Gjest Skrevet 26. november 2020 #81 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha, jeg skulle bare kverrulere litt 😛 Må innrømme at jeg er litt medgangsupporter når det kommer til Norge og idrett. Sett mye på kvinnelandslaget i min ungdomstid, håndballdamene og g håndballherrene har jeg også sett på de siste 10 åra. Selv sjakk og fekting må jo følges opp når Norge gjør det bra! Heia Norge!! Anonymkode: e3a02...eca Dette er vel noe av det mest usjarmerende jeg vet om ved vår kultur. Jeg har vansker med å ta inn over meg konseptet med å følge med på en idrett bare fordi Norge gjør det bra i en periode. Ønsket mitt bunner tross alt i at jeg er veldig glad i fotball, men følger da bare med på "mine" lag, altså klubblag i Norge og utlandet, samt mitt "adopterte" landslag som følge av at Norge aldri er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #82 Del Skrevet 26. november 2020 6 minutter siden, Klagenfurt said: Dette er vel noe av det mest usjarmerende jeg vet om ved vår kultur. Jeg har vansker med å ta inn over meg konseptet med å følge med på en idrett bare fordi Norge gjør det bra i en periode. Ønsket mitt bunner tross alt i at jeg er veldig glad i fotball, men følger da bare med på "mine" lag, altså klubblag i Norge og utlandet, samt mitt "adopterte" landslag som følge av at Norge aldri er med. 😂Sorry. Forstår tankegangen din men er egentlig ikke så intressert i en bestemt idrett så da blir det litt her og der, liker spenningen og gleden når Norge vinner Anonymkode: e3a02...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #83 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg skulle ønske at vi i Norge hadde: - Sommer hele året! -100% prisøkning på animalske produkter som ødelegger planeten - Større åpenhet i samfunnet (nabolagsfester og gatefester etc..) - Lengre straff/ livstid og hardere kår i fengsel for drap, voldtekt og andre alvorlige voldsdomer. Ellers veldig førnøyd med landet mitt Anonymkode: e3a02...eca Hva med lavere pris på grønnsaker istedenfor? Vi må bort fra denne straffetenkningen, det er vitenskapelig dekning for at belønning fungerer bedre. Anonymkode: bb8aa...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #84 Del Skrevet 26. november 2020 Kommunisme. Anonymkode: f941a...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #85 Del Skrevet 26. november 2020 En stat som blandet seg mindre inn i folks private liv og økonomi. Anonymkode: 06db5...28b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolsen Skrevet 26. november 2020 #86 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kommunisme. Anonymkode: f941a...b6b Mindre kommunisme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #87 Del Skrevet 26. november 2020 Tropisk klima med hvite sandstrender og turkise hav, billigere mat/vin/tobakk. Større utvalg i butikkene. Et mer sosialt og åpent samfunn. Flere arbeidsplasser. dunkin donuts, In n out, et China town i Oslo, twizzlers. Og MYE mer.. Anonymkode: e039e...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #88 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): "ofre" all stats støtte til kirke og andre religioner. Vannvittige utbygginger av operahus /kunst og andre overdådige prosjekter Anonymkode: 0145a...8bc Word Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #89 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tropisk klima med hvite sandstrender og turkise hav, billigere mat/vin/tobakk. Større utvalg i butikkene. Et mer sosialt og åpent samfunn. Flere arbeidsplasser. dunkin donuts, In n out, et China town i Oslo, twizzlers. Og MYE mer.. Anonymkode: e039e...955 Word Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #90 Del Skrevet 26. november 2020 Jolsen skrev (3 timer siden): Mindre kommunisme. Word 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #91 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En stat som blandet seg mindre inn i folks private liv og økonomi. Anonymkode: 06db5...28b Word !! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rynnsi Skrevet 26. november 2020 #92 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Typisk norsk svar! Du trenger da ikke benytte deg av noen av tilbudene. Anonymkode: 46416...f13 Dessverre vil legalisering av cannabis, som foresten er et rusmiddel, gå ut over oss som ikke vil ha noe med det å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. november 2020 #93 Del Skrevet 26. november 2020 Rynnsi skrev (1 time siden): Dessverre vil legalisering av cannabis, som foresten er et rusmiddel, gå ut over oss som ikke vil ha noe med det å gjøre. Ja og barn og unge som aldri har forsøkt narkotika vil prøve dette fordi det er spennende og da er det rake veien til tyngre stoff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 27. november 2020 #94 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 14.35): En stat som blandet seg mindre inn i folks private liv og økonomi. Anonymkode: 06db5...28b Så du vil heller ha folk som bor ute på gata slik som det er i USA og svært lite eller ingen hjelp dersom man er syk og har dårlig med råd evt. at man må gå med matkupong for å få bestemt mat? Skakkjørt økonomi både til landet og folk flest? I USA så må amerikanere ha 2-3 jobber kun for å overleve. Dem jobber seg ihjel! Lykke til! Kapitalisme funker ikke. Det ser vi gang på gang! Frykter at den blå-blå regjeringen vil få ytterligere fire år til. Lurer på hvilke drastiske tiltak dem skal ta for å fjerne tilbud hos NAV og gjøre sykehusene enda dyrere for folk flest samtidig som dem skal gjøre de rike enda rikere!! Endret 27. november 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #95 Del Skrevet 27. november 2020 Totalforbud for abort med mindre det er svært ekstreme omstendigheter som ligger til grunn, og da gjennom søknad hos nemd. Fri abort er en tragedie. Anonymkode: e9a96...490 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. november 2020 #96 Del Skrevet 27. november 2020 Høyere straff for seksuelle lovbrudd!! Flere psykologer, slik at alle som vil ha hjelp får hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. november 2020 #97 Del Skrevet 27. november 2020 Mezinchaleft skrev (På 25.11.2020 den 20.12): Gratis tannlege? Hva skal tannlegene leve av da tenker du? Statsstøtte? Slik som leger og psykologer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolsen Skrevet 28. november 2020 #98 Del Skrevet 28. november 2020 Lasox skrev (23 timer siden): Så du vil heller ha folk som bor ute på gata slik som det er i USA og svært lite eller ingen hjelp dersom man er syk og har dårlig med råd evt. at man må gå med matkupong for å få bestemt mat? Skakkjørt økonomi både til landet og folk flest? I USA så må amerikanere ha 2-3 jobber kun for å overleve. Dem jobber seg ihjel! Lykke til! Kapitalisme funker ikke. Det ser vi gang på gang! Frykter at den blå-blå regjeringen vil få ytterligere fire år til. Lurer på hvilke drastiske tiltak dem skal ta for å fjerne tilbud hos NAV og gjøre sykehusene enda dyrere for folk flest samtidig som dem skal gjøre de rike enda rikere!! Kapitalisme fungerer utmerket, hvor bra går det i Nord-Korea der de har ditt foretrukne system? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolsen Skrevet 28. november 2020 #99 Del Skrevet 28. november 2020 Uatskillelig skrev (17 timer siden): Statsstøtte? Slik som leger og psykologer? Noen må betale for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amélie La Croix Skrevet 28. november 2020 #100 Del Skrevet 28. november 2020 Livstid i fengsel uten mulighet for prøveløslatelse. F.eks. som i ABB sitt tilfelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå