AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Vanligvis er jeg i Telemark i jula, og da drikker vi alltid grumsete julebrus. I år skal jeg ikke dit. Er det noen som vet om denne er å få tak i i Oslo-området, gjerne sørover mot Østfold? Anonymkode: dbf64...2c3
Millimani Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Trio selges i Vestfold og Telemark. (Slik den også gjorde før de to ble slått sammen til ett fylke). Den heter Union julebrus nå, ettersom den produseres på Union fabrikk. Gjorde iallfall det i en periode.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Millimani skrev (29 minutter siden): Trio selges i Vestfold og Telemark. (Slik den også gjorde før de to ble slått sammen til ett fylke). Den heter Union julebrus nå, ettersom den produseres på Union fabrikk. Gjorde iallfall det i en periode. Stemmer det, Union! Jeg pleier bare å få den servert. Kjedelig at den ikke er å få kjøpt andre steder. Anonymkode: dbf64...2c3
blaffen Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Hvor blir den egentlig produsert nå som Trio ikke finnes lenger? Har 'Union' egen brusfabrikk nå? For noen år siden ble den grumsete julebrusen produsert/tappet på Roma brusfabrikk i Lillestrøm. Kanskje de selger den i fabrikkutsalget? Send dem en melding og spør.
Minya Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Vi får svigermor til å kjøpe en kasse til oss hvert år, de bor i Kragerø. Sist jeg så den nærmere Oslo var for en syv-åtte år siden da de hadde den én jul på Meny her i Drammen. Den blir produsert i Porsgrunn nå, såvidt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 blaffen skrev (25 minutter siden): Hvor blir den egentlig produsert nå som Trio ikke finnes lenger? Har 'Union' egen brusfabrikk nå? For noen år siden ble den grumsete julebrusen produsert/tappet på Roma brusfabrikk i Lillestrøm. Kanskje de selger den i fabrikkutsalget? Send dem en melding og spør. Lillestrøm bli litt i lengste laget, men takk for tips! Da er det mer aktuelt å ta ferja til Horten. Selges den der, tro? 🤔 Anonymkode: dbf64...2c3
Kaneel Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 Bare ta kontakt med en meny butikk og be er ta den inn.. de tar jo inn brus fra hele landet
Lady Lovelylocks Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 (endret) Meny på Løren hadde på tirsdag. Hvis det er den oransje nederst der da. Veldig mange forskjellige der. Endret 27. november 2020 av Lady Lovelylocks 2
Millimani Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 (endret) 5 hours ago, Lady Lovelylocks said: Meny på Løren hadde på tirsdag. Hvis det er den oransje nederst der da. Veldig mange forskjellige der. Ja, det er visst den i ny utgave. Den har også kommet i noen Meny-butikker i Oslo, samt Agder og Buskerud. Har ikke smakt den på mange år. Det er Asina-brus tilsatt fargestoff. Ingen egen "spesiell" oppskrift. I dag produseres den i Aurskog, i Viken fylke Sånn så den ut tidligere: Endret 27. november 2020 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 Meny Bryn har den også. Anonymkode: 966d7...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Meny Bryn har den også. Anonymkode: 966d7...3c3 Åh, er det sant? Da må jeg kanskje få sendt noen dit for meg! 🙌🏻 Anonymkode: dbf64...2c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå