Gå til innhold

Faen, han kommer ikke inn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gir snart opp. Har prøvd å ha analsex flere ganger uten nytte. Kanskje han er litt større enn normalt. Men jeg liker når han fingrer meg i rumpa. Er det virkelig så stor forskjell på godt og vondt med en finger og penis? 
Vi bruker olje. Klarer fint å fingre meg uten olje. Når han prøver å trykke inn penisen er det bare motstand. Stikker litt på en måte. Er det bare å kjøre på? Bare å komme innenfor som er problemet? 
Har så lyst å få det til! 
Noen tips? Trykke i mot eller ikke? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være greit å prøve å varme opp med en liten dildo i tillegg først. Enkelte stillinger er enklere å prøve. F.eks at du rir han, da har du kontroll på innføringen, og det er lettere å styre. Eller at han ligger bak deg og du på siden. 

Doggystyle føler jeg litt for viderekommende. 

Kan også prøve å ligge på rygg med bena opp, halveis utfor senga. 

Anonymkode: d9fcf...b03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke bare kjøre på!!! Du kan få dritvondt og bli skada. 

Må du på død og liv ha en oversized kuk inn der? Hullet ditt er tydeligvis for trangt ift. størrelsen på pikken hans.

Du vet at bæsj- hullet ikke er skapt for en penis, sånn fra naturens side? 

Anonymkode: a6fd5...702

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slappe av. Ikke anstreng deg, bare løs opp. Det er vanskelig å komme inn de første gangene, og mest sannsynelig vil det være litt vondt. Du trenger ikke å få inn hele penisen første gang dere prøver. Jeg brukte litt tid på det, de første gangene tok kan bare tuppen inn, også dypere for hver gang vi prøvde. Den gangen han tok hele inn gjorde det vondt de første «trekkene», også ble det deilig. Nå kan han kjøre hardt på uten problem. Tror man bare må øve, vende seg til det og ikke stresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Kjenner meg igjen det du skriver ts.Den stikkingen er så vondt,men kommer han forbi den så blir det godt likevel.Vi bruker vel 2-3 min hvor jeg syntes det er ubehagelig/vondt før jeg vet det blir godt og jeg liker det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er denne stikkinga da? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Kan det sprekke? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Diamant skrev (12 timer siden):

Kjenner meg igjen det du skriver ts.Den stikkingen er så vondt,men kommer han forbi den så blir det godt likevel.Vi bruker vel 2-3 min hvor jeg syntes det er ubehagelig/vondt før jeg vet det blir godt og jeg liker det😊

Er det bare i det penishodet skal inn det er vondt? Stikking? 
Er det samme gode følelse som ved fingring når han endelig er inne? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke dildo å prøve deg frem...en som er like tykk som penis ca. Bruk glid, penetrer deg selv med denne. Hold den inne når du har fått den inn :) Pust rolig og slapp av...,

Som oppvarming spyler du anus 2-3 ganger med vann som du "driter" ut igjen. Så kan du massere anus med glidekrem mens du slapper av...så dildoen....trening.

Når du skal prøve med en mann, ligg på rygg med pute under rumpa. La han presse seg sakt inn. Selv om det kan føles litt ubehagelig går det over som regel :) La han presse rolig og bestemt....men alltid fingre med glidekrem først.

Anonymkode: fa9b1...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å si nei til analsex. Har ingenting bak der å gjøre. Problem løst.

Anonymkode: 0f115...f08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lær deg å si nei til analsex. Har ingenting bak der å gjøre. Problem løst.

Anonymkode: 0f115...f08

Kunne ikke vært mer enig, ikke i samsvar med kroppens naturlige funksjoner!!!!

Anonymkode: feefd...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må bruke dildo å prøve deg frem...en som er like tykk som penis ca. Bruk glid, penetrer deg selv med denne. Hold den inne når du har fått den inn :) Pust rolig og slapp av...,

Som oppvarming spyler du anus 2-3 ganger med vann som du "driter" ut igjen. Så kan du massere anus med glidekrem mens du slapper av...så dildoen....trening.

Når du skal prøve med en mann, ligg på rygg med pute under rumpa. La han presse seg sakt inn. Selv om det kan føles litt ubehagelig går det over som regel :) La han presse rolig og bestemt....men alltid fingre med glidekrem først.

Anonymkode: fa9b1...dd6

Takk for tips 👍🏻 Kanskje bare bite tennene sammen og tåle litt smerte første gang. Har så lyst å få det tim. Føler meg mislykket som ikke klarer det. PS, han tvinger meg ikke. 
 

Noen som vet om det glir lettere med kondom på? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Takk for tips 👍🏻 Kanskje bare bite tennene sammen og tåle litt smerte første gang. Har så lyst å få det tim. Føler meg mislykket som ikke klarer det. PS, han tvinger meg ikke. 
 

Noen som vet om det glir lettere med kondom på? 

Anonymkode: f10e9...4a7

Jeg har ingen erfaring med dette og kan derfor ikke gi deg noen råd, men jeg hadde sex med en som fingret meg litt der bak og det var overraskende deilig. 

Er det ikke sjans å få den inn? Hvor stor er han ca? 

Anonymkode: a2e0a...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ingen erfaring med dette og kan derfor ikke gi deg noen råd, men jeg hadde sex med en som fingret meg litt der bak og det var overraskende deilig. 

Er det ikke sjans å få den inn? Hvor stor er han ca? 

Anonymkode: a2e0a...4d2

Ja, synes også det har vært overraskende deilig å bli fingret i rumpa. Tenker det kan bli mike godt med penis der. Men ser rart ut. 
 

Vi/han har prøvd flere ganger å komme inn. Men han gir seg etter litt. Vil nok ikke presse på for mye. Tror ikke han er tykkere enn gjennomsnittet. Men han sa selv det kunne være størrelsen. Kanskje han har hatt problemer med det før. Han vet at jeg ikke har hatt analsex, og han virker veldig forsiktig. 
 

Tror vi får prøve med kondom neste gang, og mer glid. Har brukt olje. Kanskje ikke tykt nok? Kanskje prøve å trenge inn rett etter han har fingret meg. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, synes også det har vært overraskende deilig å bli fingret i rumpa. Tenker det kan bli mike godt med penis der. Men ser rart ut. 
 

Vi/han har prøvd flere ganger å komme inn. Men han gir seg etter litt. Vil nok ikke presse på for mye. Tror ikke han er tykkere enn gjennomsnittet. Men han sa selv det kunne være størrelsen. Kanskje han har hatt problemer med det før. Han vet at jeg ikke har hatt analsex, og han virker veldig forsiktig. 
 

Tror vi får prøve med kondom neste gang, og mer glid. Har brukt olje. Kanskje ikke tykt nok? Kanskje prøve å trenge inn rett etter han har fingret meg. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Bra han er forsiktig, det er nok lurt. Hvor mange ganger har dere forsøkt uten å få det til? 

Hvilken olje da? Finnes det noe glidemiddel som er beregnet til det ? 🤔

Men, er du ikke redd det skal skje uhell eller slikt? Tror jeg hadde hatt problemer med å slappe av hvis jeg skulle fått en hel penis inn der. 

Anonymkode: a2e0a...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bra han er forsiktig, det er nok lurt. Hvor mange ganger har dere forsøkt uten å få det til? 

Hvilken olje da? Finnes det noe glidemiddel som er beregnet til det ? 🤔

Men, er du ikke redd det skal skje uhell eller slikt? Tror jeg hadde hatt problemer med å slappe av hvis jeg skulle fått en hel penis inn der. 

Anonymkode: a2e0a...4d2

Har prøvd minst 5 ganger. Har brukt vanlig tynn kroppsolje. Han sa sa det var best. Trisde tykkere glidemiddel var bedre? Men har har tydeligvis mer erfaring enn meg. 
 

Jeg er egentlig ikke redd for lekkasje. Har alltid vært skikkelig på do først. Tenker så lenge han har brukt fingeren mye der, er han nok ikke redd for å bli skitten. 
 

Jeg er nok mer redd det skal gjøre veldig vondt. Og har hatt så lyst å prøve analsex lenge, og å få det til. Så dette plager meg skikkelig. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har prøvd minst 5 ganger. Har brukt vanlig tynn kroppsolje. Han sa sa det var best. Trisde tykkere glidemiddel var bedre? Men har har tydeligvis mer erfaring enn meg. 
 

Jeg er egentlig ikke redd for lekkasje. Har alltid vært skikkelig på do først. Tenker så lenge han har brukt fingeren mye der, er han nok ikke redd for å bli skitten. 
 

Jeg er nok mer redd det skal gjøre veldig vondt. Og har hatt så lyst å prøve analsex lenge, og å få det til. Så dette plager meg skikkelig. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Det går sikkert til slutt 🤔 Kanskje det er det at du ikke slapper av ordentlig. 

Anonymkode: a2e0a...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp en Humpgear fra sinful.no.

Putt den inn først, så kan han gli inn i den uten at du får vondt og rifter. Finnes i ulike størrelser. 

Anonymkode: 0aad5...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Søk opp en Humpgear fra sinful.no.

Putt den inn først, så kan han gli inn i den uten at du får vondt og rifter. Finnes i ulike størrelser. 

Anonymkode: 0aad5...7a6

Hmmmm, så på den nå. Forstår ikke hvorfor det skulle bli bedre. Må jo inn noe uansett. 
 

Får prøve med kondom og mere glid, og andre stillinger. 

Anonymkode: f10e9...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...