Gå til innhold

Falsk eller svak positiv? Noen forslag til en annen graviditetstest?

+|+

Anbefalte innlegg

Er denne testen positiv? Og hva betyr det at det er en svak og en sterk strek på C (kontrollstreken)? Krysser fingrene for at jeg IKKE er gravid..

C19C7605-ED60-42CF-B780-DC2EF687C488.jpeg

Anonymkode: d2cd2...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er denne testen positiv? Og hva betyr det at det er en svak og en sterk strek på C (kontrollstreken)? Krysser fingrene for at jeg IKKE er gravid..

Beklager (?) men jeg tror du ER gravid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (14 minutter siden):

Beklager (?) men jeg tror du ER gravid... 

Tusen takk for svar!! Tenker likevel å ta en ny test for å være sikker. Denne ble tatt på kvelden... men har ømme bryster og vond korsrygg og skulle hatt mensen for 6 dager siden. Tenker at jeg ikke er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (3 minutter siden):

Den der er helt klart positiv.  Beklager, men du er gravid. 

Tusen takk for svar! Vært så utrolig stresset siden jeg tok den, klarer ikke tro på at den er positiv.. hvis den er det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ser veldig positiv ut! :)

Anonymkode: 93dfa...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for svar! Vært så utrolig stresset siden jeg tok den, klarer ikke tro på at den er positiv.. hvis den er det... 

Den er jo helt tydelig positiv. Du kan jo kjøpe en digital hvor det står gravid/ikke gravid. Da slipper du å tolke streker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 minutt siden):

Den er jo helt tydelig positiv. Du kan jo kjøpe en digital hvor det står gravid/ikke gravid. Da slipper du å tolke streker. 

Godt forslag, tusen takk. Da kan jeg også måle med morgenurinet, så det blir mer sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Godt forslag, tusen takk. Da kan jeg også måle med morgenurinet, så det blir mer sikkert. 

Lykke til! Håper du får det svaret du ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser, desverre, veldig positiv ut.. 

Håper du finner ut av det. Skulle gjerne vært meg som fikk sånn test istedet.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tusen takk for svar!! Tenker likevel å ta en ny test for å være sikker. Denne ble tatt på kvelden... men har ømme bryster og vond korsrygg og skulle hatt mensen for 6 dager siden. Tenker at jeg ikke er gravid..

Ta en digital ja. Lykke til ♥️ uansett hvordan livet ditt er nå og hva resultatet blir, så løser det seg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Jeg har 11 dager forsinket mensen. etter 5(?) dager tok jeg en graviditetstest som ble positiv. så hadde jeg symptomer som ømme bryster, vond korsrygg og annet variant av utflod enn vanlig. så ville jeg være helt sikker på at den første graviditetstesten faktisk var positiv, og at det ikke bare var at jeg ventet for lenge med å se på den osv. Så etter 7 og 8 dager tok jeg to nye tester der begge ble klart negative.

Merker ikke noe særlig symptomer nå, men er fortsatt 11 dager for sen. Hva bør jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. 

Jeg har 11 dager forsinket mensen. etter 5(?) dager tok jeg en graviditetstest som ble positiv. så hadde jeg symptomer som ømme bryster, vond korsrygg og annet variant av utflod enn vanlig. så ville jeg være helt sikker på at den første graviditetstesten faktisk var positiv, og at det ikke bare var at jeg ventet for lenge med å se på den osv. Så etter 7 og 8 dager tok jeg to nye tester der begge ble klart negative.

Merker ikke noe særlig symptomer nå, men er fortsatt 11 dager for sen. Hva bør jeg gjøre??

Dra til legen!

Anonymkode: d9196...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...