JDT Skrevet 29. november 2020 #1 Del Skrevet 29. november 2020 Hei Jeg,mannen og barna på 5 og 6år skal på skøyter idag. Eller barna skal, vi voksne som støtte. Pga skader så kan jeg ikke ha noe annet fottøy enn helt flatt sko, så jeg kan bare være med og støtte dem og lære. Men sko på isen er fy fy. 20 år siden jeg nærmet meg en ishall. Hva er reglene nå? Kan jeg gå på isen med sko? Hvis ikke, hva kan jeg bruke utenom skøyter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JDT Skrevet 29. november 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 29. november 2020 Any1? Det haster litt. Er tom for ideer eller forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Del Skrevet 29. november 2020 Ring ishallen og spør? Anonymkode: 7f169...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JDT Skrevet 29. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2020 Hadde jo ringt hvis de var åpent idag. Men de er ikke bemannet på søndag. Selve ishallen er ute og åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå