Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Zenhouse skrev:

Jeg måtte gni meg i øynene da jeg så hvem TS var. Forsto ingenting, da vedkommende har vært kraftig engasjert i en annen tråd der h*n har kritiserer KG’ere for forhåndsdømming og ufine personkarakteristikker. Så dette ble veldig rart. Og ufint. 

Ja, hun har herjet i tråden om en viss blogger. En ting det, men her viser hun jo at det ikke er fordi hun har prinsippene hun forfekter i den andre tråden. Veldig rart egentlig. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lsklars skrev:

Fordommer.

Mest brukte ordet på sånne forum som dette 

Nå er det JT som har fordommer da 🙂 "tør ikke" gå på østkanten. Kaller leiligheten til Einar for "narkoreir" og tror de selger narko i blomsterbutikker der. Øh Skryter av at han *faktisk* var på østkanten en dag. Jeg syns han har sine bra sider, men jeg har funnet han mer irriterende etterhvert. Han er så jævli pubertal. Hvis noe heter det  😄

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, SoWhat? skrev:

Og hallo. Han et over 50 år! 

Nå må det være nok med halloet ditt. 

Den mest overfladiske, usympatiske og frekke jenta jeg gikk hele grunnskolen med sa det hele tiden. 

Jeg kjenner deg ikke, men da går jeg utifra at du er sånn også fordi jeg har fulgt meg deg på dette forumet. 

........ 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RockOn skrev:

Nå må det være nok med halloet ditt. 

Den mest overfladiske, usympatiske og frekke jenta jeg gikk hele grunnskolen med sa det hele tiden. 

Jeg kjenner deg ikke, men da går jeg utifra at du er sånn også fordi jeg har fulgt meg deg på dette forumet. 

........ 

Du tar feil. Jeg er faktisk ganske snill. Tro det eller ei 🙂 jeg har aldri hørt at jeg er frekk heller!

Men overfladisk... Jeg tuller nok litt mye iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg blir ikke "helt fra meg"  Langt ifra.

Jeg gidder virkelig ikke å blande CBE inn i dette. Jez

Selvsagt så gidder du ikke det.

CBE= Jail for deg når du ikke kan ytre dine meninger akkurat sånn som det måtte passe deg. Har du i det hele tatt oversikt hva du har sagt om Jan Thomas fra side 1 til side 8? Folk reagerer ikke fordi de kjedere seg, men fordi DU tok anledningen til og opprette denne tråden slik at du fikk slenge med leppa om en person som du har null informasjon som du kan bygge opp dine meninger, påstander, spekulasjoner og nærmeste ryktespredning av feilinformasjon. Det eneste du henviser til er en podcasten som innholder 93 episoder. Du klare ikke en gang p vedlegge hvilke  episoder Jan Thomas er svært negativt av seg og hvor han skal ifølge deg se betraktelig ned på folk som ikke er på hans interessefelt og skala ift samfunnsnormen å status.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Jan Thomas, kjører sin egen stil og tar seg ikke så høytidelig. Synes hele fyren utstråler varme og godhet, jeg. Kunne ønske jeg hadde en som han i vennegjengen, med divanykker og det hele 😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
19 timer siden, Jessic_a skrev:

Jeg har møtt han par ganger jobbsammenheng. Syns han er en veldig sympatisk og fin person. Sist jeg møtte han husket han faktisk hva minste barnet mitt het og lurte på om det gikk bra etter den sykkelulykken jeg fortalte om første gang 🥰

Jeg har også møtt ham noen ganger. Og han er virkelig en fin fyr på alle måter, ingen tvil om det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte, han representerer mye av det som er negativt i samfunnet. En konservativ homofil som ikke anerkjenner alt de som kom før han har ofret, for at han skal kunne ha de mulighetene og rettighetene han åpenbart tar for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oida skrev:

Det har ikke slått deg at tonen og kommentarene mellom JT og ET er en del av konseptet i podcasten deres? Noe som fremhever kontrasten mellom dem? 

Jeg synes JT fremstår som en sympatisk morsom person som hever seg over Janteloven. Han virker å være seg selv på godt og vondt.

Dette. :rope: 

Det er sånt man får med seg når man har klart for seg at trådene på Rampelyset handler om sosiale medier, om måten influencere og andre kjendiser framstiller seg og representeres på i spesifikke formater som feks blogg, podkast eller Instagram, med føringer som bestemmes av mediets form, eller av klikk og inntjeningshensyn.

Dersom man bare setter en gigantisk parantes rundt hele hovedpoenget med dette forumsrommet i stedet, og tror at diskusjoner på Rampelyset handler om å spekulere sladre og bitche omkring navngitte personers privatliv og personlighetstrekk... ja, da får vi sånne tråder som denne. Egentlig veldig oppklarende på så mange vis.

Endret av Aricia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jan Thomas jeg, syns han virker sympatisk og snill selv om han også virker overfladisk og litt for opptatt av utseende. Vet ikke om han driver frisørsalong lenger (følger ikke så mye med på kjendiser), men jeg hadde aldri turt å klippe meg i salongen hans siden jeg ikke har så god selvtillit og jeg hadde vært livredd for hva han hadde tenkt om meg. Men det har jo med min usikkerhet å gjøre og ikke han som person. Litt spesielt at han ikke tør gå på østkanten da. Liker han også som «dommer» eller hva jeg skal kalle det i Maskorama. Fin fyr som er seg selv og driter i janteloven. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, jukkapalme skrev:

Jeg liker Jan Thomas jeg, syns han virker sympatisk og snill selv om han også virker overfladisk og litt for opptatt av utseende. Vet ikke om han driver frisørsalong lenger (følger ikke så mye med på kjendiser), men jeg hadde aldri turt å klippe meg i salongen hans siden jeg ikke har så god selvtillit og jeg hadde vært livredd for hva han hadde tenkt om meg. Men det har jo med min usikkerhet å gjøre og ikke han som person. Litt spesielt at han ikke tør gå på østkanten da. Liker han også som «dommer» eller hva jeg skal kalle det i Maskorama. Fin fyr som er seg selv og driter i janteloven. 

Han driver salongen ja.

Han slenger med leppa selv når det gjelder andres antrekk og frisyrer. Han er ingen engel selv, så tror fint han takler det jeg har skrevet. Syns det ble mye oppstandelse uten grunn her 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, K.B. skrev:

På ingen måte, han representerer mye av det som er negativt i samfunnet. En konservativ homofil som ikke anerkjenner alt de som kom før han har ofret, for at han skal kunne ha de mulighetene og rettighetene han åpenbart tar for gitt.

Syns det var litt merkelig at han var så uvitende om at mange homofile sliter. For som han sa, så hadde han vært heldig med sitt miljø. Det var det med å leve litt i sin egen boble.

Men han skal ha at han tar det opp nå og da nå da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SoWhat? skrev:

Han driver salongen ja.

Han slenger med leppa selv når det gjelder andres antrekk og frisyrer. Han er ingen engel selv, så tror fint han takler det jeg har skrevet. Syns det ble mye oppstandelse uten grunn her 🙂

Om du refererer til hans terningkast spalten i Se&Hør så er det jobben hans.. Han er stylist tross alt å vet hva som passer sammen og ikke. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skammer meg litt. Som en homofil mann selv, burde jeg visst om at dette skjer. Jeg kjente litt på at realiteten er en helt annen enn det jeg blir presentert med i mitt eget liv, sier han til Dagbladet.

23. august 2020

https://www.dagbladet.no/nyheter/skjer-dette-i-norge-i-2020/72762150

 

Jan Thomas mener det er viktig å huske på at det finnes ulike innpakninger av mennesker i det homofile miljøet, akkurat som i et heterofilt miljø. Han mener Pride ofte presenterer bare én variant homofile under markeringen.

30. juni 2018

https://www.seher.no/kjendis/skjonner-meg-ikke-pa-pride-festingen/69971979

 

Det er slik man vedlegger dokumentasjon på synspunkter om man skulle ha noe virkelig og pirke på. Det er noe TS så innmari hardt for å ta seg til. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, youcancallmejune skrev:

Nevn ett menneske som aldri har slitt i løpet av livet, SoWhat. Jeg er ganske sikker på at selv JT har opplevd å være langt nede. Hvordan kan du være så forbanna sikker på at livet hans er lett? Og hvordan tror du at han vil oppleve det om han leser dette? Mange, både kjendiser og andre, googler seg selv. Hvis han gjør det får han opp det motbydelige innlegget ditt. Du er en mobber, det er det du er. Jeg tror mange av sliterne du snakker så varmt om skammer seg på dine vegne og synes det er pinlig å bli dratt inn i dette her. Du hadde fortjent å bli utestengt for å skrive så stygt om et annet menneske. 

Jeg tror ikke at han bryr seg noe særlig for å være ærlig. Offentlige personer får nok høre langt verre ting enn dette. Ikke at jeg er for å slenge dritt mot noen, men å stille spørsmålstegn ved visse ting er greit. Jeg fatter ikke hva du syns var så stygt ned dette! Han er ikke særlig nådig selv når han bedømmer andres antrekk osv. Litt får man jammen tåle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Han er den varmeste kjendisen jeg har møtt i Norge. 

Ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...