, og sier det rett ut når han er misfornøyd med noe. Med EK aner man ikke, hun kan se ut som en smilende solstråle og snakke skikkelig søtt til deg, men er egentlig drittforbanna inni seg. 

Jeg tror faktisk jeg heller vil bli brølt til eller kjeftet på, fremfor å bli baksnakket. Si til meg rett ut hvis jeg har irritert deg sånn at vi kan få ordnet opp i det med en gang, eller hold kjeft og kom deg over det. 

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Altså jeg tar heller Lasses «humørsvingninger» og irritasjoner, fremfor EKs påtatte happyface som holder alt inne og heller baksnakker. Lasse vet man hvor man har; man ser hva han føler og tenker, og sier det rett ut når han er misfornøyd med noe. Med EK aner man ikke, hun kan se ut som en smilende solstråle og snakke skikkelig søtt til deg, men er egentlig drittforbanna inni seg. 

Jeg tror faktisk jeg heller vil bli brølt til eller kjeftet på, fremfor å bli baksnakket. Si til meg rett ut hvis jeg har irritert deg sånn at vi kan få ordnet opp i det med en gang, eller hold kjeft og kom deg over det. 

Men han sier jo ikke ting rett ut. Mener det var Sølje som sa (til kamera) at ingen var tankelesere, Lasse må si hva han mener. Var det ikke noe sånn da? 

Anonymkode: 77e1b...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men han sier jo ikke ting rett ut. Mener det var Sølje som sa (til kamera) at ingen var tankelesere, Lasse må si hva han mener. Var det ikke noe sånn da? 

Det var vel det at Lasse ikke er noen tankeleser og at folk må si fra om de ble slitne. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det var vel det at Lasse ikke er noen tankeleser og at folk må si fra om de ble slitne. 

Sånn var det kanskje ja. Må se igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Uenig. Jeg yter bedre med en sjef som er litt «smart» og sier de rette tingene til meg enn en som snakker litt hardt og blir sur om jeg ikke får noe til med en gang. Da blir jeg bare stressa og usikker. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (28 minutter siden):

Uenig. Jeg yter bedre med en sjef som er litt «smart» og sier de rette tingene til meg enn en som snakker litt hardt og blir sur om jeg ikke får noe til med en gang. Da blir jeg bare stressa og usikker. 

Her sammenligner vi EK og Lasse. Av de to vil jeg uten tvil ha Lasse som leder. Han sier det som det er, mens med EK sier en ting foran deg, men noe annet bak din rygg. 

Vanskelig å forholde seg til slike mennesker, enda verre som sjef. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her sammenligner vi EK og Lasse. Av de to vil jeg uten tvil ha Lasse som leder. Han sier det som det er, mens med EK sier en ting foran deg, men noe annet bak din rygg. 

Vanskelig å forholde seg til slike mennesker, enda verre som sjef. 

Ok. Din mening. Nå skal jeg være enda mer konkret : jeg ville heller hatt EK som sjef enn Lasse. Av grunnene som nevnt i mitt forrige innlegg. Det er min mening. 
Vi er forskjellige slik- hva som er riktig for deg trenger ikke være riktig for meg og visa versa. Det er ingen rett/galt her. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eli Kari sier i et intervju med GKN at hun er veldig konfliktsky og kanskje litt feig, så dama har da absolutt selvinnsikt🤘🏻😅

Men det blir litt kjedelig hvis folk ikke tør å ta upopulære beslutninger basert på egne ønsker. Hun burde valgt Sølje eller Lasse som 1. kjempe, det hadde vært naturlige valg ut fra hva hun sier inne på Farmen, men istedet går hun for det safe og velger nykommeren. Da har ingen noen grunn til å bli sure på henne. MEN hvis det resulterer i at Øde ryker så blir ihvertfall jeg sur...😉😅

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (15 minutter siden):

Gleder meg til i kveld! Sånn har det blitt, si. Glad vi har Farmen kjendis. ❤️😆

Jeg gleder meg til tvekampen.

Resten av sendingen, altså del 1 i dag, har jo TV2 klart å delvis spoile gjennom reklamer. :dany:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Ok. Din mening. Nå skal jeg være enda mer konkret : jeg ville heller hatt EK som sjef enn Lasse. Av grunnene som nevnt i mitt forrige innlegg. Det er min mening. 
Vi er forskjellige slik- hva som er riktig for deg trenger ikke være riktig for meg og visa versa. Det er ingen rett/galt her. 

Du vil heller ha en sjef som smiler falskt til deg ansikt til ansikt, og forteller heller til kollegaene dine det som irriterer henne ved deg, rister på hodet og kaller deg uintelligent bak ryggen din? Fremfor en sjef som forteller deg rett hva det er som plager dem? Jeg får grøsninger av å se for meg EK som min sjef. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...