AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Del Skrevet 27. november 2020 Venter gutt nummer tre. 💙 Vi sliter litt med navn, nå begynner det å nærme seg fødsel, og jeg syns det er koselig å ha navnet klart til da. Noen som kan hjelpe? Vi har tenkt på disse tre guttenavnene: Nickolas Bendik Wilhelm Hvilket navn passer best sammen med Casper og Emrik? Anonymkode: 031b9...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 27. november 2020 #2 Del Skrevet 27. november 2020 Hadde ikke valgt Bendik, det blir litt for likt Emrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. november 2020 #3 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg ville valgt Bendik. Det klinger bedre sammen med de to andre syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 Liker Nikolas best men jeg ville skrevet det på lettest mulig måte. Anonymkode: 1f824...f59 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilda Skrevet 28. november 2020 #5 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg synes alle de tre navnene passer til Emrik og Casper. Synes ikke at Bendik og Emrik er altfor likt. Fine navn dere har på lista deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Del Skrevet 28. november 2020 Wilhelm! Anonymkode: 40e5c...2c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Del Skrevet 28. november 2020 Helt klart Wilhelm. Jeg liker at navn til søsken tilhører samme sjanger, men de skal ikke være for like i ordlyden. Emrik og Bendik blir derfor for likt for min del. Anonymkode: 5a576...3da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 28. november 2020 #8 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg liker best Bendik av de navnene, men syns det er litt likt Emrik. Wilhelm er også gøy. Hva med Nikolai? Arthur, Oskar, Charlie, Alfred, Gustav, Viktor, Felix, Albert, Louis, Elliot, Kaleb eller William? Føler de er litt i samme gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 28. november 2020 #9 Del Skrevet 28. november 2020 Sigurd, Isak, Bastian? Oskar? Jeg synes Ulrik er så fint men likt Emrik igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Del Skrevet 28. november 2020 Ungen skal vel ikke bo sammen med brødrene mer enn i 18-19 år maks. Er vel viktigere at navnet hans passer med framtidig partner. Anonymkode: 4155e...4ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ungen skal vel ikke bo sammen med brødrene mer enn i 18-19 år maks. Er vel viktigere at navnet hans passer med framtidig partner. Anonymkode: 4155e...4ea Søsken har du for livet selv om de ikke bor sammen. Men, fremtidig partner? Den var spenstig. Hvis man ser for seg at gutten skal bli sammen med en som også heter Bendik så er det sikkert dumt, men det er første gang jeg har hørt noen tenke på at et navn skal passe sammen med en fremtidig partner. Anonymkode: ff2f2...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #12 Del Skrevet 28. november 2020 Takker for svar, nå kone samboer på er nytt navn her, eller en variant av Wilhelm igrunn. Willas. Jeg hadde aldri hørt om det før så jeg måtte Google. Er visst noen få som heter det. Hva syns dere?? 😃 Anonymkode: 031b9...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Del Skrevet 28. november 2020 Wilhelm er finest. Faktiske veldig fint, men passer IKKE til de andre navnene! Anonymkode: 50758...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #14 Del Skrevet 28. november 2020 Nikolai! Anonymkode: d0a33...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 28. november 2020 #15 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takker for svar, nå kone samboer på er nytt navn her, eller en variant av Wilhelm igrunn. Willas. Jeg hadde aldri hørt om det før så jeg måtte Google. Er visst noen få som heter det. Hva syns dere?? 😃 Anonymkode: 031b9...2da Jeg syns Wilhelm er kronglete for tunga (høres litt ut som Wil-em når jeg sier det for meg selv) og syns ikke Willas var noe fint. Hvis dere vil ha noe i den duren så ville jeg heller brukt William. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 28. november 2020 #16 Del Skrevet 28. november 2020 Nikolas passer best. Ikke for likt som med Bendik-Emrik. Men likt som i tydelig "k" i alle navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 28. november 2020 #17 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ungen skal vel ikke bo sammen med brødrene mer enn i 18-19 år maks. Er vel viktigere at navnet hans passer med framtidig partner. Anonymkode: 4155e...4ea Hæ? Framtidig partner? Hva mener du ? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #18 Del Skrevet 28. november 2020 Hva er greia med at navn skal passe med storesøskens navn? Det er en merkelig måte å tenke på. Det er snakk om et eget individ, liksom. Anonymkode: 8b372...391 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #19 Del Skrevet 29. november 2020 Synes ikke Bendik er noe fint. Fineste navnet tror jeg er Nicolas og passer dermed best. Wilhelm er også forøvrig et pent guttenavn. Anonymkode: 8e6e0...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Locked Skrevet 29. november 2020 #20 Del Skrevet 29. november 2020 Bendik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå