Gjest Xavia Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Enkelt og greit; Hvor mange liter vann drikker du (ca) i løpet av en hel dag? Selv tror jeg at jeg drikker i overkant av 2 liter, muligens opp mot 3.
Gjest Daniella_ Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Samme som deg. To til tre liter. Vann er godt.
Arkana Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 2-3 liter her også, på de varmeste dagene gjerne enda mer.
Gjest Melk Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Alt for lite. Vannet på jobben smaker pyton. Noen dager kan ejg drikke kun noen desiliter. Hittill i dag har jeg drukket 0,5 liter totalt. Burde så absolutt bli flinkere.
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Alt for lite. Vannet på jobben smaker pyton. Noen dager kan ejg drikke kun noen desiliter. Hittill i dag har jeg drukket 0,5 liter totalt. Burde så absolutt bli flinkere. ← Sånn er det hos meg også. Før hadde vi vannkjøler, men så byttet jeg kontor, og nå blir ikke vannet kaldt uansett. Jeg setter flasker i kjøleskapet, og drikker masse vann med kullsyre, så alt i alt ender jeg nok opp på mellom 2 og 3 liter.
inar Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 kommer litt an på, trener jeg, drikker jeg jo mer. Men drikker masse vann ja, 2 l kanskje.
-Fisken- Skrevet 5. august 2005 #7 Skrevet 5. august 2005 Rundt 2l vann. Drikker en del fun light saft og pepsi max også, så får i meg mer enn nok væske. Hadde jeg bare klart å bytte ut alt til vann..
Gjest SumoBryter Skrevet 5. august 2005 #8 Skrevet 5. august 2005 Jeg burde drikke mer, men drikker bare en liter... blir kvalm av mye vann....
Tusseline Skrevet 5. august 2005 #9 Skrevet 5. august 2005 Drikker egentlig litt for lite rent vann, kanskje 1 1/2 L? (utenom trening).
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #11 Skrevet 5. august 2005 Jeg drikker desverre altfor lite, for mye vann er skummelt, jeg fikk varige men etter å ha vært i london dungeon hvor en voksdukke ble drept av for mye vann og hadde ølvom større enn hue mitt kanskje en liter!
Snuppelure Skrevet 7. august 2005 #12 Skrevet 7. august 2005 Leste ett sted at man skal drikke 0.3 dl vann pr.kilo kroppsvekt. Og det er vel omtrent der jeg ligger. Og så er det viktig at hverken saft eller brus erstatter vann....
hecuba Skrevet 7. august 2005 #13 Skrevet 7. august 2005 Drikker ca 2-3 liter rent vann i tillegg til annen drikke..
Gjest *Kasandra* Skrevet 7. august 2005 #14 Skrevet 7. august 2005 Føler at jeg er flink til å få i meg vann! Jeg drikker som oftest juice eller Biola til frokost. Og vin,brus eller juice til middag,resten drikks det kun vann. Jeg har alltid en stor flaske med vann i kjøleskaper og på jobb har vi vann og isbit- "automat" utenfor kontoret mitt. I tillegg drikker jeg masse vann under trening. Drikker også te isetdet for kaffe.... Så til samme troe jeg nok jeg får i meg nok vann!
Gjest Darcy Skrevet 7. august 2005 #15 Skrevet 7. august 2005 Jeg drikker veldig sjelden rent vann, jeg drikker sukkerfri saft isteden, og hvor mye varierer veldig. Jeg burde helt klart drukket mer og helst rent vann, men sukkerfri saft er bedre enn ingenting.
Brunhilde Skrevet 7. august 2005 #17 Skrevet 7. august 2005 Jeg leste nettopp en artikkel der Åsmund Reikvam, spesialist i indremedisin mm, sier at kroppen, under normale forhold, har behov for ca 2 liter væske om dagen. Denne får vi for en stor del gjennom maten vi spiser og fra kaffe/te. Det er derfor ikke nødvendig å innta mer enn 2-3 glass vann pr dag for å dekke behovet. Jeg drikker nok litt mer enn det, ligger stort sett på mellom 1,5 og 2 liter - drikker både fordi jeg er tørst og for å dempe søtsug. Tror det er med vann som det meste annet, alt med måte...
reddelinnea Skrevet 8. august 2005 #19 Skrevet 8. august 2005 Enkelt og greit; Hvor mange liter vann drikker du (ca) i løpet av en hel dag? Selv tror jeg at jeg drikker i overkant av 2 liter, muligens opp mot 3. ← Jeg drikker kanskje en liter vann hver dag.
Nala Skrevet 8. august 2005 #20 Skrevet 8. august 2005 Drikker +/- to liter vann per dag. Noen ganger er jeg veldig flink. Fyller vann på en flaske og setter i kjøleskapet. Fyller på når den er tom. Andre ganger igjen er jeg ikke så flink.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå