Gå til innhold

Samboer med 15/16-åringer....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ungdom i den alderen bruker vel knapt nok fb. Han kjenner de kanskje, eller så er han en som godtar alle venneforespørsel som han får. Hadde virkelig ikke brukt  energi på dette.

Anonymkode: 04030...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, du er ute etter å krangle og fyre folk opp. 

Hvis du ikke er fornøyd med hva din samboer gjør så får du flytte ut da 👍

Anonymkode: 64c81...560

Det kalles å overreagere at jeg skulle flyttet ut pga noe på sosiale medier, skjerp deg a.
 

I miljøet her jeg bor, så er det sett veldig ned på at voksne har noe med mindreårige å gjøre, og det har sine grunner. Hvis du kan å bruke hode, så sier det seg selv hvorfor?

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ungdom i den alderen bruker vel knapt nok fb. Han kjenner de kanskje, eller så er han en som godtar alle venneforespørsel som han får. Hadde virkelig ikke brukt  energi på dette.

Anonymkode: 04030...68f

Nei, spurte han. Han kjenner dem ikke. Han godtar ikke mine venninner, men godtar mindreårige jenter. 

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kalles å overreagere at jeg skulle flyttet ut pga noe på sosiale medier, skjerp deg a.
 

I miljøet her jeg bor, så er det sett veldig ned på at voksne har noe med mindreårige å gjøre, og det har sine grunner. Hvis du kan å bruke hode, så sier det seg selv hvorfor?

Anonymkode: ffe29...bee

Det er å overreagere ved å flytte ut, men å trekke konklusjonen at samboer er pervers fordi han har mindreårige på sosiale medier er greit? 

Anonymkode: 64c81...560

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er å overreagere ved å flytte ut, men å trekke konklusjonen at samboer er pervers fordi han har mindreårige på sosiale medier er greit? 

Anonymkode: 64c81...560

Reagerer fordi de er barn og han er voksen, han burde vite bedre. Hvorfor ha barn, som han ikke kjenner på sin Facebook? 

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Reagerer fordi de er barn og han er voksen, han burde vite bedre. Hvorfor ha barn, som han ikke kjenner på sin Facebook? 

Anonymkode: ffe29...bee

Du får spørre han da vett du

Anonymkode: 64c81...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er mildt sagt det rareste jeg har hørt. Du høres jo gærn ut.

Anonymkode: 365b6...d0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle Brumle skrev (1 time siden):

 Kan hende de er kusiner, tremenninger, søsteren til en nær venn osv. Du trenger ikke gå til verste konklusjon med en gang. For meg så er Facebook venner ganske lite betydningsfullt, og de er som regel bare en person i livet jeg vet eksisterer.

Og du burde lese HI. Hun skriver jo at han ikke vet hvem disse ungdommene er.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, spurte han. Han kjenner dem ikke. Han godtar ikke mine venninner, men godtar mindreårige jenter. 

Anonymkode: ffe29...bee

Han godtar ikke venninnene dine, men ukjente tenåringsjenter som venner på facebook. Jeg hadde ikke syntes dette var greit. Er det snakk om mange?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er mildt sagt det rareste jeg har hørt. Du høres jo gærn ut.

Anonymkode: 365b6...d0b

Mange av dere som svarer her på KG høres mer gærne ut. Det er normalt å reagere på at samboer legger til ukjente tenåringsjenter som han selv ikke vet hvem er. Og attpåtil avvise venneforespørsel fra folk han har truffet, som hennes venner.

Anonymkode: 114a6...05a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, spurte han. Han kjenner dem ikke. Han godtar ikke mine venninner, men godtar mindreårige jenter. 

Anonymkode: ffe29...bee

Uansett så er vel ikke dette noe å sløse bort energi på. Han bestemmer vel selv hvem han har som venner der. 

Anonymkode: 04030...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er pussig å være fb-venner med folk man ikke aner hvem er - jeg ville reagert på det svaret uansett alder, men særlig når han er voksen og de er tenåringsjenter. Ikke fordi jeg dermed ville mistenke ham for noe som helst, men det er en rar situasjon og jeg ville forventet at han også så det. Det finnes mange grunner til at det er helt naturlig å være venner med folk i andre aldre/kjønn/livssituasjon, men de fleste vet jo hvorfor de har lagt dem til i utgangspunktet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får spørre han da vett du

Anonymkode: 64c81...560

Gjorde det, fikk svar at han ikke visste hvorfor han var venn med de. Spurte hvorfor han ikke godtok venninnene mine, fikk svar at han ikke kjente til dem. 

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud, ts, ta deg sammen. 

At du er kontrollerende og sjalu er det bare du som kan gjøre noe med. 

Hva så om han har venner på Facebook i den alderen? Kanskje han bare godtatt uten å vite hvem de er? Hvem bryr seg? Det er Facebook venner, det er sosiale medier. Voks opp, og ta det sammen. Og slutt å prøv å kontrollere kjæresten din. 

Anonymkode: e4ded...130

Hvem bryr seg? Selvfølgelig bryr hun seg om kjæresten er utro?

Anonymkode: 09ecc...521

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spesielt ja.. Han motsier jo også seg selv om han sier han ikke godtar dine venninners venneforespørsel fordi han "ikke kjenner de", det må jo bety at han kjenner disse andre jentene og må klare å svare på hvem de er og hvordan han kjenner dem. Hvor mange er det snakk om? Siden du tydligvis er venn med noen av dem pga de kjenner tanteungen din, er dere fra et lite sted da? Kan han ha jobbet på samme sted som noen av dem feks? De fleste jeg har som er annen alder på fb er kollegaer/tidligere kollegaer og slektninger. Da fb var nyere i 2007-09 så la jeg til mange som jeg bare hadde pratet med på nett også, feks som jeg spilte data med, men disse jentene var jo tydligvis 5 år på den tiden så det er neppe grunnen her, er vel ikke vanlig å gjøre sånt nå lenger? Nå pleier jeg i utgangspunktet ikke blande meg opp i hva min samboer gjør på sosiale medier, men om jeg tilfeldigvis så han hadde masse jenter på 15-16 år som venner  hadde jeg nok krevd at han klarte å si NOE om hvorfor.

Anonymkode: d8fda...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, 2 barn har vi også. 😄 Ble gravid første gang når jeg var 14 år og han var 24🥰

Anonymkode: ffe29...bee

Mannen din er pedofil

Anonymkode: d7654...788

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså du reagerer at han legger til mindreårige jenter på FB? DU var mindreårig når dere begynte ha sex, og produsere barn...

Anonymkode: 2c8af...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså du reagerer at han legger til mindreårige jenter på FB? DU var mindreårig når dere begynte ha sex, og produsere barn...

Anonymkode: 2c8af...1cf

Nei, Jeg er 23 🙃 Var tull, følg litt med og les alle svarene før du svarer, takk.

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 13.46):

Nei, spurte han. Han kjenner dem ikke. Han godtar ikke mine venninner, men godtar mindreårige jenter. 

Anonymkode: ffe29...bee

Hmm, ringer det ikke varselklokker i hodet ditt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (3 timer siden):

Hmm, ringer det ikke varselklokker i hodet ditt nå?

Derfor jeg spør her, men jeg er visst bare sjalu og kontrollerende, så sikkert ingen bjeller i hodet mitt som burde ringe, skjønner jeg.

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Derfor jeg spør her, men jeg er visst bare sjalu og kontrollerende, så sikkert ingen bjeller i hodet mitt som burde ringe, skjønner jeg.

Anonymkode: ffe29...bee

Burde nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, blås i de som som skriver "du er bare sjalu" osv. (altså wtf, hva har potensielle overgrepstendenser med sjalusi å gjøre?), fordi jo, at samboeren din har flere fb-venner som er 14-16 år ER faktisk rart. Om han så bare skulle godtatt masse randoms, hvorfor har de sendt ham forespørsel i utgangspunktet og hvorfor har han godkjent dem når han ikke godtar dine venninner? Hvor mange venner av dette slaget er det snakk om?

Så klart er det ikke sikkert at dette her har en creepy forklaring, mine varsellamper ville også blitt aktivert i dette tilfellet. Jeg ville nok vært litt ekstra på vakt. Hvor lenge har du vært sammen med samboeren din, og har du opplevd noe annet som (kanskje i retrospekt) kan styrke dine mistanker?

Anonymkode: c2b2b...717

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...