Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

EndaEnGang skrev (Akkurat nå):

Jeg oppfattet han som en sutrepave fra start, men alt i alt virker han egentlig som en fin fyr som jeg ikke har noe imot. Synes han virket litt søt på Torpet når han ble gira på de snekkeroppgavene, og jeg skjønner godt at han ble overveldet av alle personlighetene inne på Farmen.

Han er ute av både Farmen og Torpet nå, så jeg synes egentlig ikke han trenger å være et tema lenger, spesielt ikke om hensikten bare er å snakke om hvor lite man liker han.

Tenker akkurat det samme! Synes han var skikkelig skjønn når han drev og bygget og var så motivert for å lære seg nye ting.

Virker som mange bare skal finne noe å pirke på med ham, synes det er så unødvendig. Er vi ikke voksne her inne?

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes folk er litt slemme med JAR jeg egentlig 😕 Er jeg den eneste som ikke har noe i mot ham? 

Ikke noe mot han, jeg heller. Liker han egentlig, men oppførselen hans bærer litt preg av offerrolle, så han hadde kommet bedre ut om han lot være å sutre og klage for all ting. Alt i alt er jeg sikker på at han er en bra mann, men han prøver litt for hardt å vise det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig likt at TV 2 laget et program hvor de stengte alle inne på gården i 2-3 måneder uten lov å slippe ut og så kunne VI stemt på vinneren i siste program.....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synes folk er litt slemme med JAR jeg egentlig 😕 Er jeg den eneste som ikke har noe i mot ham? 

Jeg har ikke noe i mot han. Han er nærtagende og kan bli fort sår, men en må da se hvem som utsetter han for ting også. Jeg tror JAR er en veldig snill mann. Alle har sine sider, ingen er feilfri. Men få har gjennomgått så mye dritt fra både pressen en periode ( hørte på "gi meg alle detaljene") , og andre. Tror han er en helt ok fyr

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe i mot han. Han er nærtagende og kan bli fort sår, men en må da se hvem som utsetter han for ting også. Jeg tror JAR er en veldig snill mann. Alle har sine sider, ingen er feilfri. Men få har gjennomgått så mye dritt fra både pressen en periode ( hørte på "gi meg alle detaljene") , og andre. Tror han er en helt ok fyr

Ja, men når noen stikker frem nesen sin så må en jo regne med å bli saumfart også, og det er liten tvil om at han ikke akkurat søker et liv utenfor rampelyset. Neste er 'Skal vi Danse' og 'Camp Kulinaris' og en runde til av Bloggerene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Ja, men når noen stikker frem nesen sin så må en jo regne med å bli saumfart også, og det er liten tvil om at han ikke akkurat søker et liv utenfor rampelyset. Neste er 'Skal vi Danse' og 'Camp Kulinaris' og en runde til av Bloggerene. 

Saumfart?  Er visst mye man må regne med når man "stikker nesen fra" tydeligvis. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paranøtt skrev (27 minutter siden):

Heier på Øde ☺️ Herlig fyr. Ja, media gjør alltid dette. Som homofil selv blir jeg så lei av hvordan media alltid skal gjøre en sak ut av det når en eller annen kjent person uttaler seg om homofili. Øde har snakket om det i media allerede og forklart hva han mener. Han sier at det er en selvfølge for ham at par av samme kjønn skal få gifte seg, men at kirken går i mot seg selv. Storm i et vannglass fra media sin side. 

Nettopp, storm i et vannglass. Helt enig. 
Og heldigvis virker det som folk flest mener det samme, så de gidder ikke melde seg på noe hylekor (selv om det sikkert er det media ønsker☺️)

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):

Skulle egentlig likt at TV 2 laget et program hvor de stengte alle inne på gården i 2-3 måneder uten lov å slippe ut og så kunne VI stemt på vinneren i siste program.....

Big Brother - Farmen?

Anonymkode: 614f6...5e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde, for en fin fyr! Sær så det rekker, men han virker veldig snill. Jeg lo høyt da han lirte av seg:  "Jeg liker død natur i større grad - enn dette horeriet vi kaller en senvår. "

Anonymkode: 97f1a...cab

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Big Brother - Farmen?

Anonymkode: 614f6...5e2

Der ble de vel også stemt ut og måtte være inne.. Kan jo ikke låse de inne heller, stakkars folka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Øde, for en fin fyr! Sær så det rekker, men han virker veldig snill. Jeg lo høyt da han lirte av seg:  "Jeg liker død natur i større grad - enn dette horeriet vi kaller en senvår. "

Lurer på hvor han får alt fra, haha. Horeri, haha.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (3 timer siden):

Huff!

Farmen som popularitetskonkurranse? Herregud så kjedelig det ville blitt!

At seerne ikke bestemmer noe som helst er en av fordelene med dette konseptet.

Anonymkode: 63f82...0b3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff!

Farmen som popularitetskonkurranse? Herregud så kjedelig det ville blitt!

At seerne ikke bestemmer noe som helst er en av fordelene med dette konseptet.

Anonymkode: 63f82...0b3

Ok, så uten å kåre noen vinner da. Tror ikke det ville blitt kjedelig, tvertimot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man ser jo faktisk nå i etterkant  litt årsaken til at JAR reagerer med tanke på «angrepet» til Espen før de dro ut til kjempehyttene. Jeg mener når Lasse valgte Espen til førstekjempe ble  jo E ganske ufin. Og det ble stille rundt bordet da, ingen som støttet han!

Anonymkode: 21370...299

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt fantastisk 👏

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, da lo jeg godt jeg også! :hoho: For en fantastisk fyr! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo generelt godt av alle de scenene med Øde etter å ha vært på åkeren. Alle er litt skitne - mens Øde ser ut som han har rullet rundt inne hos grisene 😁

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 20.07):

Jeg synes Annika gjør en god figur der inne. Hun virker sympatisk, snill og hjelpsom. Hun blir helt annerledes fremstilt i Bloggerne feks. Tror kanskje det er usunt over tid å jobbe med blogging. Hun har godt av å omgås mer med andre virker det som:) 

Anonymkode: f18e3...670

Enig med deg. Hun er faktisk bestevenninne med Karianne Vilde fra fjorårets Farmen.

https://www.vg.no/rampelys/i/Vqgdo3/annijor-om-sin-gode-farmen-venn-vi-har-vaert-igjennom-utrolig-mye-sammen

Har det skjedd før at nære venner begge deltar i Farmen?

Anonymkode: a7b15...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg lo generelt godt av alle de scenene med Øde etter å ha vært på åkeren. Alle er litt skitne - mens Øde ser ut som han har rullet rundt inne hos grisene 😁

Anonymkode: 13418...3cb

Haha😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for neste episode...

Jo mere Espen sier han liker Øde, jo mere nervøs blir jeg for at han faktisk velger han som andrekjempe...😬 

Er det forresten slik at det kommer utfordrere inn i Farmen kjendis? (Jeg har aldri fulgt med så nøye tidligere..😋)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...