AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #21 Del Skrevet 4. desember 2020 Kjøp en digital så får du 100% svar 🥰🥳 Anonymkode: 0309b...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. desember 2020 #22 Del Skrevet 4. desember 2020 Ingen tvil her! Gratulerer! Jeg har fått positiv digital på svakere strek enn dette. Kjøp en med ukeindikator så slipper du å tolke og teste mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #23 Del Skrevet 4. desember 2020 Ååå krysser fingrene! 😍 Vi begynner å prøve til sommeren og jeg kjenner jeg nesten gruer meg litt. Har hatt lyst på en liten en i ett par år allerede men har utsatt pga utdanning og bryllup, og ikke minst ventet litt på at samboer skulle bli klar. Er redd for at prøvingen skal bli helt uutholdelig med tanke på hvor lenge jeg allerede har hatt lyst på barn. Kjenner det verker litt i brystet hver gang jeg leser en prøvetråd her på kvinneguiden. Anonymkode: caaba...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariam95 Skrevet 4. desember 2020 #24 Del Skrevet 4. desember 2020 Da har jeg vert å kjøpt digital test. Har ikke vert på toalettet på 4 timer og prøver og holde meg til ikveld 10 tiden før jeg tester. Klarer ikke vente til i morgen når testen bare ligger der 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå