Gå til innhold

Cecilie Ask

MzMe

Anbefalte innlegg

Brumundaline skrev (14 minutter siden):

Hva i all verden mener C med siste snap???

Hun vil ha svar på hva alle mener Linn sier om henne så hun får vite begge  sider og ikke bare Linn sinn. 

Jeg håper virkelig at di som har lydklippene sender henne di, selv om det er lite hyggelig for ca. Men hun fortjener å høre og se hvordan venninnen er  slik at hun kan ta vare på di som virkelig er der for hun og slipper å bruke tid på noen som kaster hun under bussen så fort sjansen byr seg❤ 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlandet skrev (17 minutter siden):

Hun vil ha svar på hva alle mener Linn sier om henne så hun får vite begge  sider og ikke bare Linn sinn. 

Jeg håper virkelig at di som har lydklippene sender henne di, selv om det er lite hyggelig for ca. Men hun fortjener å høre og se hvordan venninnen er  slik at hun kan ta vare på di som virkelig er der for hun og slipper å bruke tid på noen som kaster hun under bussen så fort sjansen byr seg❤ 

Håper de gjør det. 
CA svarte meg at hun ville ha det, for å eventuelt tilgi og kunne hjelpe hun om hun trengte det. Spurte hun også om hun kom til å dele brukere etc med noen, da sa hu nei at det kun var for å kunne tilgi og gå videre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet skrev (18 minutter siden):

Ok, skjønner. Bra man kan lagre lydklipp, da det brukes, og ikke tekst som kan screenes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Hyachint31 skrev (13 minutter siden):

Har hun fått seg kjæreste ? Ikke fulgt så mye med etter at hun gikk over til insta story. 

Leser du oppover her så hevder flere, noe er også tatt vekk av Admin da hun ikke har gått ut med det selv, at hun er tilbake hos eksen. 
om ikke kan du jo spørre hun selv, hun sier jo åpent at hun er opptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annelinb skrev (På 27.10.2021 den 11.19):

Leser du oppover her så hevder flere, noe er også tatt vekk av Admin da hun ikke har gått ut med det selv, at hun er tilbake hos eksen. 
om ikke kan du jo spørre hun selv, hun sier jo åpent at hun er opptatt. 

Kim du mener? Var ikke han utenlands da hun var på spa i Gjøvik? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (1 time siden):

Nei han reiste etter spaturen. Flere som har skrevet her at de har sett de sammen både på Kongsvinger og i Oslo . Mulig det har blitt moderert bort 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
MzMe skrev (På 29.10.2021 den 9.09):

Ja Cecilie er sammen med Kim har sett de flere ganger sammen jeg bor rett ved hun 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Huttetutta skrev (22 minutter siden):

Veldig rart at hun da har datet en annen i det siste

Mye kan ha skjedd siden 14.desember, da innlegget du siterte ble skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (På 14.12.2021 den 19.39):

Ja Cecilie er sammen med Kim har sett de flere ganger sammen jeg bor rett ved hun 

Det er hvertfall ikke han hun er med nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyachint31 skrev (17 timer siden):

Det er hvertfall ikke han hun er med nå. 

Jeg så Kim og hun og Kim sammen rett før jul, så Kim gikk tydligvis fort i glemmeboka 🙈 så jo hun var sammen med Kim helt til desember ihvertfall. Men hun sier jo selv på snap at han her Eirik møtte hun nå i januar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Kim og hun og Kim sammen rett før jul, så Kim gikk tydligvis fort i glemmeboka 🙈 så jo hun var sammen med Kim helt til desember ihvertfall. Men hun sier jo selv på snap at han her Eirik møtte hun nå i januar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (25 minutter siden):

Jeg så Kim og hun og Kim sammen rett før jul, så Kim gikk tydligvis fort i glemmeboka 🙈 så jo hun var sammen med Kim helt til desember ihvertfall. Men hun sier jo selv på snap at han her Eirik møtte hun nå i januar ☺️

Kanskje de prøvde igjen, men fant ut at det ikke fungerte 🤷

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Despicable Me skrev (45 minutter siden):

Kanskje de prøvde igjen, men fant ut at det ikke fungerte 🤷

Ja :)) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossipmor skrev (12 timer siden):

Hva har skjedd mellom Linn og Cecilie? Noen som vet?

Alt rundt Linn blir moderert bort (tydeligvis), så ingen vits at jeg skriver det 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (8 timer siden):

Alt rundt Linn blir moderert bort (tydeligvis), så ingen vits at jeg skriver det 🙄

🤯🤯🤯 jeg blir så nysgjerrig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...