AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1 Skrevet 24. november 2020 Ville dere datet en snill og bra mann, men som slet med dårlig selvbilde og ikke var så trygg i seg selv? Ellers er han ålreit og et godt menneske. Anonymkode: a1672...9c9
Hippogriff Skrevet 24. november 2020 #2 Skrevet 24. november 2020 Ja. Med mindre det ga seg utslag i uakseptable handlinger, så ja. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #3 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville dere datet en snill og bra mann, men som slet med dårlig selvbilde og ikke var så trygg i seg selv? Ellers er han ålreit og et godt menneske. Anonymkode: a1672...9c9 JA? Hvor gammel er han? Anonymkode: 4c026...7b0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Om jeg var singel så ja, men ikke om han var stakkarslig pga det bevisst på det hele tiden. Viktig at menn er snille og at de like å snakke. Anonymkode: 7ff03...34e 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Om jeg var singel så ja, men ikke om han var stakkarslig pga det bevisst på det hele tiden. Viktig at menn er snille og at de like å snakke. Anonymkode: 7ff03...34e Kan påpeke komplekser sine i tide og utide. Ikke glad i seg selv. Men ellers snill. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): JA? Hvor gammel er han? Anonymkode: 4c026...7b0 25 ish. Hippogriff skrev (15 minutter siden): Ja. Med mindre det ga seg utslag i uakseptable handlinger, så ja. Hvor stor er sannsynligheten for dette? TS Anonymkode: a1672...9c9
Hippogriff Skrevet 24. november 2020 #6 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor stor er sannsynligheten for dette? TS Anonymkode: a1672...9c9 Vanskelig for en utenforstående å si, men tenkte f eks på hvis man får en hang til å søke bekreftelse og det gir seg utslag i utroskap, for eksempel. 2
Katten.2.0 Skrevet 24. november 2020 #7 Skrevet 24. november 2020 Min erfaring tilsier at lav selvtillit resulterer i destruktiv atferd. 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 Hippogriff skrev (20 minutter siden): Vanskelig for en utenforstående å si, men tenkte f eks på hvis man får en hang til å søke bekreftelse og det gir seg utslag i utroskap, for eksempel. Bra eksempel. Katten.2.0 skrev (18 minutter siden): Min erfaring tilsier at lav selvtillit resulterer i destruktiv atferd. Det ligger kanskje noe i det. Anonymkode: a1672...9c9 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 Ja, om jeg var tiltrukket av ham. Selvtillit kommer med alderen også Anonymkode: 21800...24f 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #10 Skrevet 25. november 2020 Var sammen i mange år med en mann som hadde veldig dårlig selvtillit og det ble ofte ubehagelige situasjoner ut av det. Han hadde ingen grunn egentlig til å ha så dårlig selvtillit og slet veldig med dette selv. Han hadde ett enormt behov for bekreftelse fra andre, samtidig som han fikset det å få oppmerksomhet fra andre enn meg dårlig og det ble vanskelig for oss begge. Vi er ikke sammen lenger, og jeg har nettopp møtt en ny som viser mye av de samme sidene og har bestemt meg for å ikke fortsette å date han. Om han er ung er det jo håp om at selvtilliten vil bedre seg. Jeg var sammen med min eks i nesten 20 år uten endring på den fronten, men han er en flott fyr ellers. Anonymkode: cab5a...eb4 4
Trolltunge Skrevet 25. november 2020 #11 Skrevet 25. november 2020 Hippogriff skrev (1 time siden): Ja. Med mindre det ga seg utslag i uakseptable handlinger, så ja. Enig. Uakseptable handlinger omfatter imidlertid veldig sjalusi og derfor å begrense meg fra å ha et normalt liv for å føle seg tryggere. Samt uvillig til å ha tillit til meg generelt og seksuelt. Som i at vi for evig og alltid måtte ha et veldig begrenset og kjedelig sexliv fordi han ikke våget å prøve noe. Evnen til å bygge opp trygghet og tillit over tid hadde altså vært ganske avgjørende. Det er greit at slikt tar tid. Ikke greit om det aldri skjer, og er umulig. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #12 Skrevet 25. november 2020 Tror mange blomstrer og blir trygge på seg selv om de mestrer noe de sliter med. Da mange har dårlig selvtillit fordi de ikke får til noe de vil. det finnes ikke noe fasit. Alt kommer ned på om personen hadde fått selvtillit sammen eller ikke. Anonymkode: 7696a...95e 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #13 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ville dere datet en snill og bra mann, men som slet med dårlig selvbilde og ikke var så trygg i seg selv? Ellers er han ålreit og et godt menneske. Anonymkode: a1672...9c9 Ja. Kjæresten min er sånn. Jeg prøver å trygge ham det jeg kan. Det skal sies at han jobber med disse tingene selv også. Anonymkode: 00c74...5c2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Skrevet 25. november 2020 Trolltunge skrev (7 timer siden): Enig. Uakseptable handlinger omfatter imidlertid veldig sjalusi og derfor å begrense meg fra å ha et normalt liv for å føle seg tryggere. Samt uvillig til å ha tillit til meg generelt og seksuelt. Som i at vi for evig og alltid måtte ha et veldig begrenset og kjedelig sexliv fordi han ikke våget å prøve noe. Evnen til å bygge opp trygghet og tillit over tid hadde altså vært ganske avgjørende. Det er greit at slikt tar tid. Ikke greit om det aldri skjer, og er umulig. Min kjæreste var VELDIG sjalu og eiesyk i starten. Likte ikke at jeg gjorde ting uten ham, og møtte folk uten ham, samtidig som han jobba mye og dermed var med meg lite selv. Absurd situasjon. Men jeg hadde tro på ham. Tenkte på ham som mulig langvarig kjæreste ganske fort tross disse problemene. Han hadde mye selvinnsikt, i motsetning til mange som er sjalu. Etter 10 mnd var 95 % av sjalusien hans forsvunnet, og han hadde også mer tid til meg som jeg ba om. Seksuelt er han vågal og leken, så det lå aldri der. Anonymkode: 00c74...5c2 1
Trolltunge Skrevet 25. november 2020 #15 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min kjæreste var VELDIG sjalu og eiesyk i starten. Likte ikke at jeg gjorde ting uten ham, og møtte folk uten ham, samtidig som han jobba mye og dermed var med meg lite selv. Absurd situasjon. Men jeg hadde tro på ham. Tenkte på ham som mulig langvarig kjæreste ganske fort tross disse problemene. Han hadde mye selvinnsikt, i motsetning til mange som er sjalu. Etter 10 mnd var 95 % av sjalusien hans forsvunnet, og han hadde også mer tid til meg som jeg ba om. Seksuelt er han vågal og leken, så det lå aldri der. Anonymkode: 00c74...5c2 Jeg har motsatte erfaring, at det blir verre og verre, så veldig sjalu hadde fått meg til å løpe. Jeg hadde ikke våget å vente på potensial som trolig ikke kom. Jeg tror du har vært heldig.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #16 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min kjæreste var VELDIG sjalu og eiesyk i starten. Likte ikke at jeg gjorde ting uten ham, og møtte folk uten ham, samtidig som han jobba mye og dermed var med meg lite selv. Absurd situasjon. Men jeg hadde tro på ham. Tenkte på ham som mulig langvarig kjæreste ganske fort tross disse problemene. Han hadde mye selvinnsikt, i motsetning til mange som er sjalu. Etter 10 mnd var 95 % av sjalusien hans forsvunnet, og han hadde også mer tid til meg som jeg ba om. Seksuelt er han vågal og leken, så det lå aldri der. Anonymkode: 00c74...5c2 Nettopp. Han ble trygg på det utrygge. Trolltunge skrev (5 minutter siden): Jeg har motsatte erfaring, at det blir verre og verre, så veldig sjalu hadde fått meg til å løpe. Jeg hadde ikke våget å vente på potensial som trolig ikke kom. Jeg tror du har vært heldig. kan like godt være du som har hvert uheldig. Er endel tusen menn som ikke er så gode på relasjoner fordi de ikke har erfaring. Fordi de aldri kommer igjennom nåløyet så det blir som å sammenligne ballonger og vannmeloner. Folk er forskjellig og til syvende å sist går det ned til kjemi man har når man blir kjent. Anonymkode: 7696a...95e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #17 Skrevet 25. november 2020 Trolltunge skrev (9 minutter siden): Jeg har motsatte erfaring, at det blir verre og verre, så veldig sjalu hadde fått meg til å løpe. Jeg hadde ikke våget å vente på potensial som trolig ikke kom. Jeg tror du har vært heldig. Jeg hadde lagd meg ei grense som jeg var fast bestemt på å oveholde. Altså å gå hvis ting ikke ble betydelig bedre etter 12 mnd. Jeg sa det ikke sånn, men sa at vi som par måtte fikse dette. Jeg gjorde også et par endringer han ønska, men ikke flere enn i andre forhold. Jeg har tidligere opplevd at det blir mer og mer sjalusi. Men da var det en anna energi i forholdet. Anonymkode: 00c74...5c2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #18 Skrevet 25. november 2020 Det er flere sider ved dette. Jeg er mann, virker veldig trygg og sikker utad, men sliter med selvtillit og har behov for jevnlig påfyll av bekreftelser. Jeg var ikke slik opprinnelig. Men tidlig i forholdet - vi var fortsatt svært unge - var hun utro. I løpet av disse årene var hun utro fem ganger med fem forskjellige menn. Vi holdt sammen likevel. Vi var tross alt forelsket og hadde en følelse av at det skulle være oss. Mye tid har gått og vi er fortsatt sammen - og har hatt det bra. Men dette laget et sår i meg som aldri har grodd ordentlig, derfor dette med selvtillit og bekreftelsesbehov. Anonymkode: b4704...a2b
tomat123 Skrevet 25. november 2020 #19 Skrevet 25. november 2020 (endret) Alle menn kan blomstre med den rette dama. Endret 25. november 2020 av tomat123 2
Metalbitch Skrevet 25. november 2020 #20 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er flere sider ved dette. Jeg er mann, virker veldig trygg og sikker utad, men sliter med selvtillit og har behov for jevnlig påfyll av bekreftelser. Jeg var ikke slik opprinnelig. Men tidlig i forholdet - vi var fortsatt svært unge - var hun utro. I løpet av disse årene var hun utro fem ganger med fem forskjellige menn. Vi holdt sammen likevel. Vi var tross alt forelsket og hadde en følelse av at det skulle være oss. Mye tid har gått og vi er fortsatt sammen - og har hatt det bra. Men dette laget et sår i meg som aldri har grodd ordentlig, derfor dette med selvtillit og bekreftelsesbehov. Anonymkode: b4704...a2b Det er jo en god grunn til å være usikker synes jeg da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå