Gå til innhold

Cecilie Ask


MzMe

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det har blitt av hennes blide åsyn på snap? Hun var et friskt pust på snappen, men nå har jeg ikke sett henne på evigheter 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MzMe skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvor det har blitt av hennes blide åsyn på snap? Hun var et friskt pust på snappen, men nå har jeg ikke sett henne på evigheter 🤔

Hun har tatt pause pga at hun har det ikke bra med seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du abonnerer på kanalen hennes, så kan du se at hun oppdaterer innimellom og forklarer situasjonen sin. Men hun er ikke på et godt sted akkurat nå ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (På 24.11.2020 den 11.01):

Hvis du abonnerer på kanalen hennes, så kan du se at hun oppdaterer innimellom og forklarer situasjonen sin. Men hun er ikke på et godt sted akkurat nå ❤

Ååh ❤️ Hun er virkelig ei tøff jente! ❤️ 
Håper det ordner seg for henne snart ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (2 timer siden):

Ååh ❤️ Hun er virkelig ei tøff jente! ❤️ 
Håper det ordner seg for henne snart ❤️

Enig. Jeg har ikke fulgt henne så lenge, men synes det er interessant, og trist å høre historien hennes. Hun er tøff som snakker om utfordringene sine ❤ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Relativt ny følger her. To ting som plager meg veldig med snappen er manglende teksting (hadde holdt med overskrift) da kan man se med lyd senere når det evt passer seg. Og det forferdelige filteret. Hun og Linn må elske midnight sun filteret.🙈 Synd at hun føler hun må bruke filter, hun som er en fin motvekt til mange andre offentlige kontoer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (1 time siden):

Relativt ny følger her. To ting som plager meg veldig med snappen er manglende teksting (hadde holdt med overskrift) da kan man se med lyd senere når det evt passer seg. Og det forferdelige filteret. Hun og Linn må elske midnight sun filteret.🙈 Synd at hun føler hun må bruke filter, hun som er en fin motvekt til mange andre offentlige kontoer.

Filteret irriterer meg også. Men hun har sagt før hun bruker det for fargene å filmer seg titt å ofte uten. 
teksting er ikke noe vi kan forlange, hun har også sagt at skal hun tekste gidder hun ikke snappe, så ønsker noen det er ikke det kanalen for folk. Men enig, skulle også ønsket litt overskrifter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alt på død og liv dokumenteres? Går det ikke an å ha det «gøy» uten å måtte legge ut alt på nettet? Tenker forøvrig det er litt fjortis stemning over hele venninne møte. Cecilie må da bruke maaaange timer foran skjermen med snapping.. har aldri greid å sett meg igjennom alle men det virker jo som det er uendelig mange snapper om dagen som jeg hadde brukt flere timer på å se. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (4 timer siden):

Hvorfor må alt på død og liv dokumenteres? Går det ikke an å ha det «gøy» uten å måtte legge ut alt på nettet? Tenker forøvrig det er litt fjortis stemning over hele venninne møte. Cecilie må da bruke maaaange timer foran skjermen med snapping.. har aldri greid å sett meg igjennom alle men det virker jo som det er uendelig mange snapper om dagen som jeg hadde brukt flere timer på å se. 

SÅ kleint med all den sexpratingen hele tiden🤯 Er liksom måte på hva som er kuuuult når du er 30-ish🤦🏼‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (7 timer siden):

Hvorfor må alt på død og liv dokumenteres? Går det ikke an å ha det «gøy» uten å måtte legge ut alt på nettet? Tenker forøvrig det er litt fjortis stemning over hele venninne møte. Cecilie må da bruke maaaange timer foran skjermen med snapping.. har aldri greid å sett meg igjennom alle men det virker jo som det er uendelig mange snapper om dagen som jeg hadde brukt flere timer på å se. 

Finnes en sånn avfølg knapp sånn at du slipper å følge de, som CA stadig sier så ønsker hun ikke at de som blir i dårlig humør følger henne, det er viktig å følge noen som løfter deg opp og ikke trekker deg ned 💯 

Jeg har ledd meg igjennom kvelden ved å følge disse turtlene på heisatur, de sprer litt frisk pust i en ellers grå verden, begge trenger å bare le og fjase, leve og sveve.. Nærmer meg selv 40 og ELSKER å drive meg ut, være "fjortis" og kjenne jeg lever, og så fort pandemien er rolig skal jeg ta en Ca&Btb.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (2 timer siden):

SÅ kleint med all den sexpratingen hele tiden🤯 Er liksom måte på hva som er kuuuult når du er 30-ish🤦🏼‍♀️

Så pga man nærmer seg/bikker 30 kan man ikke prate og fjase? Kun de under 30 som får lov? Hjelpes meg, da sliter jeg og min venninnegjeng, her går det i sex, promp, tiss og bæsj og vi ler så magen skriker av smerte, 30-45 and still going strong.. !! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (2 timer siden):

Så pga man nærmer seg/bikker 30 kan man ikke prate og fjase? Kun de under 30 som får lov? Hjelpes meg, da sliter jeg og min venninnegjeng, her går det i sex, promp, tiss og bæsj og vi ler så magen skriker av smerte, 30-45 and still going strong.. !! 

Absolutt ikke det jeg mener, men du og dine venner foretrekker å legge ut 10-talls snapper med slik prating på sosiale medier hvor barna deres sitter og ser på?🙈😂

Hver sin smak.

Endret av Gresshoppa
Skriveleif
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Ser ut som det hun har begynt å date Kim igjen ☺️ Jeg så de sist de var i Oslo , å nå så jeg det var noen som hadde kommentert siste posten hennes på insta ☺️Koselig at det ordna seg for de , de var jo så søte sammen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (13 timer siden):

Ser ut som det hun har begynt å date Kim igjen ☺️ Jeg så de sist de var i Oslo , å nå så jeg det var noen som hadde kommentert siste posten hennes på insta ☺️Koselig at det ordna seg for de , de var jo så søte sammen 

De matchet i alle fall hverandre bra. Lo masse av påfunnene dems. Krysser fingrene for dem ☺️ Er nok litt lettere for dem å fokusere på hverandre nå som CA har fått hjelp også. Vanskelig og leve/være med en som sliter psykisk. Han er i hvert fall heldig hvis han får kapret den jenten nå ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...