M.H85 Skrevet 22. februar #121 Del Skrevet 22. februar Upsidedownfrown skrev (På 4.2.2024 den 11.21): Jeg synes hun virker som en veldig krevende person å være både kjæreste, venn med eller bare generelt. På meg så virker det som om hun krever mye av andre og er veldig blind på hennes egen oppførsel og fremtoning. Igår sa hun at hun filmer ikke på samme måte mer og mer kun henne. Jeg tror hun vil tape på det - big time. Fordi mormoren hennes digget jeg å se, selv om hun tydelig melket henne for views fordi andre også digget mormoren. Og Kim virker som en seriøs og ålreit mann, men tror ikke de er riktige for hverandre, tror hun trenger noen som er der mye mer for og rundt henne. Men hun blir vel "hos" han pga pengene... Han tjener jo godt. Nokså uenig i den delen. Med hennes tidligere sårbare situasjon og psyke trenger hun nok muligens en litt mer tilstede mann🙈 Hun går og går...følger opp sønnen...spaserer hit og dit uten lappen. Kjæresten har ingen egne barn følge opp. Kun en kjæreste med en eneste unge,gutten. Jeg hadde forventet en kjæreste som var mye mer involvert og kunne kjøre oss til trening osv av og til. Det er meg da. Hun har jo ikke lappen heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. februar #122 Del Skrevet 27. februar Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 28. februar #123 Del Skrevet 28. februar Ho sier ingen vet hvor hun bor men hun har flere ganger sagt ho er naboen til søstera til Isabel raad og Gucci (hunden) 😅 og de bor pp Jessheim. Så ho har jo røpt seg selv flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. februar #124 Del Skrevet 28. februar Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 1. mars Forfatter #125 Del Skrevet 1. mars Første gang jeg har sett noen vasker bad med tannbørste sammen med kidden 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 1. mars #126 Del Skrevet 1. mars Aldri sett en tråd som dette bli såpass moderert og sensurert. Kan det hende moderator har bekjentskap med vedkommende? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 1. mars #127 Del Skrevet 1. mars Fant80 skrev (2 timer siden): Aldri sett en tråd som dette bli såpass moderert og sensurert. Kan det hende moderator har bekjentskap med vedkommende? Garantert at mod kjenner hun for alt blir fjerna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. mars #128 Del Skrevet 2. mars Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lmini89 Skrevet 4. mars #129 Del Skrevet 4. mars https://shared.jodel.com/zBOAPaXBGHb The show most go on. Herre gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. mars #130 Del Skrevet 9. mars Tråden er ryddet for ryktespredning, avsporing, brukerdebatt og svar til dette. Sitat Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Måne, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenny F Skrevet 9. mars #131 Del Skrevet 9. mars Og der ble 10-15 meldinger slettet av admin. Da får jeg heller stille et annet spørsmål til dere som er nære henne. Vet dere om hun fortsatt er sammen med Kim? Jeg kjenner henne ikke så kan ikke spørre henne direkte så derfor spør jeg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lmini89 Skrevet 9. mars #132 Del Skrevet 9. mars Jenny F skrev (6 minutter siden): Og der ble 10-15 meldinger slettet av admin. Da får jeg heller stille et annet spørsmål til dere som er nære henne. Vet dere om hun fortsatt er sammen med Kim? Jeg kjenner henne ikke så kan ikke spørre henne direkte så derfor spør jeg her Hvorfor kan du ikke spørre direkte? Du mener at hon doya skal utlevere C sitt privat liv, som en venn her på KG da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doya Skrevet 9. mars #133 Del Skrevet 9. mars Jenny F skrev (6 minutter siden): Og der ble 10-15 meldinger slettet av admin. Da får jeg heller stille et annet spørsmål til dere som er nære henne. Vet dere om hun fortsatt er sammen med Kim? Jeg kjenner henne ikke så kan ikke spørre henne direkte så derfor spør jeg her Hvis ikke du kjenner henne så er det vel ikke din business? Det folk trenger vite deles på snap. Ja ting slettes pga rykter ikke er lov å spre. Enkelte skjønner ikke hva regler betyr ser jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenny F Skrevet 9. mars #134 Del Skrevet 9. mars Doya skrev (16 minutter siden): Hvis ikke du kjenner henne så er det vel ikke din business? Det folk trenger vite deles på snap. Ja ting slettes pga rykter ikke er lov å spre. Enkelte skjønner ikke hva regler betyr ser jeg Wow. Du er veldig krass, men ok. Tydelig en veldig nær relasjon som støtter/forsvarer alt som du mener kan skape en uheldig situasjon og det er helt ok. Skal ikke spørre. Deler som sagt ingen rykter, bare observasjoner som jeg selv har sett og det virker som enkelte her synes er vanskelig å akseptere. God helg vi får bare følge med på ulike kanaler for å få svaret på et meget enkelt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doya Skrevet 9. mars #135 Del Skrevet 9. mars Jenny F skrev (10 minutter siden): Wow. Du er veldig krass, men ok. Tydelig en veldig nær relasjon som støtter/forsvarer alt som du mener kan skape en uheldig situasjon og det er helt ok. Skal ikke spørre. Deler som sagt ingen rykter, bare observasjoner som jeg selv har sett og det virker som enkelte her synes er vanskelig å akseptere. God helg vi får bare følge med på ulike kanaler for å få svaret på et meget enkelt spørsmål. Jeg er nok litt krass ja når folk hele tiden spør på anonyme forum om ting som er en privat sak. Og ser ofte ting ikke kommer frem som er sant. Ingenting å akseptere at en person sier jeg så noen et sted med noen. Det kan alle si. Men ja du fåt vente til ting deles eller være tøff nok å prate direkte med den du sitter og snakker om hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June89 Skrevet 14. mars #136 Del Skrevet 14. mars Hun er nok med en ny «høy og mørk» så hun for et par timer siden utenfor Kiwi med en høy og mørk som kjørte hun. Hun satt seg hvert fall i bilen han kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 14. mars Forfatter #137 Del Skrevet 14. mars June89 skrev (6 timer siden): Hun er nok med en ny «høy og mørk» så hun for et par timer siden utenfor Kiwi med en høy og mørk som kjørte hun. Hun satt seg hvert fall i bilen han kjørte. Har hun ikke lov å ha venner av det motsatte kjønn uten at det skal tolkes som at hu har en ny? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 15. mars #138 Del Skrevet 15. mars Hvem er hun? prøvde å google for å se om jeg fant på ig, men kom opp noen med 253 følgere. Hva heter hun på diverse medier og hva er hun kjent for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 15. mars Forfatter #139 Del Skrevet 15. mars (endret) Happylife82 skrev (3 timer siden): Hvem er hun? prøvde å google for å se om jeg fant på ig, men kom opp noen med 253 følgere. Hva heter hun på diverse medier og hva er hun kjent for? Hun heter Cecilieeask på insta og snap 🙂 Endret 15. mars av MzMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 15. mars #140 Del Skrevet 15. mars Hva skjedde med han fra Tyrkia som hun giftet seg med? Fikk de ikke barn også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg