Honey Dew Skrevet 24. november 2020 #1 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg lurte på om noen kan fortelle meg hvor mye vann og sukker jeg skal bruke til å få en god stivelse til snøkrystallene som skal henge på juletreet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #2 Del Skrevet 24. november 2020 2 deler sukker og 1 del vann bruker jeg Anonymkode: 90fea...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 2 deler sukker og 1 del vann bruker jeg Anonymkode: 90fea...86a Tusen takk. Da prøver jeg det. Varmer du opp sukkervannet først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Del Skrevet 25. november 2020 Honey Dew skrev (6 timer siden): Tusen takk. Da prøver jeg det. Varmer du opp sukkervannet først? Ja det er et must 😛 Anonymkode: 90fea...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Del Skrevet 25. november 2020 Sukkeret må løse seg helt opp, så du varmer det/koker det til alt er oppløst. Så legger jeg bare nedi det som skal stives slik at det blir gjennomvått, og så legger jeg det i form til tørk helt til det er fullstendig tørt Anonymkode: 90fea...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Del Skrevet 28. november 2020 Dette høres spennende ut. Hvordan hekler man snøkrystaller? Er det komplisert eller noe en nybegynner kan klare? Jeg har ikke heklet siden barneskolen, så har nok glemt det meste ... Anonymkode: f7f0f...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 30. november 2020 #7 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg bruker 50/50 vann og tapetlim Har du bilder av de du har heklet?😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 30. november 2020 Lerke987 skrev (29 minutter siden): Jeg bruker 50/50 vann og tapetlim Har du bilder av de du har heklet?😍 Har ikke heklet noe. Har bare kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå