Gå til innhold

Da du var barn, hva hadde du lyst å bli ?


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Ville bli detektiv. Var veldig inspirert av Mikke Mus og Politimester Fiks som alltid klarte å løse de mest kompliserte mysterier. Ble sykepleier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ridende politi, servitør og jobbe i bank (slik at jeg kunne sende penger til alle fattige barn) 😅 Var nok 4-5 år da jeg hadde disse fremtidsplanene 😊

Anonymkode: 184c9...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jobbe i ferskvaredisken! Jeg syns det så så delikat ut når de skar opp pålegg eller oster, og øste opp supper i bokser. Og så pakket det pent inn i plast og hvitt papir. Jeg var den ungen som elsket å handle for moren min, og jeg sto ofte ved ferskvaredisken og bare så på. Det var en kaffekvern rett ved siden av også, og det luktet helt nydelig 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle bli sykepleier eller forfatter... ble ufør. Ikke helt etter planen altså.

Anonymkode: 04095...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom mye: popstjerne, dyrelege og advokat var vell det jeg holdt på lengst. 😅 Når jeg ble litt eldre ville jeg bli ingeniør. Endte opp som førskolelærer 😂

Anonymkode: 13c3d...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg kom til å bli noe den gang heller. Kanskje like greit å være realistisk så slipper man å bli skuffet. 

Anonymkode: 597e5...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at jeg at jeg har hatt lyst til å bli noe, veit fortsatt ikke hva jeg vil bli i en alder av 38.

Vil lottomillionær så jeg slipper å jobbe.

Anonymkode: 01c8b...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri noen ønsker, følte jeg ikke mestret eller passet til noe. Hatt over 10 forskjellige jobber, men ikke passet eller mestret noe av det. Er nå på AAP og utredning til ufør

Anonymkode: b07e9...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig så var det nok fotballspiller. Ikke mer avansert enn det. Skulle ta over etter Gary Neville på høyreback.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da j var 18 hadde j lyst til å bli helikopterpilot.

det ble j ikke.

angrer iblandt på d enda.

Kan ikke huske noe om jobbdrømmer før 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (19 minutter siden):

For å være ærlig så var det nok fotballspiller. Ikke mer avansert enn det. Skulle ta over etter Gary Neville på høyreback.

Da skulle vi blitt lagkamerater. Jeg skulle ta over etter Gary Pallister. Måtte gi tapt for Ferdinand og Vidic, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astronaut, politi, Donald Duck spesialist, forfatter,akuttlege,  lærer og tømrer var noen av drømmene som gikk på runddans. Ble politi med fagbrev i tømrer og har en respektabel Donald-samling, så jeg fulgte noen av drømmene kan man si 😁

Anonymkode: 3d78f...ecc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (6 minutter siden):

Da skulle vi blitt lagkamerater. Jeg skulle ta over etter Gary Pallister. Måtte gi tapt for Ferdinand og Vidic, gitt.

Tenk på det, vi kunne vært legender og så er vi bare Kgbrukere.

Endret av Kågebruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...