AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1 Del Skrevet 23. november 2020 Min far ligger for døden og er nå noen dager fra å få slippe. Dessverre lite nettverk å støtte meg på, derfor spør jeg her. Familie er informert. Er det vanlig å gi et lite varsel til naboer eller andre bekjente? Nære venner har allerede gått bort, så der er ingen å informere. Vil uansett tro besøk er lite aktuelt, med det smittetrykket som er nå... Anonymkode: 321f8...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undulat2018 Skrevet 23. november 2020 #2 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg ville bare sagt fra til de jeg prater med jevnlig kanskje☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 23. november 2020 #3 Del Skrevet 23. november 2020 Trenger ikke si det til noen flere enn de dere har jevn kontakt med ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #4 Del Skrevet 23. november 2020 Vi? Jeg har ikke samme omgangskrets som min far... Det er av hans bekjente jeg er usikker hvem jeg skal/bør informere. TS Anonymkode: 321f8...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #5 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg forteller til nærmeste familie og sier at det ikke er en hemmelighet. Så sprer deg seg på bygda av seg selv. etter noen dager legger vi ut dødsannonse i lokalavisa. Mange av de eldre på 50+ Leser papiravisa. Å drive å poste på fb og sånn dropper vi Anonymkode: c9d36...cbb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Del Skrevet 23. november 2020 Dette sprer seg nok ikke i byen, da alle i slekta bor andre steder i landet. Han har bodd på sykehjem i flere år, så det er ingen naboer som får med seg noe heller. TS Anonymkode: 321f8...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Del Skrevet 23. november 2020 jeg får beskjed om dødsfall via jungeltelegrafen eller dødsannonsene i avisen. Du trenger ikke informere noen som helst om dødsfall. Anonymkode: 9bd94...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå