AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #21 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjerp deg TS! Hammer er en hedersmann! Anonymkode: 39b97...b89 Enig! Denne mobbingen må ta slutt! Hammer er et forbilde for andre som sliter med talefeil! Viser at man kan bli satt til timesvis med TV-kommentering til tross for et slikt tragisk medfødt handikapp! Anonymkode: 520ee...2c6 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #22 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig, det virker som Hammer og Lahlum ikke har noen god kjemi... men jeg foretrekker JLH av de to, Lahlum sier så mye dumt og prøver å virke ekstremt smart og god selv, når JLH har veldig mye mer peiling på sjakk enn Lahlum! Og han kommer gjerne med de samme historiene igjen og igjen... Jeg har ikke sett noen sjakksendinger i år, men husker fra tidligere sendinger fra andre turneringer at disse to går dårlig overens. Rart at ikke TV2 selv ser dette? Rart om de har plassert de to sammen igjen. Anonymkode: 9f08b...4bc Jeg kan være tildels enig i at han forteller mange av de samme historiene, men det er så mange gjentakelser i disse sjakksendingene fra før av (alle forklaringene de har for de nye seerne) at jeg omtrent ikke legger merke til Lahlums gjentakelser. Han er i det minste morsom å se på når han forteller en historie og prøver å være morsom. Hele hans eksistens synes jeg er artig på en måte, og måten han ler på er så... hjertelig og underlig. 🤣 Jeg kan forstå at Hammer tenker at Lahlum sier mye dumt om sjakk, gitt nivåforskjellene deres, men han trenger ikke være så ufyselig likevel. Og Hammer klarer bare ikke le av noen av historiene til Lahlum... -det virker nesten demonstrativt da Hammer ikke engang ser på Lahlum mens han forteller. Huff og huff! Disse to burde bare ikke jobbe sammen... Hammer er en bedreviter og skal alltid ha siste ordet. Han avbryter alle hele tiden og legger frem sine argumenter ved å trykke den andre ned. HOL: Skal Magnus sette kongen på a4 mon tro? Jeg tenker at de-.... JLH avbryter og sier: Nei selvfølgelig ikke!! Noe så dumt vil ikke verdensmesteren vurdere engang. Det er helt åpenbart at kongen ikke kan stå på a4. Så spør HOL hvorfor ikke, men Hammer svarer ikke.., han lar stillheten bli så trykkende at programlederen kremter og bryter inn og minner om dagens konkurranse hvor man kan vinne 3 måneders Tv2 Sumo-abbonement... Så ja, det er ganske pinlig å se på, og jeg mener at JLH oppfører seg skikkelig dritt. Anonymkode: 9befe...331
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #23 Skrevet 27. november 2020 På TV er det fullt opp av folk med talefeil, det er nok bare noe vi må akseptere. Selv irriterer jeg meg lite over folk som ikke har lært seg å uttale R, men irriterer meg desto mer over alle ungdommene som ikke gidder å uttale L korrekt. Anonymkode: 90365...3dd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #24 Skrevet 16. februar 2022 Imsdalen skrev (På 26.11.2020 den 18.01): Interessant nok så har ikke Hammer talefeil når han snakker engelsk. Bevis? Anonymkode: 1c958...805
Imsdalen Skrevet 17. februar 2022 #25 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bevis? Anonymkode: 1c958...805 Er bare å se livesendingene hans på Twitch f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå