thinkywinky Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg vurderer å gå til innkjøp av tredemølle, men er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere den. Det ideelle hadde vært i kjelleren, men der er det lavt under taket. Høyden fra gulv til løpebånd er 16cm på den jeg ser på. Jeg er 165cm. Takhøyden er 2m. Vil det funke eller blir det for lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Ja mer enn nok, du skal ikke hoppe på den Anonymkode: a7279...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Om du googler anbefalt takhøyde tredemølle, kommer det opp litt tips og veiledning 😊 Jeg får opp alt fra +26 cm og + 50 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 23. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg har googlet, men ikke funnet noen gode svar. Derfor håpet jeg noen kunne ha litt førstehåndserfaring Det er jo et lite hopp fra 26cm til 50.. Jeg får prøve litt forsiktig før jeg hopper og spretter vilt rundt etterhvert da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Del Skrevet 24. november 2020 Løpe første turen med hjelm på 😛 Jeg ville trodd 16 cm klaring til taket var godt nok. Har du ok løpeteknikk, skal du ikke sprette så mye opp og ned. Anonymkode: d557e...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #6 Del Skrevet 24. november 2020 Min tredemølle står under et skråtak med langt lavere høyde enn 2 m, og jeg klarer fint å både gå og jogge. (Der jeg står er det ca 180 cm takhøyde. Jeg må bare passe på at jeg ikke kommer for langt bak, for da stanger jeg hodet i taket ) Anonymkode: aa43e...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #7 Del Skrevet 24. november 2020 Det er i 17-19 cm mellom deg og taket. Det er ikke mye klarning. Anonymkode: 3c7c1...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #8 Del Skrevet 25. november 2020 Husk også at du kommer høyere opp om du løper/går med stigning på mølla... Anonymkode: 372ad...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 25. november 2020 #9 Del Skrevet 25. november 2020 19cm er ikke all verden. Ville ikke ha plassert den der. For du skal jo tross alt jogge/løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå