Gå til innhold

Cecilie Ask


MzMe

Anbefalte innlegg

«Ingenting mellom meg og han jeg viste på snap, jeg har kjæreste». Eh, han lå i sengen hennes, gjorde han ikke? 
så hun er sammen med Kim (nevnt før her)men pga problemer så hadde hun han bergenseren på besøk i senga si? 

Skjønner ingenting 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajane skrev (9 minutter siden):

«Ingenting mellom meg og han jeg viste på snap, jeg har kjæreste». Eh, han lå i sengen hennes, gjorde han ikke? 
så hun er sammen med Kim (nevnt før her)men pga problemer så hadde hun han bergenseren på besøk i senga si? 

Skjønner ingenting 😂

Ho snakker så rundt seg selv. «Ror og ror»… Helt tydelig at det var en greie med bergenseren, men hun angrer vel på alt hun publiserte i fylla den dagen/natta. Var svært lite taktisk smart. Både med tanke på kombinasjonen barn og alkohol, men også med tanke på dette. Hun var tydelig beruset hele den kvelden… Hun forsøker å overtale oss seere om noe annet, men nei. Man kan se det tydelig på henne! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (4 timer siden):

Ho snakker så rundt seg selv. «Ror og ror»… Helt tydelig at det var en greie med bergenseren, men hun angrer vel på alt hun publiserte i fylla den dagen/natta. Var svært lite taktisk smart. Både med tanke på kombinasjonen barn og alkohol, men også med tanke på dette. Hun var tydelig beruset hele den kvelden… Hun forsøker å overtale oss seere om noe annet, men nei. Man kan se det tydelig på henne! 

Hva publiserte hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullogtøys skrev (På 31.1.2022 den 19.20):

Hva publiserte hun? 

Hun publiserte at hun var på fest med moren + noe familie. 
hadde med han ene fra festen hjem. De satt i sofaen og sa folk fikk stille spørsmål. Og snappet fra sengen med en topp (står på discord) og svarte på tull at hun pleide høre rolig musikk når hun la seg. Alt var meget tullete da CA var så full spør du meg. Så tydlig at det var fyllesnaps to venner kunne hatt egentlig. Barnslig hele greia. 
 

hun sa aldri bergenseren og hun var kjærester og svarte dagen derpå at de var venner. 
folk kritiserte at sønnen var til stede før han dro mens bestemoren drakk alkohol. Skrev ikke navnet på sønnen da moderator fjernet den over her .. håper sønn går bra. Det ble brått stille og hun så meget lei seg ut dagen derpå. 
 

 Hun skulle nok aldri snappet så full da hun vet kritikken siden hun har vært offentlig så lenge.

Endret av Lumene22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lumene22 skrev (52 minutter siden):

Hun publiserte at hun var på fest med moren + noe familie. 
hadde med han ene fra festen hjem. De satt i sofaen og sa folk fikk stille spørsmål. Og snappet fra sengen(enden) med en topp (står på discord) og svarte på tull at hun pleide høre rolig musikk når hun la seg. Alt var meget tullete da CA var så full spør du meg. Så tydlig at det var fyllesnaps to venner kunne hatt egentlig. Barnslig hele greia. 
 

hun sa aldri bergenseren og hun var kjærester og svarte dagen derpå at de var venner. 
folk kritiserte at sønnen var til stede før han dro mens bestemoren drakk alkohol. Skrev ikke navnet på sønnen da moderator fjernet den over her .. håper sønn går bra. Det ble brått stille og hun så meget lei seg ut dagen derpå. 
 

mer en det var det ikke. Hun skulle nok aldri snappet så full da hun vet kritikken siden hun har vært offentlig så lenge.

De satt ikke på enden av sengen, hvis det var det di mente. De lå under hver sin dyne uten klær på overkroppen iallefall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajane skrev (På 31.1.2022 den 21.57):

De satt ikke på enden av sengen, hvis det var det di mente. De lå under hver sin dyne uten klær på overkroppen iallefall. 


 

CA slang jo bemerkning om at en bergenser var tilbakestående helt seriøs i ansiktet hans også. Er fra Bergen selv, så unødvendig synes jeg. Mulig det var tull.. men ja.. 

Endret av Lumene22
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Leli7 skrev (På 23.2.2022 den 17.47):

Hvem er denne dama? Får henne stadig opp på utforsk på snap, masse synging og dans. Er hun kjent for noe?  

Ikke kjent for noe 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Shila90 skrev (På 25.2.2022 den 19.08):

Ikke kjent for noe 🤷‍♀️ 

Ok, takk😊 Tenkte hun var kjent for noe underholdningsgreier jeg ikke hadde fått med meg, siden det var show på snappen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

I dag er a i form igjen gitt! Forteller de samme gamle løgnerhistoriene sine 🤦🏼‍♀️ Og avslutter med en «booom»! Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som var med på spleisen hun hadde, for å få ny tann i overmunnen?? Er vel et par år siden!? Ingen tann det enda?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (2 timer siden):

Er det flere enn meg som var med på spleisen hun hadde, for å få ny tann i overmunnen?? Er vel et par år siden!? Ingen tann det enda?🤔

Fant den nå, hun fikk inn 7030,- av 7000,- Fikk hun inn alt, røyk snusen🤔 3år siden

Endret av Chrisy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (16 timer siden):

Er det flere enn meg som var med på spleisen hun hadde, for å få ny tann i overmunnen?? Er vel et par år siden!? Ingen tann det enda?🤔

Hun har mistet en ny tann etter det  pga spiseproblemene/masse oppkast. Har vært helt ærlig på at tennene hennes har tatt stor skade de siste 2 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (8 timer siden):

Hun har mistet en ny tann etter det  pga spiseproblemene/masse oppkast. Har vært helt ærlig på at tennene hennes har tatt stor skade de siste 2 årene.

Vet jo at hun har spiseproblemer/masse oppkast, å at det har gått utover tennene. Men hun sa også for litt siden, at hun ikke har fått fiksa den tanna i øvermunnen enda. Den som jeg snakker om. Så derfor jeg lurte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Uff! Fikk helt vondt av å se sønnen sitte i baksetet med setebelte OG sekk på ryggen😫 Håper ikke det skjer igjen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å klø bort flass med negla for så å klø seg i ansiktet og for så å putte neglen i munnen???🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser man resultatet av alt for dårlig hudpleie! Den huden er så dehydrert. Ser 40 år eldre ut med en gang. Ta vare på huden deres folkens 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...