Gå til innhold

Falsk eller svak positiv? Noen forslag til en annen graviditetstest?

+|+

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor mange dpo? 

Muulig jeg skimter strek 🤔 men så svake tar jeg som et nei 😅 kan være skygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det er en samletråd, for du har brukt den. Så hborf

hvorfor i alle dager oppretter du tråd etter tråd om disse testene dine? Forstår du ikke hvor irriterende det er? 

Anonymkode: dc8be...d3a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet det er en samletråd, for du har brukt den. Så hborf

hvorfor i alle dager oppretter du tråd etter tråd om disse testene dine? Forstår du ikke hvor irriterende det er? 

Anonymkode: dc8be...d3a

Gidd å være frekk. forstår du hvor dum du fremstår?  - er bare å ikke klikke seg inn vettu.

Anonymkode: 40961...b88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Gidd å være frekk. forstår du hvor dum du fremstår?  - er bare å ikke klikke seg inn vettu.

Anonymkode: 40961...b88

Vedkommende har ett poeng. Ble litt mange nye tråder og meldinger. Har forståelse for at man er spent og ønsker svar, men det er ikke alltid det går raskere. lykke til TS, håper det er en strek der. 

Anonymkode: d9196...913

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+|+ skrev (39 minutter siden):

F1200400-007A-49E8-B42C-C278F3FB8315.thumb.jpeg.fed48f29eb01950d9b010c520c7d67e2.jpeg

Den nederste ser positiv ut. Hvor mange dpo?? (Dager siden eggløsningen) evt når venter du mensen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en ny test med en clear blue 🙂 da for du sikkert svar, kjøp en digital, gjerne med ukesindikator som supernaturalfan (Elsker nicket forresten) foreslår. Syntes siste testen så positiv ut! 

Anonymkode: 776a2...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

776a2...b7e

Tusen takk :) kan dra og kjøpe en imorgen så venter jeg noen dager til jeg tar den :). Har tidligere tatt rfsu (tidlig) tester men de er negative. Tok en for ca 1 time siden og den var å negativ så vet ikke om jeg skal stole på rfsu eller den (positive) fra apoteket. Men prøver clearblue om noen dager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33e15...95e

tok en clearblue test den 24 nov. Den var negativ. Har enda ikke fått mensen, ca 8 dager forsinket. Ømme bryster, har merket noe rart nedre del av magen (som regel på Venstre siden) litt småkvalm her og der. Vurderer og ta en test til imorgen ellernoe eller ta en tur til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+|+ skrev (1 minutt siden):

33e15...95e

tok en clearblue test den 24 nov. Den var negativ. Har enda ikke fått mensen, ca 8 dager forsinket. Ømme bryster, har merket noe rart nedre del av magen (som regel på Venstre siden) litt småkvalm her og der. Vurderer og ta en test til imorgen ellernoe eller ta en tur til legen. 

Hvis du er gravid nå skal du få en veldig tydelig strek, så er bare å teste igjen :) du har nerver av stål som har klart å ikke teste på så lenge! Vet du at du har hatt EL? Hvis ikke, er det jo veldig vanlig med uregelmessig mensen. 

Anonymkode: 33e15...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...