Hannah80 Skrevet 20. januar 2021 #481 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ, du skriver jo en differanse på 20 år? Vil tro hen mente at SH er 45 og Sølje 55 i alle fall.. Anonymkode: 3a0fd...098 Omvendt kunne også være at hun så 10 år eldre enn han. Dvs 65. Han er jo 55. Syns det hørtes drøyt ut. Derfor jeg måtte spørre:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #482 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæ, du skriver jo en differanse på 20 år? Vil tro hen mente at SH er 45 og Sølje 55 i alle fall.. Anonymkode: 3a0fd...098 Ville tippe Sølje er 65 år . Anonymkode: f9ff7...427 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. januar 2021 #483 Del Skrevet 21. januar 2021 Sølje er 45. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 21. januar 2021 #484 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ville tippe Sølje er 65 år . Anonymkode: f9ff7...427 Tipper du overdriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. januar 2021 #485 Del Skrevet 21. januar 2021 Lawyam skrev (22 minutter siden): Sølje er 45. Alle har fått med seg det. Bare folk som syns hun ser eldre ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #486 Del Skrevet 21. januar 2021 Synes det var helt riktig valg å ta Espen. Storbonden velger hvem han vil, sånn har jo farmen alltid vært 😊 Anonymkode: d169f...59b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #487 Del Skrevet 21. januar 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det var helt riktig valg å ta Espen. Storbonden velger hvem han vil, sånn har jo farmen alltid vært 😊 Anonymkode: d169f...59b Enig. Er så lei av det maset om at storbonden må gi en begrunnelse som de andre skal godta. Slik var det i den andre farmen også, enkelte ble skikkelig sure fordi begrunnelsen liksom ikke var god nok. De trenger ikke å like begrunnelsen, avgjørelsen står på egne ben uansett mener nå jeg. Anonymkode: 3de68...bb8 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2021 #488 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Espen blir valgt til førstekjempe, og reagerer sterkt på det. Han mener han «tok en for laget» forrige uke, og alle andre er «skyldig han en». For noe pisspreik. Ingen er skyldig Espen noe som helst. Han ble valgt som andrekjempe av JAR. Det er ikke å «ta en for laget». Det er slik spillet er. Og Espen ble da valgt av en grunn av JAR: hans egen oppførsel. At Espen blir valgt som førstekjempe er for det første noe annet enn å være andrekjempe, og for det andre er det så fair som du kan få det. Øde snakker om «kutyme» rundt Lasses valg. Det henger ikke på greip det heller. Farmen er et individuelt spill. Ikke et lagspill. Det er ingen regler eller normer for valg. Det handler kun om å få ut dem som er trussel for den som tar valget, enten når det kommer til å vinne farmen eller som følge av egen trivsel. Lasse begrunnet sitt valg greit med sin egen trivsel, kanskje litt tynt selv om han ikke hadde behøvd å begrunne det, men Espen ble igjen offer for sin egen oppførsel. Det er kampen om tilværelsen. Det er kampen om førstepremien. Man må spille et spill, og finne seg en plass i en gruppe. Dette har Espen totalt mislykkes med. Og det verste av alt, han er liksom en tøff kar i måten han er på, men legger skylden på alle andre og kler på seg en offerhatt når ting går imot. Usjarmerende. Han evner ikke å forstå at han spiller spillet veldig dårlig med holdninger og oppførsel som andre reagerer på. Han lever tross alt sammen med en gruppe svært gode og positive mennesker, hvor Espen skiller seg negativt ut. Vinner Espen tvekampen så ser jeg ikke bort ifra at han blir valgt på nytt som en av kjempene neste uke. Endret 21. januar 2021 av Ctrl Tillegg 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #489 Del Skrevet 21. januar 2021 Tror Espen ryker fort. Virker som han kommer i konflikt med de fleste hvis det oppstår uventede situasjoner og uenighet. Han skaper engasjement med sin væremåte, men jeg tror han er alt for lite taktfull til å komme særlig langt på gården. Han irriterte JAR og Lasse første uken, og nå er han i konflikt med Lasse igjen denne uken. Historisk sett har de som har kommet langt i spillet ligget lavere, og spilt mer på samarbeid enn konflikt, støy og konfrontasjon. Han kan selvsagt vinne tvekampene og holde seg inne, men han er alt for kranglete til å kunne greie å bygge gode forhold med deltagerne der inne. Da blir veien til nominasjon fra storbonden kort. Anonymkode: a7b15...6dc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caram Skrevet 21. januar 2021 #490 Del Skrevet 21. januar 2021 Hvorfor driver Espen å gnåler om at han har «tatt en for laget»? Høres ut som han meldte seg frivillig som andrekjempe, men det gjorde han jo ikke, var jo JAR som valgte han. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #491 Del Skrevet 21. januar 2021 Er lov å håpe da at Espen velger Tomas tross at de er venner...🤞🏻 Jeg håper nemlig at både Terje og Øde blir med ei stund til (Øde må definitivt komme helt til finalen🤞🏻☺️) Virket jo som Espen var litt irritert på Tomas fordi han mente han ‘smisker’ med storbonden? Så sa han jo også at Øde har størst integritet og da blir jeg veldig skuffa om han velger han... Samtidig hørtes det jo ut som han ville velge Øde og så tape mot han i kunnskap..?!? Men hvem har egentlig sagt at Øde har fotografisk hukommelse? Har han sagt det sjøl? Får nå virkelig håpe det er sant da.....🤞🏻 Anonymkode: 3503b...396 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2021 #492 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Virket jo som Espen var litt irritert på Tomas fordi han mente han ‘smisker’ med storbonden? Hehe. Ja han ble det. Men for oss som la merke til det, så smisket jo Thomas også noe vanvittig med Espen. I alle fall nedpå den brygga. Han hengte jo ut Lasse og nærmest latterliggjorde han. Jeg tror faktisk ikke Thomas mente noe av det han sa, men det kom som et resultat for å please Espen. Jeg klarer ikke se på Thomas som en med "må ikke tro du er noe bare fordi at...."-holdning egentlig. Han er for nøytral og "god" for det. Så jeg tror Thomas er en gjennomført smisker, og han smisker med alle. Følger vinden der den blåser. Skal bli godt likt over hele fjøla, uansett hvem du er eller hvilken situasjon du er i. Å smiske med Espen var jo dog også riktig å gjøre. For å berge seg selv ifra å bli valgt som andrekjempe. Noe annet hadde jo vært dumt. Thomas velger en god, men risikabel strategi, ved å gå rundt å "baksnakke" andre for å smiske med dem som står foran han der og da. For Thomas' del så bør han håpe at Espen ryker, for Espen har nemlig blitt oppmerksom på og latt seg irritere av smisking der inne. Da også på Thomas' smisking. Et lite feilskjær av Thomas senere i programmet, og Espen kommer til å avsløre han fullstendig. Da også konfrontere han med det og muligens opplyse alle andre om det, ettersom Espen er typen til det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 21. januar 2021 #493 Del Skrevet 21. januar 2021 Ctrl skrev (47 minutter siden): Hehe. Ja han ble det. Men for oss som la merke til det, så smisket jo Thomas også noe vanvittig med Espen. I alle fall nedpå den brygga. Han hengte jo ut Lasse og nærmest latterliggjorde han. Jeg tror faktisk ikke Thomas mente noe av det han sa, men det kom som et resultat for å please Espen. Jeg klarer ikke se på Thomas som en med "må ikke tro du er noe bare fordi at...."-holdning egentlig. Han er for nøytral og "god" for det. Så jeg tror Thomas er en gjennomført smisker, og han smisker med alle. Følger vinden der den blåser. Skal bli godt likt over hele fjøla, uansett hvem du er eller hvilken situasjon du er i. Å smiske med Espen var jo dog også riktig å gjøre. For å berge seg selv ifra å bli valgt som andrekjempe. Noe annet hadde jo vært dumt. Thomas velger en god, men risikabel strategi, ved å gå rundt å "baksnakke" andre for å smiske med dem som står foran han der og da. For Thomas' del så bør han håpe at Espen ryker, for Espen har nemlig blitt oppmerksom på og latt seg irritere av smisking der inne. Da også på Thomas' smisking. Et lite feilskjær av Thomas senere i programmet, og Espen kommer til å avsløre han fullstendig. Da også konfrontere han med det og muligens opplyse alle andre om det, ettersom Espen er typen til det. Enig! Jeg håper egentlig at Espen velger Terje til andrekjempe. Vil se Thomas og Øde videre. Men heller Terje enn Espen videre også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2021 #494 Del Skrevet 21. januar 2021 Paranøtt skrev (Akkurat nå): Enig! Jeg håper egentlig at Espen velger Terje til andrekjempe. Vil se Thomas og Øde videre. Men heller Terje enn Espen videre også da. Håper ikke Espen velger Terje. Terje er blitt en av favorittene mine. For et energinivå og humør han har. Med små one-linere og glimt i øyet. Det er faktisk befriende å se på i forhold til andre der inne. Det ideelle for min del hadde vært Thomas som andrekjempe. Og jeg tar heller Øde foran Terje som andrekjempe. Synes for øvrig at Øde har surmulet mye denne uken pga det maleriet som han selv har nedprioritert. Oppgaven burde jo passe han perfekt, men det har mer virket som om at maleriet har vært et problem. Men i sum summary er jeg enig i konklusjonen din: At Espen ryker 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 21. januar 2021 #495 Del Skrevet 21. januar 2021 Ctrl skrev (Akkurat nå): Håper ikke Espen velger Terje. Terje er blitt en av favorittene mine. For et energinivå og humør han har. Med små one-linere og glimt i øyet. Det er faktisk befriende å se på i forhold til andre der inne. Det ideelle for min del hadde vært Thomas som andrekjempe. Og jeg tar heller Øde foran Terje som andrekjempe. Synes for øvrig at Øde har surmulet mye denne uken pga det maleriet som han selv har nedprioritert. Oppgaven burde jo passe han perfekt, men det har mer virket som om at maleriet har vært et problem. Men i sum summary er jeg enig i konklusjonen din: At Espen ryker Har ingenting i mot Terje, bare liker Thomas og Øde bedre egentlig ☺️ da er vi ihvertfall enige om at Espen må ut. Han begynner å bli irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #496 Del Skrevet 21. januar 2021 Paranøtt skrev (39 minutter siden): Enig! Jeg håper egentlig at Espen velger Terje til andrekjempe. Vil se Thomas og Øde videre. Men heller Terje enn Espen videre også da. Det håper jeg også. Må si jeg ikke forsto det Thomas sa om å underholde. Husker ikke ordrett men noe om at de hadde underholdt mye men Lasse hadde bare danset for noen italienere. Tenkte at jøss, var de som de danset for på farmen italienere? Men så forsto jeg at han antagelig mente utenfor farmen. Hva har det med farmen å gjøre?? Anonymkode: d169f...59b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #497 Del Skrevet 21. januar 2021 Ctrl skrev (37 minutter siden): Håper ikke Espen velger Terje. Terje er blitt en av favorittene mine. For et energinivå og humør han har. Med små one-linere og glimt i øyet. Det er faktisk befriende å se på i forhold til andre der inne. Det ideelle for min del hadde vært Thomas som andrekjempe. Og jeg tar heller Øde foran Terje som andrekjempe. Synes for øvrig at Øde har surmulet mye denne uken pga det maleriet som han selv har nedprioritert. Oppgaven burde jo passe han perfekt, men det har mer virket som om at maleriet har vært et problem. Men i sum summary er jeg enig i konklusjonen din: At Espen ryker Husk øde er en maler da, og at for ham er dette viktig. Synes ikke det var surmuling overhodet. Anonymkode: d169f...59b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #498 Del Skrevet 21. januar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det håper jeg også. Må si jeg ikke forsto det Thomas sa om å underholde. Husker ikke ordrett men noe om at de hadde underholdt mye men Lasse hadde bare danset for noen italienere. Tenkte at jøss, var de som de danset for på farmen italienere? Men så forsto jeg at han antagelig mente utenfor farmen. Hva har det med farmen å gjøre?? Anonymkode: d169f...59b Dèt handlet om at Lasse vant italienske versjonen av "Skal vi danse" for et par år siden Anonymkode: 8cc2f...988 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #499 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dèt handlet om at Lasse vant italienske versjonen av "Skal vi danse" for et par år siden Anonymkode: 8cc2f...988 Ja, jeg forsto det etter hvert. Og at Espen og Thomas selv har underholdt myyye mer enn dette. Men hva folk driver med utenfor har jo ingen ting med farmen å gjøre 😊 Anonymkode: d169f...59b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 21. januar 2021 #500 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg hadde ikke taklet Espen. Litt fordi jeg kan være som han selv 🤣, men inni meg. Jeg tror ofte jeg vet best, men jeg sier det ikke høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå