Gå til innhold

Samboer med 15/16-åringer....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burde jeg reagere? Blir sjokkert når jeg får forslag på Facebook av jenter på 14/15/16-åringer på Facebook er felles venn med kjæresten min. Jeg spør han hvem det er, men han sier han ikke vet? Syns det er ekkelt når kjæresten er 26 år gammel.

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Kan hende de er kusiner, tremenninger, søsteren til en nær venn osv. Du trenger ikke gå til verste konklusjon med en gang. For meg så er Facebook venner ganske lite betydningsfullt, og de er som regel bare en person i livet jeg vet eksisterer.

Endret av Humle Brumle
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en person som godtar de aller fleste uten å tenke meg om. Trenger ikke å bety noe. Hvorfor er det ekkelt? Hvis han ikke chatter med dem? Høres egentlig ut som du er litt usikker på deg selv.

Anonymkode: 7c5d5...ecb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er en person som godtar de aller fleste uten å tenke meg om. Trenger ikke å bety noe. Hvorfor er det ekkelt? Hvis han ikke chatter med dem? Høres egentlig ut som du er litt usikker på deg selv.

Anonymkode: 7c5d5...ecb

Fordi de er mindreårige og han er godt voksen.

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS, du er 16 og samboer med en på 26? 

Anonymkode: d7654...788

Ja, 2 barn har vi også. 😄 Ble gravid første gang når jeg var 14 år og han var 24🥰

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humle Brumle skrev (17 minutter siden):

 Kan hende de er kusiner, tremenninger, søsteren til en nær venn osv. Du trenger ikke gå til verste konklusjon med en gang. For meg så er Facebook venner ganske lite betydningsfullt, og de er som regel bare en person i livet jeg vet eksisterer.

Han sier han ikke vet hvem de er. Rart å ikke vite hvem sine kusiner, tremenninger, eller bekjente er?

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig ide å bli samboer med 15-16-åringer. Også i flertall da gitt. Høres ut som en sær fantasi.

Anonymkode: 6fd6c...6d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, du vet jo allerede at han liker unge jenter så er ikke umulig at det er noe mer der ja...

Håper du har det greit med dette opplegget deres.

Anonymkode: a127b...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, 2 barn har vi også. 😄 Ble gravid første gang når jeg var 14 år og han var 24🥰

Anonymkode: ffe29...bee

Herregud, ts, ta deg sammen. 

At du er kontrollerende og sjalu er det bare du som kan gjøre noe med. 

Hva så om han har venner på Facebook i den alderen? Kanskje han bare godtatt uten å vite hvem de er? Hvem bryr seg? Det er Facebook venner, det er sosiale medier. Voks opp, og ta det sammen. Og slutt å prøv å kontrollere kjæresten din. 

Anonymkode: e4ded...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Herregud, ts, ta deg sammen. 

At du er kontrollerende og sjalu er det bare du som kan gjøre noe med. 

Hva så om han har venner på Facebook i den alderen? Kanskje han bare godtatt uten å vite hvem de er? Hvem bryr seg? Det er Facebook venner, det er sosiale medier. Voks opp, og ta det sammen. Og slutt å prøv å kontrollere kjæresten din. 

Anonymkode: e4ded...130

Hva er vitsen med å være venner med folk man ikke kjenner, da? Han er jo venn med de han vil, bare reagerer på alderen på de jentene, som er MINDREÅRIGE, altså barn. 

Hadde jeg vært sjalu, så hadde jeg bedt han fjerne venner som er jenter og alle eksene hans, kanskje?🤔 Og bedt han slette gamle bilder med eksen sin, men det har jeg unnlatt å være. 
 

Typisk kvinneguiden;  gretne kjerringer, som vet hvordan mennesker er og hvordan forhold er, ut i fra et simpelt innlegg. Kan du fortelle meg hvordan jeg er? For ser ut til du har full kontroll på det.😂
 

Hvordan er jeg kontrollerende da? Det er et spørsmål jeg stiller fordi de er BARN. 
 

Tenker du syns det er greit at mindreårige jenter er med menn i 20-åra og kjører bil og er med i rånermiljøet med dem også, da? 

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dårlig ide å bli samboer med 15-16-åringer. Også i flertall da gitt. Høres ut som en sær fantasi.

Anonymkode: 6fd6c...6d1

Jeg er 23 og det at jeg skrev at jeg er 16 år med 2 barn, er jo bare tull?🙃

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er vitsen med å være venner med folk man ikke kjenner, da? Han er jo venn med de han vil, bare reagerer på alderen på de jentene, som er MINDREÅRIGE, altså barn. 

Hadde jeg vært sjalu, så hadde jeg bedt han fjerne venner som er jenter og alle eksene hans, kanskje?🤔 Og bedt han slette gamle bilder med eksen sin, men det har jeg unnlatt å være. 
 

Typisk kvinneguiden;  gretne kjerringer, som vet hvordan mennesker er og hvordan forhold er, ut i fra et simpelt innlegg. Kan du fortelle meg hvordan jeg er? For ser ut til du har full kontroll på det.😂
 

Hvordan er jeg kontrollerende da? Det er et spørsmål jeg stiller fordi de er BARN. 
 

Tenker du syns det er greit at mindreårige jenter er med menn i 20-åra og kjører bil og er med i rånermiljøet med dem også, da? 

Anonymkode: ffe29...bee

Nei, de er ikke barn, de er tenåringer. Og hva vet du om han vet deres alder? Det er du som sitter å snoke rpå vennelisten hans, tidslinjen hans osv. 

Du ser vel forskjelligen på sosiale medier og det virkelig liv, eller? Eller lever du gjennom sosiale medier? 

Anonymkode: e4ded...130

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg er en person som godtar de aller fleste uten å tenke meg om. Trenger ikke å bety noe. Hvorfor er det ekkelt? Hvis han ikke chatter med dem? Høres egentlig ut som du er litt usikker på deg selv.

Anonymkode: 7c5d5...ecb

Hvorfor godtar du folk du ikke kjenner? Må være slitsomt å scrolle igjennom innlegg etter innlegg av folk du ikke kjenner? 
 

Det er ekkelt fordi de er noe så simpelt som at de er barn :) Eller er det bygde-Norge jeg prater med? 
 

Hvordan er jeg usikker fordi jeg reagerer på alderen på disse jentene? Skjønner du ikke hvorfor den seksuelle lavalderen eksisterer?🤨

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor godtar du folk du ikke kjenner? Må være slitsomt å scrolle igjennom innlegg etter innlegg av folk du ikke kjenner? 
 

Det er ekkelt fordi de er noe så simpelt som at de er barn :) Eller er det bygde-Norge jeg prater med? 
 

Hvordan er jeg usikker fordi jeg reagerer på alderen på disse jentene? Skjønner du ikke hvorfor den seksuelle lavalderen eksisterer?🤨

Anonymkode: ffe29...bee

Du er ikke sjalu og usikker, nei? 

Men å dra inn den seksuelle lavalderen har jo mye med hans venner på sosiale medier å gjøre. 

Anonymkode: e4ded...130

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, de er ikke barn, de er tenåringer. Og hva vet du om han vet deres alder? Det er du som sitter å snoke rpå vennelisten hans, tidslinjen hans osv. 

Du ser vel forskjelligen på sosiale medier og det virkelig liv, eller? Eller lever du gjennom sosiale medier? 

Anonymkode: e4ded...130

Ehm, jo. De er barn. Jeg har jo ikke snoket på vennelisten hans?😂 Det står jo i innlegget at jeg så at kjæresten er en felles venn. Jeg kjenner til disse fordi de er venner av tanteungen min på samme alder. 
 

Herregud, du som har greie på alt jeg holder på med, bruk noe av den «gaven» til å finne ut hvordan man løser verdensproblemer istedenfor. 

Anonymkode: ffe29...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det du vil TS?

Vil du bare ha bekreftelse på din egen påstand at din samboer er en ekkel gris med venner som er under seksuell lavalder?

Anonymkode: 64c81...560

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke sjalu og usikker, nei? 

Men å dra inn den seksuelle lavalderen har jo mye med hans venner på sosiale medier å gjøre. 

Anonymkode: e4ded...130

Fortell og utdyp. Syns du virkelig det er normalt? Skjønner ikke poenget med å være venn med noen man ikke har kjennskap til. 

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det du vil TS?

Vil du bare ha bekreftelse på din egen påstand at din samboer er en ekkel gris med venner som er under seksuell lavalder?

Anonymkode: 64c81...560

Lurer på om det er noe jeg burde reagere på, noe som står i innlegget, for jeg syns ikke det er normalt.  LES. 

Anonymkode: ffe29...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurer på om det er noe jeg burde reagere på, noe som står i innlegget, for jeg syns ikke det er normalt.  LES. 

Anonymkode: ffe29...bee

Nei, du er ute etter å krangle og fyre folk opp. 

Hvis du ikke er fornøyd med hva din samboer gjør så får du flytte ut da 👍

Anonymkode: 64c81...560

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...