Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lasse har vel vunnet italienske ‘Skal vi danse’? Antar han fikk mange nye følgere på insta etter det...

Anonymkode: 3503b...396

Her blir det høna eller egget, men med et logisk svar. Skal vi danse har med kjendiser, og eneste stedet Lasse er kjent er Instagram. Er det ikke da naturlig å regne med at mange av følgerne var der først?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ET grep etter allergi-halmstrået for å ha en unnskyldning i lama-episoden i stedet for å innrømme feil og ta det som en mann.  Og så i tillegg så proklamerer han at han legger ned arbeidet, fordi han ikke vil  jobbe for en premie han kanskje ikke får nyte. Han unner altså ikke sine nye venner å ha det bra, hvis han ryker. For en sjarmør... !

Hvis han vinner tvekampen, så håper jeg han blir valgt som førstekjempe i neste uke og. 

Synes Lasse begrunnet avgjørelsen godt. 

Anonymkode: d50b2...799

• Liker 41
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flott at Øde sier ifra. Jeg mistet litt respekten for Lasse, det lyste lang vei at dette var avtalt med sutrepaven for at han skulle få sin «hevn»

Tenkte det samme. Forstår ikke hvorfor han ikke valgte en av damene. De kan bli Lasses største konkurrenter. 

Tror ikke Espen velger Øde og heller ikke han langhåra... (står stilt, hva heter han nå igjen...) 

For øvrig er det lenge siden jeg har ledd så godt som når de skulle stå som vertskap til prestefølget. Der hadde Lasse litt av en oppgave med å vise dem alt som kunne krype og gå, og ikke gå.

Endret av Jytte
  • Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

ET grep etter allergi-halmstrået for å ha en unnskyldning i lama-episoden i stedet for å innrømme feil og ta det som en mann.  Og så i tillegg så proklamerer han at han legger ned arbeidet, fordi han ikke vil  jobbe for en premie han kanskje ikke får nyte. Han unner altså ikke sine nye venner å ha det bra, hvis han ryker. For en sjarmør... !

Hvis han vinner tvekampen, så håper jeg han blir valgt som førstekjempe i neste uke og. 

Synes Lasse begrunnet avgjørelsen godt. 

Anonymkode: d50b2...799

Helt enig med deg. ET gir et veldig dårlig inntrykk med sine tynne unnskyldninger.

Endret av Bøtteballetten
Manglet et ord
  • Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å lese her overrasker meg. Vi var fire som så denne episoden sammen, og vi var alle enstemmige i at det virket mobbete å velge Espen igjen. Selvom han ikke er min favoritt akkurat, så er det faktisk dårlig «kutyme» som Øde så fint kalte det. Flott at Øde sier ifra. Jeg mistet litt respekten for Lasse, det lyste lang vei at dette var avtalt med sutrepaven for at han skulle få sin «hevn»

Anonymkode: 73063...cdd

Å velge Espen igjen? Han ble ikke valgt som førstekjempe sist. Han ble valgt som andrekjempe av en han aktivt har gått inn for å erte på seg. Det får han stå for selv altså :P 

Lasse virket å syntes han var meget irriterende i forrige uke, og tydeligvis også denne uken. Skjønner godt at han lukes bort, ..et dårlig eple som ser ut til å spre negativitet om det meste 😬

Øde er fremdeles storfavoritt hos meg, hang helt med på resonnementet hans ang. Kristelig homofilt ekteskap - selvom jeg ikke nødvendigvis er enig. 🙂 

• Liker 44
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å lese her overrasker meg. Vi var fire som så denne episoden sammen, og vi var alle enstemmige i at det virket mobbete å velge Espen igjen. Selvom han ikke er min favoritt akkurat, så er det faktisk dårlig «kutyme» som Øde så fint kalte det. Flott at Øde sier ifra. Jeg mistet litt respekten for Lasse, det lyste lang vei at dette var avtalt med sutrepaven for at han skulle få sin «hevn»

Merkelig. Alle jeg kjenner synes Espen var irriterende fra start og vil ha ham ut så fort som mulig.

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 40
Skrevet
Jytte skrev (13 minutter siden):

Tenkte det samme. Forstår ikke hvorfor han ikke valgte en av damene. De kan bli Lasses største konkurrenter. 

Tror ikke Espen velger Øde og heller ikke han langhåra... (står stilt, hva heter han nå igjen...) 

For øvrig er det lenge siden jeg har ledd så godt som når de skulle stå som vertskap til prestefølget. Der hadde Lasse litt av en oppgave med å vise dem alt som kunne krype og gå, og ikke gå.

Hva er reglene da? Storbonden kan velge førstekjempe fritt blandt begge kjønn? Mens førstekjempen kun kan velge andrekjempe blandt samme kjønn som seg selv? 🤷‍♀️ Etter som alle sier at Espen kun kan velge Terje, Øde eller Thomas? 

• Liker 3
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Hønemoor skrev (55 minutter siden):

Er jeg den eneste som syns Lasse tapte seg stort? Virket så sympatisk og ålreit, mens nå fikk jeg et nytt syn på han. Ofte når det er makt i bildet, kommer dems ekte jeg ut. Syns han virker til å ha lite selvinnsikt og faktisk tror hans ord er lov. 

Jeg og synes det. Er skuffa 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Altså, mobbete?? Han var ikke 1.kjempe forrige uke, han var 2.kjempe. Så det var JAR som valgte ET forrige uke, noe jeg skjønner utrolig godt da de virkelig ikke kom overens. Er man med i dette spillet, må man regne med at man kan bli valgt til både 1.kjempe og 2.kjempe. Det blir for dumt å oppføre seg slik som ET gjør der inne nå. "Å ta en for laget"? Altså, vet han i det hele tatt hva det betyr? 😅 Da gjør man noe frivillig til det felles beste. For de som fulgte med på vanlig farmen i fjor, så tok Nils "en for laget" da han valgte å trekke seg etter at de ble tatt i juks, i stedet for at de skulle bli enige om hvem som skulle reise. Å bli valgt MOTVILLIG til kamp, er ikke å ta en for laget. 

Hadde ET vært litt mer ydmyk og fulgt det jeg vil kalle "sosiale spilleregler", hadde han kanskje sluppet å bli valgt. Nei, jeg håper at han ryker på søndag! Thomas falt også i mine øyne nå, dessverre..

• Liker 41
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mente han med at han tok en for laget? At han fikk JAR ut? 

Anonymkode: f18e3...670

Tror ikke det. Var det ikke sånn at Espen tok med mat tilbake fra 2.kjempehytta og delte med de andre eller tar jeg feil? (bare noe jeg har hørt)

Kaisamaia skrev (3 minutter siden):

Hva er reglene da? Storbonden kan velge førstekjempe fritt blandt begge kjønn? Mens førstekjempen kun kan velge andrekjempe blandt samme kjønn som seg selv? 🤷‍♀️ Etter som alle sier at Espen kun kan velge Terje, Øde eller Thomas? 

Ja til alle tre spørsmålene.

Tror Espen velger Terje. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 22.04):

"Ikke helt tilfeldig at akkurat hun som ble valgt tilfeldig..." 
Hva mener du?

Anonymkode: 1d33e...ef6

Haha, skriveleif. Smør på flesk ser jeg 😜

Du skjønte vel hva jeg mente 🤗🤗🤗

Anonymkode: 642f2...cb9

Skrevet
Jytte skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det. Var det ikke sånn at Espen tok med mat tilbake fra 2.kjempehytta og delte med de andre eller tar jeg feil? (bare noe jeg har hørt)

Tror Espen velger Terje. 

Hvorfor? 🤷‍♀️ Det er jo andrekjempen som bestemmer gren.. Hvis det har med å gjøre at en del menn er sterkere fysisk enn kvinner. 

Anonymkode: b1ac3...4f5

Skrevet
Kaisamaia skrev (4 minutter siden):

Stemmer. Storbonden står fritt til å velge den han vil til førstekjempe. Førstekjempen velger en motstander av samme kjønn. Storbonden er fredet, så da må det velges en av de andre. I dette tilfellet Tomas, Øde eller Terje. Siden Espen og Tomas er gode venner, så blir det trolig Øde eller Terje

• Liker 1
Skrevet
Jytte skrev (6 minutter siden):

Tror Espen velger Terje. 

Ja men så forsynte han seg godt av maten da, så han kunne godt dele med de andre.  JAR hadde mindre mat å ta med seg på kjempehytta etter at ET hadde forsynt seg. 

• Liker 14
Skrevet

Tror aldri jeg har sett en Farmen deltaker som har vært mer anonym enn det Kine er. 

• Liker 18
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Bøtteballetten skrev (1 minutt siden):

Ja men så forsynte han seg godt av maten da, så han kunne godt dele med de andre.  JAR hadde mindre mat å ta med seg på kjempehytta etter at ET hadde forsynt seg. 

JAR hadde også mulighet til å forsyne seg, de stod der sammen. Rett skal være rett. 

Skrevet

De reagerte på den at det 'er lov'. Den er litt drøy å svelge, litt diktatorisk.

Likte heller ikke d med diskusjonen på kaia, men til forsvar har vi alle et behov å få ut steam nåf det er noe, og tross alt sitter vi her og baksnakker vi også, meg inkl. Det er følelser i sving der inne, også utenfor, ser jeg.

Signy var også med på lamaoppdraget, han sa ingenting om at hun ikke adlød forøvrig.

Skrevet
Trynefaktor skrev (3 minutter siden):

JAR hadde også mulighet til å forsyne seg, de stod der sammen. Rett skal være rett. 

Ja det kunne han. Men det betyr ikke at ET behøvde å tuske til seg mer enn det han behøvde.

• Liker 12
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Bøtteballetten skrev (2 minutter siden):

Ja det kunne han. Men det betyr ikke at ET behøvde å tuske til seg mer enn det han behøvde.

Du legger mye i det her, tror ikke JAR sultet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...