Gå til innhold

Ambulanseyrket...Lyver han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En jeg ble i kontakt med via tinder, jobber i ambulansen. Han snappa somregel mye, selv på jobb, men tok og mye bilder av seg selv i uniform av og til. Aldri tenkt at det var noe rart i det hele. På natta fikk han somregel litt søvn, og kunne gjerne ta dobbelvakter også. 

Langt over halvparten av jobbvaktene hans hadde mye ledig tid, men innimellom ble det travelt og han svarte ikke på timesvis. Og noen ganger hadde de transport, og da sitter de jo bare timesvis i bil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en gammel kamerat av meg jobbet og i ambulanse. Vi hadde fast spillkveld en kveld i uka, av og til hadde han vakt og deltok likevel. 50/50 på hvorvidt spilling ble avbrutt av at han fløy ut døra.

Veldig besynderlig at du mistenker at han skulle lyve om noe slikt. Lover ikke bra. Tror du er i overkant mistenksom og burde kanskje jobbe med å ha tillitt til mennesker.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Baktusen said:

Og en gammel kamerat av meg jobbet og i ambulanse. Vi hadde fast spillkveld en kveld i uka, av og til hadde han vakt og deltok likevel. 50/50 på hvorvidt spilling ble avbrutt av at han fløy ut døra.

Veldig besynderlig at du mistenker at han skulle lyve om noe slikt. Lover ikke bra. Tror du er i overkant mistenksom og burde kanskje jobbe med å ha tillitt til mennesker.

Da kan jeg jo gi deg en liten oppdatering her og nå. Han løy. Han er heller ikke single.. 

Anonymkode: ae9e7...7fc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da kan jeg jo gi deg en liten oppdatering her og nå. Han løy. Han er heller ikke single.. 

:sjokkert:

Anonymkode: 0aaf9...23d

Skrevet

Hvordan fant du ut at han ikke er singel ? 😱

Anonymkode: 6afef...a67

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan fant du ut at han ikke er singel ? 😱

Anonymkode: 6afef...a67

Vil ikke skrive så mye rundt det, men jeg bor i en liten by og mistanken begynte vel med at noen jeg kjenner aldri hadde hørt om denne mannen og de jobber tett på ambulanse. Så fikk jeg se fb hans via noen andre. Så ja. Gla jeg aldri møtte han. 

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (På 24.11.2020 den 20.26):

Hva heter den serien? 

Hvis du fremdeles er interessert, så går "Ambulansen UK" også på kanalen som heter VOX (Get), kanalplass 25 på Get-boksen. Går en times episode akkurat nå, ferdig rundt 17:30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...