Innlandet Skrevet 11. oktober 2021 #21 Del Skrevet 11. oktober 2021 Brumundaline skrev (14 minutter siden): Hva i all verden mener C med siste snap??? Hun vil ha svar på hva alle mener Linn sier om henne så hun får vite begge sider og ikke bare Linn sinn. Jeg håper virkelig at di som har lydklippene sender henne di, selv om det er lite hyggelig for ca. Men hun fortjener å høre og se hvordan venninnen er slik at hun kan ta vare på di som virkelig er der for hun og slipper å bruke tid på noen som kaster hun under bussen så fort sjansen byr seg❤ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 11. oktober 2021 #22 Del Skrevet 11. oktober 2021 Innlandet skrev (17 minutter siden): Hun vil ha svar på hva alle mener Linn sier om henne så hun får vite begge sider og ikke bare Linn sinn. Jeg håper virkelig at di som har lydklippene sender henne di, selv om det er lite hyggelig for ca. Men hun fortjener å høre og se hvordan venninnen er slik at hun kan ta vare på di som virkelig er der for hun og slipper å bruke tid på noen som kaster hun under bussen så fort sjansen byr seg❤ Håper de gjør det. CA svarte meg at hun ville ha det, for å eventuelt tilgi og kunne hjelpe hun om hun trengte det. Spurte hun også om hun kom til å dele brukere etc med noen, da sa hu nei at det kun var for å kunne tilgi og gå videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 11. oktober 2021 #23 Del Skrevet 11. oktober 2021 Innlandet skrev (18 minutter siden): Hun vil ha svar på hva alle mener Linn sier om henne så hun får vite begge sider og ikke bare Linn sinn. Jeg håper virkelig at di som har lydklippene sender henne di, selv om det er lite hyggelig for ca. Men hun fortjener å høre og se hvordan venninnen er slik at hun kan ta vare på di som virkelig er der for hun og slipper å bruke tid på noen som kaster hun under bussen så fort sjansen byr seg❤ Ok, skjønner. Bra man kan lagre lydklipp, da det brukes, og ikke tekst som kan screenes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. oktober 2021 #24 Del Skrevet 11. oktober 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 27. oktober 2021 #25 Del Skrevet 27. oktober 2021 Har hun fått seg kjæreste ? Ikke fulgt så mye med etter at hun gikk over til insta story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 27. oktober 2021 #26 Del Skrevet 27. oktober 2021 Hyachint31 skrev (13 minutter siden): Har hun fått seg kjæreste ? Ikke fulgt så mye med etter at hun gikk over til insta story. Leser du oppover her så hevder flere, noe er også tatt vekk av Admin da hun ikke har gått ut med det selv, at hun er tilbake hos eksen. om ikke kan du jo spørre hun selv, hun sier jo åpent at hun er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 28. oktober 2021 #27 Del Skrevet 28. oktober 2021 Lurer på hva naboene tenker om den høylytte synginga i leiligheten 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 29. oktober 2021 Annelinb skrev (På 27.10.2021 den 11.19): Leser du oppover her så hevder flere, noe er også tatt vekk av Admin da hun ikke har gått ut med det selv, at hun er tilbake hos eksen. om ikke kan du jo spørre hun selv, hun sier jo åpent at hun er opptatt. Kim du mener? Var ikke han utenlands da hun var på spa i Gjøvik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 29. oktober 2021 #29 Del Skrevet 29. oktober 2021 MzMe skrev (1 time siden): Kim du mener? Var ikke han utenlands da hun var på spa i Gjøvik? Nei han reiste etter spaturen. Flere som har skrevet her at de har sett de sammen både på Kongsvinger og i Oslo . Mulig det har blitt moderert bort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 14. desember 2021 #30 Del Skrevet 14. desember 2021 MzMe skrev (På 29.10.2021 den 9.09): Kim du mener? Var ikke han utenlands da hun var på spa i Gjøvik? Ja Cecilie er sammen med Kim har sett de flere ganger sammen jeg bor rett ved hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 23. januar 2022 #31 Del Skrevet 23. januar 2022 Veldig rart at hun da har datet en annen i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 23. januar 2022 #32 Del Skrevet 23. januar 2022 Huttetutta skrev (22 minutter siden): Veldig rart at hun da har datet en annen i det siste Mye kan ha skjedd siden 14.desember, da innlegget du siterte ble skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 23. januar 2022 #33 Del Skrevet 23. januar 2022 Princess_81 skrev (På 14.12.2021 den 19.39): Ja Cecilie er sammen med Kim har sett de flere ganger sammen jeg bor rett ved hun Det er hvertfall ikke han hun er med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 24. januar 2022 #34 Del Skrevet 24. januar 2022 Hyachint31 skrev (17 timer siden): Det er hvertfall ikke han hun er med nå. Jeg så Kim og hun og Kim sammen rett før jul, så Kim gikk tydligvis fort i glemmeboka 🙈 så jo hun var sammen med Kim helt til desember ihvertfall. Men hun sier jo selv på snap at han her Eirik møtte hun nå i januar ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 24. januar 2022 #35 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg så Kim og hun og Kim sammen rett før jul, så Kim gikk tydligvis fort i glemmeboka 🙈 så jo hun var sammen med Kim helt til desember ihvertfall. Men hun sier jo selv på snap at han her Eirik møtte hun nå i januar ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 24. januar 2022 #36 Del Skrevet 24. januar 2022 Princess_81 skrev (25 minutter siden): Jeg så Kim og hun og Kim sammen rett før jul, så Kim gikk tydligvis fort i glemmeboka 🙈 så jo hun var sammen med Kim helt til desember ihvertfall. Men hun sier jo selv på snap at han her Eirik møtte hun nå i januar ☺️ Kanskje de prøvde igjen, men fant ut at det ikke fungerte 🤷 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 24. januar 2022 #37 Del Skrevet 24. januar 2022 Despicable Me skrev (45 minutter siden): Kanskje de prøvde igjen, men fant ut at det ikke fungerte 🤷 Ja :)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossipmor Skrevet 24. januar 2022 #38 Del Skrevet 24. januar 2022 Hva har skjedd mellom Linn og Cecilie? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. januar 2022 #39 Del Skrevet 25. januar 2022 Gossipmor skrev (12 timer siden): Hva har skjedd mellom Linn og Cecilie? Noen som vet? Alt rundt Linn blir moderert bort (tydeligvis), så ingen vits at jeg skriver det 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 25. januar 2022 #40 Del Skrevet 25. januar 2022 Despicable Me skrev (8 timer siden): Alt rundt Linn blir moderert bort (tydeligvis), så ingen vits at jeg skriver det 🙄 🤯🤯🤯 jeg blir så nysgjerrig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg