Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det jeg. Jeg liker han med en bismak. Han er sympatisk med fiffen, men når i allverden har han vist sympati med de som lever på skråplanet? Han virker ikke særlig intellektuell og klok. Greit nok det altså. Men jeg har aldri opplevd at noen lever så mye i sin egen boble. Ja, han har opplevd vanskelige ting ( med faren) men mye skurrer for meg. Han hever seg lett over de vanskeligstilte. Han er kun sympatisk mot de som "er noe"

Jeg tror ikke jeg liker Jan Thomas jeg. Jeg liker Einar da. Intellektuell og intelligent uten å hovere . Må bare si det da mange tror Jan Thomas er sååå snill. Eg,nei. Han er irriterende uvitende  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg vet ikke jeg... Virker ikke helt som en jeg kunne har funnet tonen med... Han virker over gjennomsnittet opptatt av utseende, det å være i vinden og ellers helt motsatt av meg. Så hadde vi hatt god kjemi så hadde jeg nok blitt overrasket for han er litt mer "svevende" enn de jeg ellers pleier å foretrekke. 😄 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å tro han er sympatisk og grei til det motsatte er bevist jeg. Har ingen grunn til å mene at han ikke er det i hvertfall.  Han kjører sin egen stil og det synes jeg er flott. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev:

Altså, jeg vet ikke jeg... Virker ikke helt som en jeg kunne har funnet tonen med... Han virker over gjennomsnittet opptatt av utseende, det å være i vinden og ellers helt motsatt av meg. Så hadde vi hatt god kjemi så hadde jeg nok blitt overrasket for han er litt mer "svevende" enn de jeg ellers pleier å foretrekke. 😄 

Han er ikke ond, for å si det sånn. Men jeg klarer ikke å like han så godt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tar snart over etter Morten Harket og blir ny vokalist i A-Ha

Endret av lsklars
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig at han er sympatisk? Jeg tror mange av oss ville fått sjokk hvor lite sympatiske mange kjendiser er i virkeligheten, i motsetning til hvordan de fremstilles på TV.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Han er sympatisk med fiffen, men når i allverden har han vist sympati med de som lever på skråplanet?

Har du noen gang sett ham med noen på skråplanet da eller i situasjoner der han har mulighet til å vise symptai med andre enn "fiffen" og så har han ikke vist det?

Jeg har ikke sett noe av ham som gir meg inntrykk av at han er mindre sympatisk enn andre.

Anonymkode: d2b39...2ad

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AllahBallah skrev:

Han er jo en Hollywood-man, så hva forventer du?

Han er jo ikke det da. Han er norsk. Jeg forventer ingenting. Men folk liker han ut en å tenke dypt. Det er ikke ok. Han er kun selvopptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jessic_a skrev:

Jeg har møtt han par ganger jobbsammenheng. Syns han er en veldig sympatisk og fin person. Sist jeg møtte han husket han faktisk hva minste barnet mitt het og lurte på om det gikk bra etter den sykkelulykken jeg fortalte om første gang 🥰

Han har jo gode sider. Det er ikke det. Men alt for å bli likt. Ikke for selv å like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Han er ikke ond, for å si det sånn. Men jeg klarer ikke å like han så godt lenger. 

Tror ikke han er ond stakkars, han er nok en grei nok fyr han. Men som sagt, mitt inntrykk av han gjør at jeg ikke helt tror vi hadde funnet tonen. Vi er nok litt yin og yang. 😄 Men altså han er nok en hyggelig type og small talk hadde nok gått av seg selv, vi er nok like gode til å gnåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han virker sympatisk, men han har sine "greier", ting han syns er viktig og som han henger seg opp i. Han kan virke overfladisk på grunn av det, men jeg tror egentlig ikke han er det. Tror noen som f.ex. Morten Harket er mer usympatisk, f.ex. mot fans som kommer bort på gaten.

Men ble litt skuffet over at han valgte en sånn ung, pen fyr da. Pen rumpe er visst viktigere enn en hel del annet.

Anonymkode: fba10...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Han er jo ikke det da. Han er norsk. Jeg forventer ingenting. Men folk liker han ut en å tenke dypt. Det er ikke ok. Han er kun selvopptatt. 

Det vet vel ikke du om han er eller ikke?

Anonymkode: d2b39...2ad

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Føsleguri skrev:

Hvorfor dømme noen man ikke kjenner? Han kan være helt annerledes på privaten enn han viser offentlig.

Ja menherregud. Han er offentlig og blir dømt utfra hva han viser

 Hallo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lsklars said:

NEI

Fyren er så høy på seg selv at det er kvalmende 

Du lagde jo en tråd om programmet hans og skrev noe helt annet? Elsker du ham eller ikke?
 

 

Anonymkode: a2c26...d94

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ja menherregud. Han er offentlig og blir dømt utfra hva han viser

 Hallo 

Men hvorfor dømmer du noen du ikke kjenner? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vet vel ikke du om han er eller ikke?

Anonymkode: d2b39...2ad

Jo egentlig. Hvis en hører etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...