Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun prater i ett om ingenting hele tiden. Aldri helt ærlig om sin egen helse!? Hvorfor snapper hun så mye uten å fortelle mer🤔 Det er mest sminke, noen voldsomme danse bevegelser og kollektiv transport .....

• Liker 3
Skrevet
Anneisabell skrev (1 time siden):

Virker som de er på og av hele tiden.  Var de ikke akkurat på ferie sammen? Og rett før det var det noen som trodde de ikke var sammen. Selv liker hun å snakke om alle som har en formening om forholdet deres. Synes egentlig ikke det er så rart at følgerene lurer, de vil gjerne dele hele litt sitt,men ender som regel med å si eller vise, A men ikke B

Ja, de var i Thailand rundt juletider.. Men hu la ut et par bilder på insta av seg og en brannmann noen dager før jul,  men de ble slettet noen dager etterpå. Så hvem vet 😅

Skrevet

Inatt sov hun jo med sønnen sin, hvor har liksom Kim da? Synes det ofte er sånn. Er det ikke bare å si til følgerene sine sannheten? De snakker så mye om at de vil være ekte og genuine og dele livet sitt. Men man merker fort når det blir falskt... 

Skrevet
Upsidedownfrown skrev (4 timer siden):

Inatt sov hun jo med sønnen sin, hvor har liksom Kim da? Synes det ofte er sånn. Er det ikke bare å si til følgerene sine sannheten? De snakker så mye om at de vil være ekte og genuine og dele livet sitt. Men man merker fort når det blir falskt... 

I morges snakka hu om å ringe svigers og at det var såå koselig å skravle med de.

Skrevet
M.H85 skrev (På 1.2.2024 den 9.08):

Hun prater i ett om ingenting hele tiden. Aldri helt ærlig om sin egen helse!? Hvorfor snapper hun så mye uten å fortelle mer🤔 Det er mest sminke, noen voldsomme danse bevegelser og kollektiv transport .....

Ja ho prøver å leke Isabel raad 😂jo er langt ifra Isabel 😂 men ser ho prøver veldig hardt å være morsom det er bare kleint 

Skrevet
Princess_81 skrev (7 timer siden):

Ja ho prøver å leke Isabel raad 😂jo er langt ifra Isabel 😂 men ser ho prøver veldig hardt å være morsom det er bare kleint 

Ja det kan virke litt tilgjort. Når det er sagt er Raad ikke noe bedre. Makan til 24/7 fra senga program.

• Liker 1
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Ja det kan virke litt tilgjort. Når det er sagt er Raad ikke noe bedre. Makan til 24/7 fra senga program.

True that 😣

Skrevet
Princess_81 skrev (2 timer siden):

True that 😣

Flink å danse da,men blir litt dramatisk. Passer seg bedre på diskotek enn fuktig natt😂 Tror jeg har stått slik selv en gang i ungdommen,men på dansegulv😅 Jaja godt man finner glede,alle med sitt😅

• Hjerte 1
Skrevet

Kan virke som om de har ordna opp og at Kim kanskje skulle komme "hjem" nå til helga. Får nå se da :) meeen ang synging og dansing så hopper jeg glatt over det, synes det er så jævlig dølt! Skjønner ikke at hun får sååå mye kommentarer og hyggelige meldinger på det? 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Upsidedownfrown skrev (På 2.2.2024 den 8.03):

Kjæreste/samboer?? Hvor e han da. Har selv kjæreste og da har jeg jammen ikke tid til å stå foran speilet på.do ha 3timers live show med sang&musikk😅 Med mindre kjæresten er offshore etc

Skrevet
Upsidedownfrown skrev (10 timer siden):

Kan virke som om de har ordna opp og at Kim kanskje skulle komme "hjem" nå til helga. Får nå se da :) meeen ang synging og dansing så hopper jeg glatt over det, synes det er så jævlig dølt! Skjønner ikke at hun får sååå mye kommentarer og hyggelige meldinger på det? 😅

I dag sa hu at hu fikk ha leiligheten for seg selv siden J sku med noen venner på fotballkamp. Har Kim dratt igjen da?

Skrevet
MzMe skrev (7 timer siden):

I dag sa hu at hu fikk ha leiligheten for seg selv siden J sku med noen venner på fotballkamp. Har Kim dratt igjen da?

Vet hvordan det er å slite med traumer og psykiske vansker, kjenner ikke til forholdet mer enn det hun deler,men det ser ikke ut som det sterkeste og mest glødende forholdet nei. Synes hun "hakker" litt på seg selv som om hun er vanskelig å leve med...kjenner meg igjen i det fra tiden jeg var i et usunt forhold. Tviler Kim er like ille som min psykopat eks,ikke det jeg mener,men etter det jeg har vært igjennom visste jeg hva slags mann jeg hadde behov for og det er mye emosjonell støtte og tilstedeværelse... Virker ikke som det er så altfor mye av dette i hennes forhold,tipper jeg da. 

Skrevet

«Første gangen det ble slutt, var jo etter jeg var ferdig når jeg var innlagt på dps» 
Det ble vel slutt ei gooood stund før? De flytta sammen og var ikke så lenge samboere før det ble slutt igjen? Husker hu dreiv og solgte ting/møbler fordi hu ville bytte ut litt.

Skrevet

Jeg synes hun virker som en veldig krevende person å være både kjæreste, venn med eller bare generelt. På meg så virker det som om hun krever mye av andre og er veldig blind på hennes egen oppførsel og fremtoning.

Igår sa hun at hun filmer ikke på samme måte mer og mer kun henne. Jeg tror hun vil tape på det - big time. Fordi mormoren hennes digget jeg å se, selv om hun tydelig melket henne for views fordi andre også digget mormoren. Og Kim virker som en seriøs og ålreit mann, men tror ikke de er riktige for hverandre, tror hun trenger noen som er der mye mer for og rundt henne. Men hun blir vel "hos" han pga pengene... Han tjener jo godt.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin. 

Annonse
Skrevet

Trener 2 ganger i dag, opptatt av å forbrenne kalorier, agressiv tone og mye gjentagende snakk. Dama er ikke bra i formen sin, overhodet. Vet ikke om Kim kommer da eller da. God kommunikasjon. Usunt forhold som tærer mer enn det gir.

Skrevet
Nillani skrev (1 time siden):

Trener 2 ganger i dag, opptatt av å forbrenne kalorier, agressiv tone og mye gjentagende snakk. Dama er ikke bra i formen sin, overhodet. Vet ikke om Kim kommer da eller da. God kommunikasjon. Usunt forhold som tærer mer enn det gir.

Så henne på snap i dag. Dårlig dritt lege og ja forstår man blir oppgitt..virker som hun er dårligere i psyken. Hvor er kjæresten å støtter?🙈 Tror hun trenger definitivt en som er mer hjemme. Bra hun har familie som kan avlaste med barnet da,vet hvordan det er å være 100% alene. 

• Liker 3
Skrevet

Den siste snappen burde hun ikke lagt ut...

Skrevet
Anneisabell skrev (5 timer siden):

Den siste snappen burde hun ikke lagt ut...

Hva posta hun? Rakk ikke se..

Skrevet
Nillani skrev (På 9.2.2024 den 17.51):

Fordi mat forblir i kroppen,og når man "trener det bort "føles det bedre. Hun må gjerne prate i timevis på snap der hun sier det ikke er tilfelle at hun MÅ trene fordi hun spiser,men det er jo ikke slik for henne som har hatt spiseforstyrrelser. Hun sier jo selv hun ikke hadde fått i seg 4 måltider pr dag om hun ikke trente,eller de dagene hun ikke trener så sliter hun med å få spist 4 måltider. Dette vet jeg alt om så trente 5 dager i uken på videregående for å bli tynn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...