Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe komisk ved at man hevder et spesielt forhold til Norge fordi man i grunn har nektet å reise i alle disse årene, selv om man formelt sett ikke har lovlig opphold.

Løsningen på problemet er i grunn greit - hastebehandle klager i slike saker, og fullbyrd utkastelse så fort som mulig. Det er billigst, og man slipper sånt tull som dette.

Ca. annet hvert år vil aktivister, kjendiser og SV-politikere grine på TV for martyrer som dette. Det er ikke noe å gjøre med.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått får asylsøkere svar på søknaden etter et knapt år. Men man kan tydeligvis anke i åresvis. 

• Liker 3
Skrevet
JaVel skrev (16 timer siden):

Slik jeg har forstått får asylsøkere svar på søknaden etter et knapt år. Men man kan tydeligvis anke i åresvis. 

Det er der problemet ligger egentlig. All den tiden som går i anke etter anke burde ikke telle som tilknytning til landet.

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Da er utreisefristen utsatt til 1.juli :Nikke: 

Skrevet (endret)
Tradegy skrev (2 timer siden):

På hvilket grunnlag? 

OK, jeg fant det. Det er for at han skal fullføre videregående. Så saken er ikke endret - han skal ut. Advokaten hans håper at han kan være her mens rettssak nummer 157 (illustrativt) pågår, men han bør reise ut. Ingen grunn at et ulovlig opphold forlenges enda mer. Det er allerede paradoksalt at ulovlig opphold over flere år brukes som grunnlag for at han skal bli. Slike Madina Salamova type tilfeller strider mot rettsfølelsen.

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Gjest someone_here
Skrevet
Tradegy skrev (12 timer siden):

Galskapen fortsetter. 

Skrevet
Tradegy skrev (På 6.1.2021 den 19.22):

Han kommer til å få bli.

Skrevet
The Kitten skrev (1 time siden):

Han kommer til å få bli.

Jeg håper virkelig ikke det. Da kan hvem som helst som lyver lenge nok og anker til det uendelige få bli.

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (7 minutter siden):

Jeg håper virkelig ikke det. Da kan hvem som helst som lyver lenge nok og anker til det uendelige få bli.

Jeg håper ikke det jeg heller. 

Skrevet
8 hours ago, The Kitten said:

Han kommer til å få bli.

Mistenker også det. Tenk om de kunne lagt like mye innsats i den mye omtalte Farida-saken for noen år tilbake.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...