Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2020 #1 Del Skrevet 30. november 2020 ...og gjør alt vi skal for å ikke spre noe som helst annet enn treningsglede. Noen flere her inne som fortsetter så lenge vi får lov av Erna? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. november 2020 #2 Del Skrevet 30. november 2020 Nei,jeg tørr ikke.. Rett&slett fordi jeg har en mann jeg må ta hensyn til,og andre nære i risikogruppa. Jeg bruker tredemølla hjemme,jeg😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 30. november 2020 Det er også en bra innstilling. Alt monner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. november 2020 #4 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) . Endret 30. november 2020 av Linda_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 30. november 2020 #5 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg trener på treningssenteret og har tenkt å fortsette med det. Det er lite smitte her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Diamant Skrevet 30. november 2020 #6 Del Skrevet 30. november 2020 Trener på senter enda.Nesten ingen smitte her jeg bor og senteret har aldri vært så rent før.Kommer til å trene så lenge jeg kan😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 30. november 2020 Tror faktisk det med at alle MÅ vaske hele tiden, før og etter bruk, gjør det til et veldig trygt sted å være. Fullt fokus og oppstramming av slappe holdninger, ellers stenges aktivitetene. Så enkelt er det. Jeg vasker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 30. november 2020 #8 Del Skrevet 30. november 2020 Yes! Jeg trener og har tenkt å fortsette med det! 🏋️🤸🧘♀️💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 1. desember 2020 #9 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg er på treningssenter 6 dager i uka, og har vært det siden i sommer. Men her vi bor har det vært veldig liten smitte hele veien, og vi er veldig nøye med å vaske og sprite på senteret. Dette senteret slet under og etter nedstengningen, så jeg synes det er veldig viktig å beholde mitt medlemsskap. Dessuten så stortrives jeg der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 1. desember 2020 #10 Del Skrevet 1. desember 2020 Trener på senter og håper jeg kan fortsette med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 2. desember 2020 #11 Del Skrevet 2. desember 2020 Trener på senter og det går helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. desember 2020 #12 Del Skrevet 5. desember 2020 Treningssenteret mitt er så lite, så jeg og søstera mi bestemte oss for å ta en liten pause derfra. Så jeg har kjøpt meg ringfit på switch og spiller det annahver dag. Rimelig god trening faktisk, og gøyere enn senter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå