AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Noen som har smakt? Typ Bekk som er norsk , men også White Claw ol. Lurer på å smake , men ser det blir omtalt som " alko-farris". Jeg hater farris, det smaker så bittert, så før jeg kjøper, noen som kan samenligne? Anonymkode: 97d5e...6ec
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Mmmm...det er vel same same. Sprit+farris Anonymkode: ed7fd...f29
Gjest Khloe Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Jeg har smakt Bekk med bringebær. Det smakte som et litt søtere kullsyrevann/Farris med bringebærsmak. Endret 2. desember 2020 av Khloe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har prøvd de jeg har fått tak i. Liker ikke øl og cider blir veldig tungt å drikke. Jeg hadde alltid lyst å prøve white Claw og lignende. Så da kjøpte jeg en av hver jeg fant. Men altså da holder jeg meg heller til rødvin🤢 fysj det er ikke noe godt for sånne grøssninger av å Drikke det Anonymkode: 9b99e...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Jeg liker ikke farris men har likt mange av de hard seltzerne Likte feks Bekk med lime. De fra Hansa likte jeg ikke så godt. Anonymkode: 1e3da...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Den fra Garage er også god Anonymkode: 1e3da...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Litt opp og ned ja! Da tror jeg at jeg prøver litt, så får jeg heller prakke på typen om jeg ikke liker de! 😅 TS. Anonymkode: 97d5e...6ec
gobbledigook Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Jeg liker ikke farris, men jeg synes en hard seltzer kan være ganske grei. 1
cloudsinger Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Jeg liker heller ikke Farris,men syntes Halmstad sin storm (som er den eneste jeg har smakt) var god. Den var riktignok bedre ute i sola i sommer en den var innendørs på høsten, men sånn er det vel gjerne 😄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå