AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #41 Del Skrevet 25. november 2020 Sol..... 😢 Og større utvalg av varer i butikk, ting som man ellers må kjøpe på nett fra utlandet. Et mer helhetlig helsevesen, klinikker med mye tilbud av forskjellig behandling ( feks reiser mange syke til utlandet for å få behandling, der henger vi veldig etter) Og offentlig tannlege til alle Anonymkode: 0145a...8bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #42 Del Skrevet 25. november 2020 Billig massasje. Anonymkode: 18118...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezinchaleft Skrevet 25. november 2020 #43 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av staten som alle andre. Anonymkode: 8d642...fd7 Av staten ja. Hva vil du ofre for at folk skal få "gratis" tannlege? Uføretrygd? Personlig stemmer jeg for å innføre karensdager ved sykdom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 25. november 2020 #44 Del Skrevet 25. november 2020 Kan ikke klage, men kunne hatt noen timer til med dagslys om vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #45 Del Skrevet 25. november 2020 Mindre sutring! Anonymkode: c260d...f0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 25. november 2020 #46 Del Skrevet 25. november 2020 Mer konkurranse på dagligvaremarkedet. Utvalg i både varer og ulike kjeder. Bedre vilkår for Bryggeri næringen og ølsalg. For eksempel at kjeder som Gulating kan overleve ved å kunne selge øl over 4,7%. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #47 Del Skrevet 25. november 2020 Karoline1907 skrev (1 time siden): WORD Ord har vi da massevis av i Norge også. Skriveprogrammet Word har vi og. Anonymkode: 5e43a...738 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #48 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Typisk norsk svar! Du trenger da ikke benytte deg av noen av tilbudene. Anonymkode: 46416...f13 Jeg har mine egne meninger, akkurat som du har dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #49 Del Skrevet 25. november 2020 Example skrev (50 minutter siden): Mer konkurranse på dagligvaremarkedet. Utvalg i både varer og ulike kjeder. Bedre vilkår for Bryggeri næringen og ølsalg. For eksempel at kjeder som Gulating kan overleve ved å kunne selge øl over 4,7%. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #50 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sommer året rundt. Anonymkode: 01e6b...287 Aldri. Det hadde vært grusomt. Høsten er best. Hverken for varmt eller for kaldt. I år var sommeren for lang, og veldig plagsom. Heller halve året med kald vår, og resten av året med høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 25. november 2020 #51 Del Skrevet 25. november 2020 Villfisker skrev (3 timer siden): Håper aldri noen av delene kommer. Skulle ønske vi hadde større frukt og grønt avdelinger, med mye større utvalg. Typisk nordmann som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner som tror alt kan helbredes og som skal leke Gud. Mange som har det ubeskrivelig vondt med blant annet smerter i kroppen der hvor ingen medisiner hjelper, ME (man kan selvfølgelig leve lykkelig her så tar ikke over alle kam, men for noen så kan man bli ordentlig deprimert av det), dødssyk, funksjonshemmet (man kan selvfølgelig leve lykkelig her så tar ikke over alle kam, men for noen så kan man bli ordentlig deprimert av det). Man burde ha fått unntak til aktiv dødshjelp. Hvorfor skal man bli tvunget til å leve livet om man ikke har noe godt av det? Vet også om noen slektninger som er gammel som hadde foretrukket om aktiv dødshjelp hadde eksistert fordi h*n føler seg en byrde for samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #52 Del Skrevet 25. november 2020 Lasox skrev (1 minutt siden): Typisk nordmann som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner som tror alt kan helbredes og som skal leke Gud. Mange som har det ubeskrivelig vondt med blant annet smerter i kroppen der hvor ingen medisiner hjelper, ME (man kan selvfølgelig leve lykkelig her så tar ikke over alle kam, men for noen så kan man bli ordentlig deprimert av det), dødssyk, funksjonshemmet (man kan selvfølgelig leve lykkelig her så tar ikke over alle kam, men for noen så kan man bli ordentlig deprimert av det). Man burde ha fått unntak til aktiv dødshjelp. Hvorfor skal man bli tvunget til å leve livet om man ikke har noe godt av det? Vet også om noen slektninger som er gammel som hadde foretrukket om aktiv dødshjelp hadde eksistert fordi h*n føler seg en byrde for samfunnet. Dette er nettopp en av grunnene til at jeg er imot det. Mange kan føle seg presset til det valget, nettopp på det grunnlaget. Vi kan også havne der at behandler overkjører pasient, og tar det valget for pasienten. Jeg ser heller ikke på det som en rett å velge på den måten. I mine øyne blir aktiv dødshjelp noe helt annet enn å f.eks avlive en katt. Ingenting du sier vil få meg til å endre syn i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 25. november 2020 #53 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Villfisker skrev (2 minutter siden): Dette er nettopp en av grunnene til at jeg er imot det. Mange kan føle seg presset til det valget, nettopp på det grunnlaget. Vi kan også havne der at behandler overkjører pasient, og tar det valget for pasienten. Jeg ser heller ikke på det som en rett å velge på den måten. I mine øyne blir aktiv dødshjelp noe helt annet enn å f.eks avlive en katt. Ingenting du sier vil få meg til å endre syn i denne saken. Så greit å avlive en katt som har vondt, men ikke greit å avlive et annet menneske som har vondt? Make sense! 🙄 Tydelig at enkelte mennesker har mere empati for dyr enn andre mennesker... just saying! Endret 25. november 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #54 Del Skrevet 25. november 2020 Lasox skrev (Akkurat nå): Så greit å avlive en katt som har vondt, men ikke greit å avlive et annet menneske som har vondt? Make sense! 🙄 Når det kommer til mennesker, kaller jeg det ikke lenger avliving. Da kaller jeg det mord. Ved å åpne den sperren, åpner vi samtidig opp mange andre, som vi kanskje ikke har tenkt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. november 2020 #55 Del Skrevet 25. november 2020 Krydder fra Mrs Dash! Spesielt southwest chipotle. Kjøpte fra Iherb for noen år siden, men det er jo ingen vits nå lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 25. november 2020 #56 Del Skrevet 25. november 2020 Villfisker skrev (Akkurat nå): Når det kommer til mennesker, kaller jeg det ikke lenger avliving. Da kaller jeg det mord. Ved å åpne den sperren, åpner vi samtidig opp mange andre, som vi kanskje ikke har tenkt over. Men, det jeg ikke skjønner er hvordan kan du kalle det for et mord? Det er jo frivillig av pasienten og dersom pasienten er form til det så tar pasienten å ordner det med "sprøyten" selv. Ihvertfall slik som det er i Sveits. Ingen andre. Når vi avliver dyr derimot så gjennomfører noen andre mennesker for katten det ufrivillig! It doesn't make any sense! Men, tydelig at du har mere empati for andre dyr enn mennesker. Helt greit det... det får være din egen sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #57 Del Skrevet 25. november 2020 Streng innvandringspolitikk. Ingen skulle få flytte inn uten jobb. Anonymkode: 70eab...7c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #58 Del Skrevet 25. november 2020 Lasox skrev (3 minutter siden): Men, det jeg ikke skjønner er hvordan kan du kalle det for et mord? Det er jo frivillig av pasienten og dersom pasienten er form til det så tar pasienten å ordner det med "sprøyten" selv. Ihvertfall slik som det er i Sveits. Ingen andre. Når vi avliver dyr derimot så gjennomfører noen andre mennesker for katten det ufrivillig! It doesn't make any sense! Men, tydelig at du har mere empati for andre dyr enn mennesker. Helt greit det... det får være din egen sak! Vil heller kalle det assistert selvmord. Setter menneskeliv over dyreliv, så skiller mellom mord og avliving. Men ønsker klart så lite smerte som mulig for begge parter. Å avslutte et menneskeliv, syns jeg likevel blir noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #59 Del Skrevet 25. november 2020 Mindre klaging. Anonymkode: 0d82f...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. november 2020 #60 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Streng innvandringspolitikk. Ingen skulle få flytte inn uten jobb. Anonymkode: 70eab...7c8 Tenker du bare arbeidsinnvandrere, flyktninger, eller begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå