Gå til innhold

Cecilie Ask

MzMe

Anbefalte innlegg

followURdreams skrev (På 17.2.2023 den 6.29):

Er Cecilie og Kim sammen? Ser han aldri på snappen hennes lengre, men så at mora til Kim la ut for noen dager siden at hun hadde fått blomst av sønner, svigerdatter og barnebarn julian... så de er vel kanskje det? Håper han behandler henne bra. Hun fortjener det beste slik som hun står på ❤️

Virker som hun prøver å få folk til å tro det er slutt ved å ikke vise han og nevne hva hun skal og ikke.. men hun glipper innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Kosetosta skrev (På 20.2.2023 den 12.38):

Virker som hun prøver å få folk til å tro det er slutt ved å ikke vise han og nevne hva hun skal og ikke.. men hun glipper innimellom. 

Tror det er over. Så at hun la ut noe på sin snapp nylig om dette. Hva som ligger bak bruddet sier hun ikke noe særlig om. 

og nå er hun vel på reise - alene. 

Endret av AnneBe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAMLMI skrev (7 timer siden):

Hun har jo bekreftet at det er slutt. 

Sant. Blir spennende å se hva som skjer fremover. Virket ikke som det forholdet var så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg fulgte henne før,og fant henne tilfeldig igjen i går på snap.Hun virker som en flott jente som gjør alt for sønnen sin❤❤❤🙏🙏

Når jeg fulgte henne var hun venninne med ei som det var litt snakk om, noen som husker navnet hennes? Drev de noe sammen de 2 eller var de bare venninner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 8.7.2023 den 18.10):

Jeg fulgte henne før,og fant henne tilfeldig igjen i går på snap.Hun virker som en flott jente som gjør alt for sønnen sin❤❤❤🙏🙏

Når jeg fulgte henne var hun venninne med ei som det var litt snakk om, noen som husker navnet hennes? Drev de noe sammen de 2 eller var de bare venninner?

Var vell hu fra by til bygd eller noe det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (4 timer siden):

Var vell hu fra by til bygd eller noe det?

OK. Husker ikke,bare husker hvordan hun så ut og de var på spa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bytilbygd (Linn). Men det endte i ett skikkelig kaos. Tør ikke skrive om det her, for da blir jeg nok hengt ut av Linn. Men kan sende link til discord 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneBe skrev (På 27.3.2023 den 4.54):

Sant. Blir spennende å se hva som skjer fremover. Virket ikke som det forholdet var så bra. 

Nå er de sammen på ferie i Tyrkia 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen igjen nå er da i syden sammen 😂

MzMe skrev (23 timer siden):

Nå er de sammen på ferie i Tyrkia 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
sirenas skrev (20 timer siden):

Ble funnet livløs ute i kulden, ble gjenopplivet  og har det etter forholdene bra. Ref hennes egen snap 

Oh shit! Derfor jeg ikke har sett henne snappe på ei stund.. Den siste snappen jeg så, var der hu lå i ei sykehusseng og tok bilde imot fotenden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • 1 måned senere...

Virker som det går veldig dårlig med Cecilie nå. Og virker som om hun prøver å få oss til å tro at Kim bor der og at de er sammen... Må jo være flaut å se sine egne snaps om at du later som om du venter på frieri fra "den du har vært sammen med i over 5år".. Jeg synes hele greia er veldig fake og flaut laget. Lett å se gjennom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt merkelig at hun er så mye alene, ja.. Men om de ikke er sammen lengre, så forklarer det jo saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (8 timer siden):

Syns det er litt merkelig at hun er så mye alene, ja.. Men om de ikke er sammen lengre, så forklarer det jo saken.

Virker som de er på og av hele tiden.  Var de ikke akkurat på ferie sammen? Og rett før det var det noen som trodde de ikke var sammen. Selv liker hun å snakke om alle som har en formening om forholdet deres. Synes egentlig ikke det er så rart at følgerene lurer, de vil gjerne dele hele litt sitt,men ender som regel med å si eller vise, A men ikke B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...