Gå til innhold

Julegave til mann som har "alt"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke så relevant å kjøpe opplevelser for tiden da det er særdeles uvisst om det kan gjennomføres... 

Kjæresten min har "alt" og mer til, og råd til å kjøpe seg alt han ønsker. 

Tips til hva jeg kan kjøpe til han? 

Anonymkode: c2f4d...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange forskjellige øl fra div bryggeri. Gaveeske med parfyme/dusjsåper. 
Jeg går for øl til min mann 😄

Anonymkode: c7dc1...e4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mange forskjellige øl fra div bryggeri. Gaveeske med parfyme/dusjsåper. 
Jeg går for øl til min mann 😄

Anonymkode: c7dc1...e4e

Tusen takk for tips, det hadde jeg ikke tenkt på! Han er veldig glad i ulike sorter øl, men han er svensk så han synes øl er altfor dyrt i Norge. Så vet ikke om han synes det er bortkastede penger. Men iallefall beste (første aktuelle) tips så langt 😅 Angående dusjsåpe har han liksom funnet sin favoritt, og det er kanskje ikke så spennende om jeg kjøper det til han. Parfyme tror jeg ikke at han bruker noe særlig av.

Folk må gjerne komme med flere tips!!

Anonymkode: c2f4d...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen til å male deg, eller dra til en fotograf og lag ett fint bilde sammen. Eller litt frekkere ... er jo bare fantasien som setter grenser. 

Ellers kuponger med tjenester han setter pris på, kniis... det er jo gratis og. 

Parfyme

Sexleketøy 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Få noen til å male deg, eller dra til en fotograf og lag ett fint bilde sammen. Eller litt frekkere ... er jo bare fantasien som setter grenser. 

Ellers kuponger med tjenester han setter pris på, kniis... det er jo gratis og. 

Parfyme

Sexleketøy 

 

Takk for tips om bilde, litt vanskelig å få til dette tror jeg av praktiske årsaker, men kom på at det går an å sette sammen album av bilder vi har tatt av hverandre og oss to - men han har allerede gjort dette selv så det er egentlig ikke så spennende. 

Han setter ikke pris på kuponger med seksuelle tjenester vet jeg, og sexleketøy liker han at vi finner sammen. Så vanskelig å sette en sum på det også, og litt kleint å si "hey julegaven din i år er at vi skal gå på sexleketøy-butikk fordi du skal få deg en ...". Det blir liksom ikke helt han, eller meg. 

Parfyme er alt nevnt, han bruker ikke noe særlig av det. 

Men takk uansett 😊

Anonymkode: c2f4d...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med opplever? 

Anonymkode: c6d4a...029

Litt vanskelig nå som det er umulig å vite om det kan gjennomføres. Blir en litt kjip gave pga det.

Anonymkode: c2f4d...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for tips, det hadde jeg ikke tenkt på! Han er veldig glad i ulike sorter øl, men han er svensk så han synes øl er altfor dyrt i Norge. Så vet ikke om han synes det er bortkastede penger. Men iallefall beste (første aktuelle) tips så langt 😅 Angående dusjsåpe har han liksom funnet sin favoritt, og det er kanskje ikke så spennende om jeg kjøper det til han. Parfyme tror jeg ikke at han bruker noe særlig av.

Folk må gjerne komme med flere tips!!

Anonymkode: c2f4d...fcb

Anbefaler Gulating om du skal kjøpe øl, de er flinke til å hjelpe :) De selger også ølglass som passer til de forskjellige øltypene, vi har noen av dem og de er veldig gode å drikke av. 

Hva liker han å drive med da? Er han noe interessert i friluftsliv/telting så kanskje hengekøye til dere, eller ny sovepose eller noe? Skihansker, golfballer, fotballsko...om han driver med sport. Fjellstøvler, ny sekk.

Noe litt pent som han ikke ville tenkt på å kjøpe seg selv? Feks en pen skinnveske, fine sko, merkegenser, kashmir-ullskjerf, mansjettknapper...

Har han sportsklokke? De fra Garmin er populære blant menn jeg kjenner

Sånn lommebok med rfid-sperre, Exentri 

Anonymkode: ecdfe...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får kanskje ikke reist så mye til Sverige for tiden, så kanskje du kan bestille noe typisk svenske greier fra nett, tenker mat/godteri/drikke, som han savner? 

Anonymkode: ecdfe...41a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinkurs

Skopussesett fra Loake

Mulberry-skulderveske

Oakley-solbriller

Bose-headset

Tantramassasje-gavekort

Billett til fotballkamp i England

Tur i Operaen

Fleshlight

Corneliani-slips

...og en morgen-blowjob, all the way

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for tips, det hadde jeg ikke tenkt på! Han er veldig glad i ulike sorter øl, men han er svensk så han synes øl er altfor dyrt i Norge. Så vet ikke om han synes det er bortkastede penger. Men iallefall beste (første aktuelle) tips så langt 😅 Angående dusjsåpe har han liksom funnet sin favoritt, og det er kanskje ikke så spennende om jeg kjøper det til han. Parfyme tror jeg ikke at han bruker noe særlig av.

Folk må gjerne komme med flere tips!!

Anonymkode: c2f4d...fcb

Hva med noe fra Olivenlunden eller en annen god matopplevelse. Dersom han er interessert i mat?

Anonymkode: 89049...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tips her, mye bra! Om ikke alt treffer han/oss, så får det virkelig i gang tankeprosessen 😅

Tror jeg har landet på et tegneprosjekt, og hvis det blir mislykket så skal jeg kjøpe øl til han! Han bor i Sverige, og vi skal feire jul der, så jeg kan jo isåfall fint kjøpe det når jeg er der, så det ikke koster skjorta. Men tegneprosjekt er nok litt mer personlig!

- TS

Anonymkode: c2f4d...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på 3-4-5 retters på en restaurant han liker?

Matlagingskurs fra en profesjonell kokk/baker/restaurant?

Weekend i en tretopphytte/herregård? 

Weekend til hans favoritt storby i Europa?

Anonymkode: e4621...d84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med med sånn dørlås med kode til inngangsdøra? Kjelt for alle som ikke har

Anonymkode: 890f2...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt ideen med øl fra en lokal bryggeri. 
 

Siden du nevner han er glad i øl så gir det en autentisk og personlig preg. 
 

Min mann som har alt og kan kjøpe alt er glad i å lage mat. Så jeg kjøper en enkel kjøkken enhet fra det franske merke le creuset som han også liker. For eks en kopp. 
 

Og hele gaven bør helst ikke være så dyr. For å vise at det er kjærlighet som er tanken og ikke penger. 
 

jeg synes dyre gaver til jul er kvalmende og skryt og feil fokus. Men det er da bare oss. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 23e3b...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...