Gå til innhold

Faen, han kommer ikke inn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hmmmm, så på den nå. Forstår ikke hvorfor det skulle bli bedre. Må jo inn noe uansett. 
 

Får prøve med kondom og mere glid, og andre stillinger. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Hvilken stilling har dere prøvd hittil ?

Anonymkode: a2e0a...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvilken stilling har dere prøvd hittil ?

Anonymkode: a2e0a...4d2

Side, bakra med jeg på magen og rumpa i været og jeg på rygg med beina opp. Hva anbefaler du da? Hvilken stilling åpner rumpa mest, hvis det har noe å si? 
Skal jeg trykke i mot eller bare slappe av i rumpa? 
Kanskje prøve å drikke litt vin, så jeg klarer å slappe mer av? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 22.01):

Gir snart opp. Har prøvd å ha analsex flere ganger uten nytte. Kanskje han er litt større enn normalt. Men jeg liker når han fingrer meg i rumpa. Er det virkelig så stor forskjell på godt og vondt med en finger og penis? 
Vi bruker olje. Klarer fint å fingre meg uten olje. Når han prøver å trykke inn penisen er det bare motstand. Stikker litt på en måte. Er det bare å kjøre på? Bare å komme innenfor som er problemet? 
Har så lyst å få det til! 
Noen tips? Trykke i mot eller ikke? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Du får gi typen din en analfres til jul så skal du se han får den inn 😉 

Anonymkode: 6821e...e31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du får gi typen din en analfres til jul så skal du se han får den inn 😉 

Anonymkode: 6821e...e31

Analfres? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du får gi typen din en analfres til jul så skal du se han får den inn 😉 

Anonymkode: 6821e...e31

🤣🤣🤣🤣👍 

TS, slike svar får man når folk blir lei. Les for eksempel din respons på folk sine forslag på løsninger. Hvorfor gidder vi?

Anonymkode: 0aad5...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣👍 

TS, slike svar får man når folk blir lei. Les for eksempel din respons på folk sine forslag på løsninger. Hvorfor gidder vi?

Anonymkode: 0aad5...7a6

Jeg er da takknemlig for alle tips. Mener dette oppriktig. Sliter veldig med at jeg ikke får dette til. Vil på en måte bare få det overstått. Med minst mulig smerter. Kanskje bare si at han kan kjøre på, forsiktig, selv om det butter i mot? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Analfres? 

Anonymkode: f10e9...4a7

JA, selges på Biltema for under 100 lappen. Legg en under juletreet i år så skal du se at julenatta blir uforglemmelig 😉 

Anonymkode: 6821e...e31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk for tips 👍🏻 Kanskje bare bite tennene sammen og tåle litt smerte første gang. Har så lyst å få det tim. Føler meg mislykket som ikke klarer det. PS, han tvinger meg ikke. 
 

Noen som vet om det glir lettere med kondom på? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Er i alle fall mer sikret mot å få bakterier inn i musa etterpå, men kondom med glidemiddel gjør det litt enklere. Det er vanskelig å få den inn pga musklene som strammer anus, men som de fleste her sier, bruk mye glidemiddel og lek med dildo. Har han forhuden inntakt så kan han la tuppen av penis være i åpningen og så presse sakte innover til anus åpner nok til at han kan penitrere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du prøver deg litt frem selv, for å bli kjent med musklene dine. Lukkemuskelen er veldig vanskelig å slappe av i når man ikke er vant til det, i starten føles det umulig. Dersom du har en finger selv på/i åpningen, kjenner du når det strammer. Han kan ikke komme inn når det strammer. Når du har lært hvordan du skal slappe av, prøv med en liten dildo. Når du klarer det, kan dere prøve at han styrer dildoen. Så kan dere prøve med penis igjen. 

Anonymkode: 357ea...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Anbefaler at du prøver deg litt frem selv, for å bli kjent med musklene dine. Lukkemuskelen er veldig vanskelig å slappe av i når man ikke er vant til det, i starten føles det umulig. Dersom du har en finger selv på/i åpningen, kjenner du når det strammer. Han kan ikke komme inn når det strammer. Når du har lært hvordan du skal slappe av, prøv med en liten dildo. Når du klarer det, kan dere prøve at han styrer dildoen. Så kan dere prøve med penis igjen. 

Anonymkode: 357ea...df7

Jeg vil/klarer ikke utforske der selv. 
Men hvorfor klarer han da å fingre meg der uten problem og uten glid? Og jeg synes det er godt. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 21.32):

Bra han er forsiktig, det er nok lurt. Hvor mange ganger har dere forsøkt uten å få det til? 

Hvilken olje da? Finnes det noe glidemiddel som er beregnet til det ? 🤔

Men, er du ikke redd det skal skje uhell eller slikt? Tror jeg hadde hatt problemer med å slappe av hvis jeg skulle fått en hel penis inn der. 

Anonymkode: a2e0a...4d2

Ja, det finnes glidemiddel som er spesielt egnet til analsex, f.eks. https://www.kondomeriet.no/tilbehor/glidemiddel/anal-glidemiddel-easyglide/. De fleste erotiske butikkene har det, men "vanlig" glidemiddel bør også gå bra.

Anonymkode: ad60c...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor stresse sånn med det? For det er det det virker som du gjør nå.
Nei, ikke press inn om det gjør vondt, vent og bruk mer tid på oppvarming. 

Gå opp i størrelse litt og litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 11.42):

Jeg vil/klarer ikke utforske der selv. 
Men hvorfor klarer han da å fingre meg der uten problem og uten glid? Og jeg synes det er godt. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Jeg håper da han har tynnere fingre enn penis? (Du skjønner det hvis du prøver å klemme ei diger gulerot inn der det er plass til en kulepenn)

Det som stikker er nerver som sier ifra at dette ikke er greit.

Håper du ikke skader lukkemuskelen i dine forsøk på å få det til. 

Anonymkode: 88385...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg håper da han har tynnere fingre enn penis? (Du skjønner det hvis du prøver å klemme ei diger gulerot inn der det er plass til en kulepenn)

Det som stikker er nerver som sier ifra at dette ikke er greit.

Håper du ikke skader lukkemuskelen i dine forsøk på å få det til. 

Anonymkode: 88385...ecb

Så hvis det stikker, så er det umulig å få det til? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please bruk kondom

Avføringsbakterier i urinrøret er ikke delikat

Anonymkode: 5557b...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 22.01):

Gir snart opp. Har prøvd å ha analsex flere ganger uten nytte. Kanskje han er litt større enn normalt. Men jeg liker når han fingrer meg i rumpa. Er det virkelig så stor forskjell på godt og vondt med en finger og penis? 
Vi bruker olje. Klarer fint å fingre meg uten olje. Når han prøver å trykke inn penisen er det bare motstand. Stikker litt på en måte. Er det bare å kjøre på? Bare å komme innenfor som er problemet? 
Har så lyst å få det til! 
Noen tips? Trykke i mot eller ikke? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Kjøp en analplugg med pumpe. Den kan være med å utvide rompehullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 16.53):

Lær deg å si nei til analsex. Har ingenting bak der å gjøre. Problem løst.

Anonymkode: 0f115...f08

Lær deg at det ikke er opp til deg å fortelle andre hva de skal og ikke skal gjøre. TS ber om hjelp, ikke belæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...