Gå til innhold

Tråden for oss som fremdeles trener på et senter

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...og gjør alt vi skal for å ikke spre noe som helst annet enn treningsglede.  :trene:
Noen flere her inne som fortsetter så lenge vi får lov av Erna? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,jeg tørr ikke..

Rett&slett fordi jeg har en mann jeg må ta hensyn til,og andre nære i risikogruppa.

Jeg bruker tredemølla hjemme,jeg😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Trener på senter enda.Nesten ingen smitte her jeg bor og senteret har aldri vært så rent før.Kommer til å trene så lenge jeg kan😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk det med at alle MÅ vaske hele tiden, før og etter bruk, gjør det til et veldig trygt sted å være. 
Fullt fokus og oppstramming av slappe holdninger, ellers stenges aktivitetene. Så enkelt er det. Jeg vasker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på treningssenter 6 dager i uka, og har vært det siden i sommer. Men her vi bor har det vært veldig liten smitte hele veien, og vi er veldig nøye med å vaske og sprite på senteret. 

Dette senteret slet under og etter nedstengningen, så jeg synes det er veldig viktig å beholde mitt medlemsskap.

Dessuten så stortrives jeg der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssenteret mitt er så lite, så jeg og søstera mi bestemte oss for å ta en liten pause derfra. Så jeg har kjøpt meg ringfit på switch og spiller det annahver dag. Rimelig god trening faktisk, og gøyere enn senter :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...