Baktusen Skrevet 22. november 2020 #1 Del Skrevet 22. november 2020 For å slippe å vaske treningsklærne hele tiden. Hvor mye treningsklær har du, som du bruker ? Tights? Topper? Sports bh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #2 Del Skrevet 22. november 2020 Tights: 10 stk(6 favoritter, 2 løpetights som kun brukes til uteløping, og 2 jeg ikke liker så godt men bruker likevel innimellom bare fordi jeg «må»). Sports-bh: 7 stk Topper: 4 singleter, 4 t-skjorter, 7 langermede overdeler. Trener hver dag og vasker minst to maskiner i uka med treningsklær. Bruker aldri treningstøyet mer enn en gang før det vaskes. Anonymkode: 7065e...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Del Skrevet 22. november 2020 Har 10 av hver av tights, topp/t-skjorte skjorte, sports-BH og sokker. Hehe. Elsker å trene og elsker treningstøy. Anonymkode: 9151d...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 22. november 2020 #4 Del Skrevet 22. november 2020 Har altfor mye treningstøy.. minst 15 av hver (tights/sportsbh/kortermet/langermet) vasker minst 2 runder i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 22. november 2020 #5 Del Skrevet 22. november 2020 Alt for mye - har mistet tellingen. Men sikkert 15 tights, 20 + topper, 10 - 15 sportsBHer. Ellers kanskje enda mer 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Del Skrevet 22. november 2020 Veldig mye. 20 tights, 10 t-skjorter, 4-5 langermede gensere, noen tykkere gensere, 15 singleter kanskje.. Litt usikker på mengden, men ganske mye.. Trener rundt 2 ganger om dagen, og har litt ulike favoritter avhengig av treningsform, og temperatur, inne/ute osv.. men har nok mer enn jeg hadde trengt hvis jeg virkelig måtte skjære ned.. Anonymkode: bea9a...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg har for mye. Jeg trente 4-7 ganger i uka før, men har blitt kronisk syk nå. Har vel 7-8 treningstights, kanskje 10 t-skjorter, og 12-15 bher. Før var det en mengde som jeg brukte i løpet av 1-2 uker. Skal få gitt vekk en del av det, så jeg kanskje har 3 sett igjen til jeg kanskje kan starte å trene igjen på sikt Ingen poeng at det ligger i skapet mitt når noen andre kunne ha brukt det. Anonymkode: e8746...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Del Skrevet 22. november 2020 2 knelange tights 3 lange tights 4 t-skjorter 1 langermet 1 treningsjakke Trener 5-6 ganger i uka. Anonymkode: c7b0e...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 22. november 2020 #9 Del Skrevet 22. november 2020 5 tights. 3 treningsbukser. 4 sports bher. 5 lange singlets. 10 kortermede t-skjorter (flere jeg ikke bruker. Må ha en opprydning snart). 4 langermede topper. Trener 3-5 ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Del Skrevet 22. november 2020 Altfor lite. Driver og bygger meg opp større treningsgarderobe nå. Anonymkode: f3586...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #11 Del Skrevet 23. november 2020 4 tights 2 løpebukser til kaldere vær 5 sports-BH 3 shorts 6 t-skjorter 4 langermet 3 ulltrøyer 1 tynn løpejakke 1 tykk løpejakke + hansker, lue, pannebånd, diverse sokker (både ull og syntetisk) Jogger ca 3 - 4 ganger i uken. Vasker treningstøy en gang i uken. Anonymkode: 94919...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2020 #12 Del Skrevet 23. november 2020 Det er mye, haha. Sånn røfflig: 5 skjortser 2 bukser 2 lange tights 2 trekvart tights 5 korte tights 5 singleter 5 T-skjorter 6 langermete T-skjorter 3 gensere med og uten glidelås foran 4 par sko som brukes til forskjellig trening. Har trent mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #13 Del Skrevet 24. november 2020 8 tights, 8 treningstopper, 15 tskjorter, 3 treningsjakker. Tights og jakker bruker jeg flere ganger før jeg vasker de. Anonymkode: 8a89d...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #14 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg bruker mye ull, nettopp fordi det kan henges til lufting og tørking, og brukes flere ganger uten å vaskes. Jeg bruker også tightser flere ganger. Jeg er generelt blitt mye flinkere de siste årene til å henge klær til luft og tørk, og så lukte på dem før jeg bruker dem igjen. I stedet for å hive alt til vask automatisk etter én gangs bruk. Bedre for både miljøet og økonomien. Nå har jeg vel 2 t-skjorter (ull) 2 langermede topper i ull 2 vindtette løpejakker (disse stinker som regel etter én gangs bruk..) 2 lange tightser 2 shortser 4 bh'er Trener 4-5 dager i uken. Anonymkode: dbee5...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 25. november 2020 #15 Del Skrevet 25. november 2020 Kanskje 10++ tights osv. Bruker det ofte som fritidsplagg ellers når jeg ikke trener også. Sikkert 4 par joggesko av samme grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #16 Del Skrevet 20. desember 2020 Sikkert 20 fotballshortser, 15 korte tightser, 10 lange tightser, 10 overtrekksdresser, 10 joggesko, sikkert 25 par tennissokker og samme med knelange, bruker ett par av hver til trening, mange langermede topper og t-skjorter. Pluss håndballdrakter, basketdrakter og bedriftsfotball. Samt at jeg bruker litt vel mye av dette på fritiden også. Anonymkode: 7a7b3...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #17 Del Skrevet 20. desember 2020 Vasker treningstøy hver dag. Trener stort sett to økter hver dag, og bruker kun sportsbh’er bortsett fra når jeg pynter meg, og bruker ofte treningstights ellers også. Har 5 treningsshortser, 8 sports bh’er, 8 tightser, 4 langermede treningstopper, 3 tees og 9 tanktop/singlets. Et par innejoggesko og et par utejoggesko, trener stort sett barbeint på alt annet enn tung styrke. Anonymkode: 683b2...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 21. desember 2020 #18 Del Skrevet 21. desember 2020 Vasker treningstøyet stort sett rett etter trening, og da er det tørt til neste dag. Dermed har jeg ikke mer enn 3 tights, 4 topper, 4 treningsbher, og noen par treningssokker. Det holder for meg, det eneste er jo at det er litt kjedelig med det samme tøyet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #19 Del Skrevet 21. desember 2020 14. Anonymkode: 8fd4f...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #20 Del Skrevet 25. desember 2020 Har akkurat redusert kraftig. Hadde 10+ tights, 15 tskjorter osv. Trener kanskje en gang annenhver uke, men bare rolig gåtur siden jeg er kronisk syk. Nå forsøker jeg dette, og har kun beholdt favorittene som også kan brukes til f.eks ærender, hagearbeid, og t-skjortene kan brukes i dagliglivet også. Liker å kunne ha mer nytte av det enn bare ren trening når jeg gjør så lite av det for tiden. 14 plagg fordelt slik: - To lange treningstights - Én treningsshorts - Fire t-skjorter, hvorav 3 i bomull - Én langermet genser - Fire bh-er - To par sokker Hvis jeg blir friskere igjen etterhvert kjøper jeg kanskje litt mer, men nå er jeg spent på hvor lenge dette holder Veldig godt å få redusert vekk det som bare lå der. Anonymkode: e8746...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå