Snublefot62 Skrevet 15. mars #141 Del Skrevet 15. mars Korsihalsen skrev (5 minutter siden): Hva skjedde med han fra Tyrkia som hun giftet seg med? Fikk de ikke barn også? Mette Ask du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 15. mars Forfatter #142 Del Skrevet 15. mars Korsihalsen skrev (3 timer siden): Hva skjedde med han fra Tyrkia som hun giftet seg med? Fikk de ikke barn også? Hæ? Hun har da bare 1 barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 15. mars #143 Del Skrevet 15. mars Korsihalsen skrev (4 timer siden): Hva skjedde med han fra Tyrkia som hun giftet seg med? Fikk de ikke barn også? Ikke vært gift med noen fra Tyrkia hun, ikke vært gift i hele tatt, og hun har en sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. mars #144 Del Skrevet 15. mars (endret) Dere blander, det finnes to Ask..Cecilie og Mette. .Mette er hun som giftet seg med en tyrker, de fikk ei datter sammen... Endret 15. mars av Anneisabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 24. mars #145 Del Skrevet 24. mars Snublefot62 skrev (På 15.3.2024 den 13.55): Mette Ask du mener? Ja, det var det. Feil blogger 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 14. mai #146 Del Skrevet 14. mai sirenas skrev (På 15.12.2023 den 5.24): Ble funnet livløs ute i kulden, ble gjenopplivet og har det etter forholdene bra. Ref hennes egen snap Veit vi mer om dette nå? Akkurat dette har jeg Ikke fått med meg 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 15. mai #147 Del Skrevet 15. mai Det som er litt fjernt er at henne og flere andre influensere driver å lager spleis støtt og stadig . Men dyre vesker , klær , extenton, falske negler , vipper osv har dem råd til. Syden turer og det som er. Sikkert noe spons, men det betyr reklame de tjener penger på. Jeg har av og til nesten ikke råd til smør på brødskiva som alene mor til 2 små. Å har hendt jeg har måtte solgt unna ting. Men disse influenserene viser fram ting til dyre dommer. Men de har ikke råd til div anna. Selg nå for dvarte den ysl veska da eller de 15 dyre jakkene du har eller noen av de 900 kjolene du ikke bruker. Om det er sant dette hun sier så er jo det veldig trist. Men det er lett å være influenser og få følgere til p betale for ting 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. mai #148 Del Skrevet 15. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 17. mai #149 Del Skrevet 17. mai C er tydeligvis vernet om av adm her inne, så ikke lov å skrive hvis man ikke "kjøper" historiene hennes, mens andre tråder der er det fritt frem å skrive hva som helst. Merkelig greie. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 19. mai #150 Del Skrevet 19. mai Ungen hennes var vist nok dårlig form på 17 mai og heller ikke i form i går sa hun på snap på morgenen. Men de skulle ut å møte foreldre og venner av han . Og han har hatt overnattingsbesøk. Synes noen ganger at hun sier en ting men så henger det ikke sammen med hva hun sier senere på snap. Og den eksponering hennes av sønnen er jo ekstrem. Spess med tanke på hva hun har gått igjennom 🤔 Og for å spore litt av. Hu er ekstrem på å ta seg i ansiktet og pille seg i ansiktet så fort de neglene er på og når hu har satt i hår så skal det dras igjennom det håret ørten ganger. 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 19. mai #151 Del Skrevet 19. mai Nillani skrev (På 17.5.2024 den 7.37): C er tydeligvis vernet om av adm her inne, så ikke lov å skrive hvis man ikke "kjøper" historiene hennes, mens andre tråder der er det fritt frem å skrive hva som helst. Merkelig greie. Helt sykt hvor dobbel moralsk det er her inne vi får ikke skrive sannheten eller noe «dritt» om Cecilie d blir sletta så tydlig at ho kjenner admin her😅mens Isabel raad og andre bloggere sletter ikke admin da folk skriver dritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 19. mai #152 Del Skrevet 19. mai (endret) veslemy2006 skrev (11 timer siden): Ungen hennes var vist nok dårlig form på 17 mai og heller ikke i form i går sa hun på snap på morgenen. Men de skulle ut å møte foreldre og venner av han . Og han har hatt overnattingsbesøk. Synes noen ganger at hun sier en ting men så henger det ikke sammen med hva hun sier senere på snap. Og den eksponering hennes av sønnen er jo ekstrem. Spess med tanke på hva hun har gått igjennom 🤔 Og for å spore litt av. Hu er ekstrem på å ta seg i ansiktet og pille seg i ansiktet så fort de neglene er på og når hu har satt i hår så skal det dras igjennom det håret ørten ganger. 🤣 Endret 19. mai av Princess_81 Skrive feiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 19. mai #153 Del Skrevet 19. mai Princess_81 skrev (3 timer siden): Princess_81 skrev (3 timer siden): Jeg håper virkelig folk rapporterer den spleisen hennes for det er ren svindel. Spleis på spleis på spleis….. mentalt ustabil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 19. mai #154 Del Skrevet 19. mai Princess_81 skrev (5 minutter siden): Jeg håper virkelig folk rapporterer den spleisen hennes for det er ren svindel. Spleis på spleis på spleis….. mentalt ustabil Hun har opprettet spleis ja😱😱 Er det mulig. Tigging! Har du ikke råd til ADV utgifter så har du ikke. Tigge av ukjente folk? Ikke bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullogtøys Skrevet 19. mai #155 Del Skrevet 19. mai Ja fy søren altså @Princess_81 Hun har opprettet en spleis, som forøvrig er valgfri å støtte, for å få assistanse for å gå til sak mot de som påførte hun overgrepet og volden hun ble utsatt for. Journalen fra overgrepsmottaket delte vel CA selv også. Så høres fornuftig ut at det ikke stemmer……. Så jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du har så mye i mot CA. Med tanke på at du ukentlig forsøker å få fart på denne posten igjen. Og i følge @M.H85 er jo alle bidragsforespørsler på Spleis tigging. Rart det faktisk eksisterer er det ikke? Kos dere med noen dager fri nå. Og fokuser på egen helse. Virker som det er behov for det. God bedring! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 19. mai #156 Del Skrevet 19. mai (endret) Tullogtøys skrev (28 minutter siden): Ja fy søren altså @Princess_81 Hun har opprettet en spleis, som forøvrig er valgfri å støtte, for å få assistanse for å gå til sak mot de som påførte hun overgrepet og volden hun ble utsatt for. Journalen fra overgrepsmottaket delte vel CA selv også. Så høres fornuftig ut at det ikke stemmer……. Så jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du har så mye i mot CA. Med tanke på at du ukentlig forsøker å få fart på denne posten igjen. Og i følge @M.H85 er jo alle bidragsforespørsler på Spleis tigging. Rart det faktisk eksisterer er det ikke? Kos dere med noen dager fri nå. Og fokuser på egen helse. Virker som det er behov for det. God bedring! Jo takk "tull og tøys"🤔 ,mulig jeg har fått litt solstikk,MEN svar meg gjerne på dette: 1. Er du utsatt for overgrep så dekker staten advokat til deg om dette anmeldes og det er straffesak. Hvorfor gjør hun ikke dette? Det betyr at hun kjører sivilsak (!?), og joda hvem som helst kan opprette spleis,men hvis du kjører en sivil sak når du er utsatt for overgrep synes jeg det blir for dumt tigge etter penger. Noe helt annet om du får kreft/ditt barn får kreft og du trenger livs behandling. Hvis DU blir utsatt for overgrep og har tydelige bevis som du sier hun har fremlagt så dekker staten den straffesaken om den anmeldes/blir tatt videre. Før øvrig God bedring selv 😎 Endret 19. mai av M.H85 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 21. mai #157 Del Skrevet 21. mai M.H85 skrev (På 19.5.2024 den 21.19): Jo takk "tull og tøys"🤔 ,mulig jeg har fått litt solstikk,MEN svar meg gjerne på dette: 1. Er du utsatt for overgrep så dekker staten advokat til deg om dette anmeldes og det er straffesak. Hvorfor gjør hun ikke dette? Det betyr at hun kjører sivilsak (!?), og joda hvem som helst kan opprette spleis,men hvis du kjører en sivil sak når du er utsatt for overgrep synes jeg det blir for dumt tigge etter penger. Noe helt annet om du får kreft/ditt barn får kreft og du trenger livs behandling. Hvis DU blir utsatt for overgrep og har tydelige bevis som du sier hun har fremlagt så dekker staten den straffesaken om den anmeldes/blir tatt videre. Før øvrig God bedring selv 😎 Men hun har jo opprettet spleisen fordi fri rettshjelp ikke dekker det å innhente informasjon som trengs fra distanser som sykehus, dps etc. Det må man gjøre selv eller betale bistandsadvokaten. Jeg skjønner henne så uendelig godt. Det å skulle innhente slik info og igjen måtte lese og oppleve minner på nytt, er et rent helvete. Spleis er frivillig å bidra til og det spiller ingen rolle om du mener hennes grunnlag er for tynt eller ikke, det er det til syvende og sist ikke du som avgjør. jenta har det ikke noe bra. Du trenger ikke bidra til spleis og du trenger ikke oppføre deg som ei bitch mot noen som allerede ligger nede. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 22. mai #158 Del Skrevet 22. mai Nissemor2012 skrev (19 timer siden): Men hun har jo opprettet spleisen fordi fri rettshjelp ikke dekker det å innhente informasjon som trengs fra distanser som sykehus, dps etc. Det må man gjøre selv eller betale bistandsadvokaten. Jeg skjønner henne så uendelig godt. Det å skulle innhente slik info og igjen måtte lese og oppleve minner på nytt, er et rent helvete. Spleis er frivillig å bidra til og det spiller ingen rolle om du mener hennes grunnlag er for tynt eller ikke, det er det til syvende og sist ikke du som avgjør. jenta har det ikke noe bra. Du trenger ikke bidra til spleis og du trenger ikke oppføre deg som ei bitch mot noen som allerede ligger nede. Du må gjerne mene jeg er stor bitch,det går bra. Jeg sier ingenting personlig i mot henne,jeg reagerer på spleis. Og slik er det. Så rart hun får fri rettshjelp da med samboer, grensa er lav,men bra for henne. Er mange som ligger nede ,ikke alle bruker spleis på å få penger av ukjente folk vet du,så selvfølgelig er det meninger om det. Dette er vel et diskusjonsforum? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 22. mai Forfatter #159 Del Skrevet 22. mai M.H85 skrev (6 timer siden): Du må gjerne mene jeg er stor bitch,det går bra. Jeg sier ingenting personlig i mot henne,jeg reagerer på spleis. Og slik er det. Så rart hun får fri rettshjelp da med samboer, grensa er lav,men bra for henne. Er mange som ligger nede ,ikke alle bruker spleis på å få penger av ukjente folk vet du,så selvfølgelig er det meninger om det. Dette er vel et diskusjonsforum? Har hun (og samboer) en samla årsinntekt på under 540000,- , får hu fri rettshjelp. Men selv om det heter fri rettshjelp, er det begrenset hvor mange timer gratis hjelp en får. OG fri rettshjelp kommer også an på hvilken sak en har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. mai #160 Del Skrevet 23. mai Veldig mange som tror at man har fått solstikk,eller lider av noe bare pga at man er kritisk til denne OFFENTLIGE personen. Legg og merke til at vi har hundrevis av andre influencere i Norge Jeg har lite opplysninger om som tilsier at disse bedriver med historiefortelling og andre usannheter. Dere er bare ukritiske fans,eller mennesker som ikke tåler å se at andre kan være kritiske til noen. Når vi er flere som sier så og si det samme,så kan man jo lure litt på om det gjerne er noe sannhet her. Neida,vi er jo alle syke og behøver "god bedring" etc. Hersketeknikk ABC er det og. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg