AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Del Skrevet 26. november 2020 Hvor gammel er du? https://www.aftenposten.no/norge/i/yRlB4x/hun-er-bestemor-og-supersterk-og-deltar-i-fitnesskonkurranse Anonymkode: 0de09...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Del Skrevet 29. november 2020 Kunne ikke det, da jeg liker å være påkledd. Hun så ung ut for alderen sin da. Anonymkode: 8bf6d...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Kunne ikke ramle meg inn. Det er ikke en sport, det er en spiseforstyrrelse. Synes det er helt bak mål hele greien. Anonymkode: 1e451...450 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 Ja, har veldig lyst! Prøver å finne en coach akkurat nå😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 2. desember 2020 #5 Del Skrevet 2. desember 2020 Nei har ikke det behovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. desember 2020 #6 Del Skrevet 2. desember 2020 Nope,holder med å være sexsymbol for mannen min🤪🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 2. desember 2020 #7 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kunne ikke ramle meg inn. Det er ikke en sport, det er en spiseforstyrrelse. Synes det er helt bak mål hele greien. Anonymkode: 1e451...450 Nå er du veldig dømmende..! Spiseforstyrrelser finner du i mange idretter også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Del Skrevet 2. desember 2020 Ja, men mest fordi jeg har en bedre fysikk enn mange som stiller nå som jeg trener og spiser kun «for kos» (trener styrke 5 ganger og har gjort det de siste 5 årene, og har et generelt bra kosthold), så det hadde vært spennende å se hvor bra jeg kunne gjort det dersom jeg virkelig gikk inn for det. Har fått mange spørsmål rundt om jeg konkurrerer, og flere oppfordringer om å gjøre det. Er dog ikke motivert nok for alle kostnadene man som deltaker må ut med, men hadde vært utrolig gøy å forsøke det en gang i løpet av livet. Anonymkode: 60c22...ada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå