Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner virkelig ikke den Øde-«hyllesten» deres jeg🤷🏼‍♀️ Terje er jo tusen ganger bedre!

Anonymkode: eaab6...b48

Enig. Terje er underholdning, humor og humør. En fryd å se på. Det er han som er Farmen Kjendis i år! :) 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (På 20.1.2021 den 20.42):

Espen, en mann som ikke eier selvinnsikt.

I dagens episode anklager han Lasse for å være nedlatende, og at Lasse snakker ned til alle og er en dårlig leder. Rart han ikke evner å se ironi at den beskrivelsen passer mye bedre på han selv.

Kjenner jeg er så dritt lei Espen, håper han blir førstekjempe.

Espen lager god TV han.

Dumt han ble førstekjempe, ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke den Øde-«hyllesten» deres jeg🤷🏼‍♀️ Terje er jo tusen ganger bedre!

Jeg liker Terje veldig godt og 😄 Skikkelig solstråle - positiv og sprudlende, håper han også blir inne lenge 😁

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Øde får ikke ryke på søndag!! Jeg nekter å miste Øde for Espen, det hadde blitt skikkelig surt. Øde - nå må du lese i boka eller øve på øksekast!! 

Anonymkode: 06a18...fa0

Tror du ikke han hadde slått Espen i noe fysisk også da? Ingen av dem ser spesielt trente ut, men Øde er 25 og Espen 62. Tror øksekast er det eneste Øde kan tape mot Espen i, siden det er litt mer flaks/uflaks. 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Øde, Øde, Øde:ironi:

Skrevet
Ctrl skrev (49 minutter siden):

Nei nå må dere gi dere! :fnise:

Det er kun på Kvinneguiden euforien rundt Øde skjer. ;) 

Absolutt ikke 😊 Alle jeg kjenner som ser på farmen synes han er herlig 😊

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 11
Skrevet
Ctrl skrev (1 time siden):

Beklager å skuffe deg, men det er nok ikke heeelt tilfelle det...

(Les feks. kommentarene på Farmen postene til TV2, på Instagram. Øde er poppis der og😉)

Øde ruler Farmen rett og slett🥰 og han er nok en favoritt blant mange seere.

(Terje er min favoritt nr 2 da)

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 13
Skrevet
Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Jeg er også redd det blir Øde, og det suger skikkelig om han ryker☹ Jeg trenger min dose Øde også fremover!

Jeg kommer til å få abstinenser uten Øde på skjermen😂 ☺️

• Liker 3
Skrevet

Espen sammenligner Lasse som storbonde med ‘Helge Ingstad’ ulykken står det på TV2....😅

• Liker 8
Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/11910827/ Her forsnakker tv2 seg igjen, at ukesoppdraget blir godkjent... jeg som håper at Lasse ikke skulle klare det. Syns ikke lederstilen hans var god, han mistet respekten min faktisk. Kjekk eller ei, personligheten hans kom frem denne uken.

Anonymkode: 73063...cdd

• Liker 7
Skrevet
Ctrl skrev (2 timer siden):

Øde er også stor favoritt blant mange på diskusjonsforumet VG debatt 🥰 Tror han er en av de mest populære Farmen deltakerene jeg. Folk elsker at han er annerledes og tør være seg selv. Og kommentarene hans er jo gull☺️

Han kaller seg selv en jypling i et intervju med Dagbladet ser jeg😋

• Liker 11
Skrevet
Ctrl skrev (2 timer siden):

Enig. Terje er underholdning, humor og humør. En fryd å se på. Det er han som er Farmen Kjendis i år! :) 

Kunne også vært en beskrivelse av Øde😉🥰

• Liker 3
Skrevet

Terje er god og morsom, men Øde representerer noe nytt og annerledes. En undrende, intelligent og artig type som man ikke ser så ofte i reality. Han må være med lenge ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kommer til å få abstinenser uten Øde på skjermen😂 ☺️

Øde må få eget talkshow!

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 7
Skrevet

Heia Desolate Nerdrum! En hedersmann!

Anonymkode: 63f82...0b3

• Liker 5
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
Kristina S. skrev (1 minutt siden):

Han er ikke seg selv, han er sin far. Han er blitt flasket opp med sin fars meninger. De er ganske trangsynte for å være kunstnere, egentlig. Dem som synes at Øde er så moden og klok for alderen, er enten for unge til å ha opplevd hans far, eller... (det sier kanskje mest om deres egen klokskap og refleksjon). Hans far var også "provoserende". Det er denne familiens måte å bli kjent på. 

For et friskt innlegg dette var i all Øde-enigheten her inne. :) 

Ser at folk kaller han smart og intelligent, og det er liksom fryktelig sjarmerende. Han prater pompøst og oppblåst, med store ord, undringer og fantasier. Noe henger faktisk ikke på greip med konteksten. Er dette intelligens? Eller er det en mann som er maskert inn i store ord? Foreløpig har jeg sett sistnevnte, for jeg ser ikke at han skiller seg ut der inne med tanke på intelligens. 

• Liker 11
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Jeg liker Øde jeg, men "veslevoksen er definitivt et av de første ordene som slår meg. Bra TV da, og det er i bunn og grunn det viktigste for meg.

Skrevet
Kristina S. skrev (57 minutter siden):

Han er ikke seg selv, han er sin far. Han er blitt flasket opp med sin fars meninger. De er ganske trangsynte for å være kunstnere, egentlig. Dem som synes at Øde er så moden og klok for alderen, er enten for unge til å ha opplevd hans far, eller... (det sier kanskje mest om deres egen klokskap og refleksjon). Hans far var også "provoserende". Det er denne familiens måte å bli kjent på. 

At han er sin fars sønn er vel ikke akkurat merkelig? 🤔 Ei heller at han påvirkes av sin fars meninger? For meg er Øde et friskt pust på TV, uansett hvor han kommer fra. Jeg har (til nå ihvertfall) ikke opplevd han som provoserende i det hele tatt, men absolutt engasjerende og fascinerende😇 

• Liker 21
Skrevet
Kristina S. skrev (3 timer siden):

Veldig uenig. Jeg er godt voksen. Kjenner godt til familien (Norge er er et lite land) og Øde er seg selv. Trangsynt har jeg aldri opplevd ham å være. Ikke i det hele tatt. Han undrer seg og stiller spørsmål. Og der er så så forfriskende.  Vi behøver disse kunstnere og filosofer som undrer seg og ikke er redd for å ta en samtale. For Øde er ikke den som diskuterer med retorikk, han liker samtaler. Og det er så fint! Samtaler ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...