Gå til innhold

Til dere som elsker trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som får et kick av å trene og ikke kan få nok. Hvordan klarer dere å like det? Hvor henter dere motivasjonen? Hvilke mentale grep tar dere for å finne stryken til å fortsette? 

Jeg elsker følelsen treninga,  men mens det står på er det bare kjedelig og et slit. Jeg klarer bare ikke å få det til å føles meningsfylt akkurat mens jeg  trener. 

I kombinasjon med å endre kosthold har jeg gått ned en god del og kroppen både føltes og ser sterkere ut. Så jeg gjennomfører jo øktene,  men jeg skulle så gjerne visst hemmeligheten bak å nyte å trene,  glede meg og kanskje få enda mer ut av øktene 

Anonymkode: 7905f...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg begynte med en treningsform jeg aldri trodde jeg skulle klare å fikse; løping. Alltid hatet det,  trodde kroppen  min ikke var skapt for det. Men så en dag fant jeg ut at jeg skulle prøve, og ikke gi meg. Og det har jeg klart. Så nå handler det myr om å teste grensene mine-hvor langt kommer jeg, hvor mye raskere kan jeg bli? Jeg syns der er interessant, og skikkelig gøy :)

og nei, ikke er jeg noen lett sylfide heller, men jeg har lagt bort alle tanker om utseende og vektnedgang. Det handler mer om kroppen og hjernens funksjon- at man kan få til det man vil, og litt smerte ikke er farlig. 

Også er det følelsen etter en hard økt da, herregud den følelsen er fantastisk 🤩

Anonymkode: 23da4...f65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vel, jeg begynte med en treningsform jeg aldri trodde jeg skulle klare å fikse; løping. Alltid hatet det,  trodde kroppen  min ikke var skapt for det. Men så en dag fant jeg ut at jeg skulle prøve, og ikke gi meg. Og det har jeg klart. Så nå handler det myr om å teste grensene mine-hvor langt kommer jeg, hvor mye raskere kan jeg bli? Jeg syns der er interessant, og skikkelig gøy :)

og nei, ikke er jeg noen lett sylfide heller, men jeg har lagt bort alle tanker om utseende og vektnedgang. Det handler mer om kroppen og hjernens funksjon- at man kan få til det man vil, og litt smerte ikke er farlig. 

Også er det følelsen etter en hard økt da, herregud den følelsen er fantastisk 🤩

Anonymkode: 23da4...f65

Så kjekt å høre 😍 stå på! 

Anonymkode: 7905f...c05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, eg trener kampsport, og blir så glad og gira av det at eg ofte ikkje får sove natta etter fordi eg berre tenkjer på kor sjukt moro det var på trening den dagen. 😃🙏🥋 Så det gjeld vel berre å finne ein aktivitet ein likar. No likar eg både løping og svømming i tillegg, altså, men ingenting er like moro som eit vellukka offerkast eller eit skikkeleg velplassert rundspark.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er og blir best når det er fullført. Dørstokkmila er ofte lang men jeg trener hver dag. Min motivasjon er følelsen jeg får når det er gjort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper å finne noe man synes er gøy. Jeg hater å sykle f.eks. og da trener jeg heller ikke sykling. Men jeg liker sirkeltrening med god variasjon i øvelser, litt step osv., og da fokuserer jeg mer på det. 

Anonymkode: bc958...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...