AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Del Skrevet 27. november 2020 Hvordan vasker dere treningstøy? Vanligvis går det på en vanlig 40 vask sammen med andre klær og Omo. Mens en sjelden gang kjører jeg kun treningstøy med eget vaskemidde, kjøpt på sporten. Syns det er så dyrt hvis jeg skal bruke det hver gang. Anonymkode: 6bc29...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 27. november 2020 #2 Del Skrevet 27. november 2020 Vasker det på 60 grader med vanlig vaskemiddel og uten skyllemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Del Skrevet 27. november 2020 Alltid vasker det sammen med resten, men om det har lukter ekstra har jeg en egen omgang med treningsklær med eddik som tøymykner. Har skjedd kanskje 2 ganger, sjeldent altså Anonymkode: cf20e...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 Vasker det alltid alene. Og bruker kun flytende vaskemiddel til treningstøy ☺️ Anonymkode: 0f2ec...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Del Skrevet 27. november 2020 Mitt og barnas vasker jeg vanlig, sammen med annet tøy. Mannen svetter mye, og hans treningstøy lukter alltid sterkt. Det vaskes alene, på langprogram, og med sportsvaskemiddel. Anonymkode: 34f0d...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Del Skrevet 27. november 2020 Vasker syntetiske klær sammen, der er det for det meste treningstøy og turklær. Vasker med sportsvaskemiddel på 40 grader og en dæsj eddik. Aldri skyllemiddel på syntklær. Anonymkode: 2ea76...79e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Del Skrevet 27. november 2020 Vasker det på «delicates»-program og 30 grader. Henger det alltid til tørk etter trening, det hindrer bakterieoppblomstring og vond lukt. Har plagg som er like fine i mange år Anonymkode: fc4f6...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemoglobin Skrevet 27. november 2020 #8 Del Skrevet 27. november 2020 Hiver klærne til tørk eller vask så snart jeg er ferdig med treningen. Av og til skyller jeg klærne før jeg drar fra treningssenteret. Jeg vasker klærne på 40 grader (syntetisk program) og har i litt eddik i skyllemiddelkammeret. Dette fjerner den vonde lukten som etter hvert setter seg i klærne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 28. november 2020 #9 Del Skrevet 28. november 2020 Eg vaskar nesten aldri treningstøy som eg har brukt til dømes til løping eller sykling, så sant eg ikkje har vore i bakken. Det aller meste går rett på skylling i vaskemaskina rett etter trening og det er det. Giane mine blir gnidd inn med såpe i kragen og så vaska ein gong eller to i veka, litt avhengig av kva vi har gjort på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Del Skrevet 28. november 2020 Du trenger ikke kjøpe vaskepulver hos sportsbutikken, matbutikkene selger også sportsvask.. Anonymkode: 64835...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Del Skrevet 28. november 2020 Hvilken eddik bruker dere? Anonymkode: b3eaf...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #12 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvilken eddik bruker dere? Anonymkode: b3eaf...4ed Vanlig klar 7%. Anonymkode: 2ea76...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #13 Del Skrevet 29. november 2020 Vasker på 60 grader bomull sammen med undertøy og håndklær. T-skjorter blir sure om jeg vasker på lavere temperatur. Alle t-skjortene mine tåler det helt fint og noen har overlevd mange år med utallige vask selv om det står 30 grader på dem. Har noen litt finere vintertights og løpejakke f.eks., det slenger jeg sammen med ull som jeg vasker med Milo eller kjører egen maskin med andre bukser o.l. som helst ikke skal ha skyllemiddel. Det er jo ikke noe mystisk med programmene på maskinen. Bestemmer bare temperatur og hvor hardt den skal snurre klærne. Anonymkode: 90b4e...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 2. desember 2020 #14 Del Skrevet 2. desember 2020 Vasker det sammen med vanlig tøy på 40 grader med Omo. Aldri vært plaget med sur lukt i treningstøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 2. desember 2020 #15 Del Skrevet 2. desember 2020 Slenges i maskin på kortvask rett etter trening. Opplever det som best for å unngå lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. desember 2020 #16 Del Skrevet 2. desember 2020 40 grader. Ullprogram. Vaskemiddel for ull eller sport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #17 Del Skrevet 2. desember 2020 Sammen med alt annet som går i kulørt 40, med helt vanlig vaskepulver. Jeg trener mye, og altså, jeg har aldri noen sinne hatt behov for spesialvaskemiddel eller spesialprogrammer eller separate vasker. Anonymkode: 80056...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå